eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Poprawa efektywności energetycznej budynków na terenie Miasta i Gminy Morawica - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków na terenie Miasta i Gminy
Morawica - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dacc442-b6b7-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków na terenie Miasta i Gminy
Morawica - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dacc442-b6b7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055686/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynków na terenie Miasta i Gminy Morawica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13166740,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków będących własnością Miasta i Gminy Morawica: szkół podstawowych w miejscowościach: Bilcza, Lisów, Dębska Wola i Radomice, ośrodków zdrowia w Morawicy i Dębskiej Woli, hali sportowej w Bilczy oraz krytej pływalni KORAL w Morawicy.

1) Część nr 1: Termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Morawicy
Planowany zakres prac termomodernizacyjnych do wykonania:
a) Ocieplenie stropu pomiędzy ostatnią kondygnacją i poddaszem nieużytkowym. Ocieplenie będzie polegało na ułożeniu na istniejącym stropie wełny mineralnej grub. 15cm.
b) Wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na nową stolarkę okienną PCV o tych samych wymiarach oraz układzie funkcjonalnym ( podziale okien) jak istniejące. Wraz z wymiana stolarki okiennej przewiduje się wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
c) Wymiana bramy garażowej budynku. Wymiana bramy do garażu na bramę - o wsp. przenikania ciepła - U<=1,3W/m2/K] dla całości bramy.

Planowany zakres prac związanych z wymianą oświetlenia:
a) I piętro - należy wymienić istniejące oprawy na oprawy z źródłami światła LED.
b) Parter - należy wymienić istniejące oprawy na oprawy z źródłami światła LED.
c) Piwnica - należy położyć nowe przewody miedziane natynkowo w korytkach PCV.
Zamontować nowe oprawy z źródłami światła LED. Instalacje podzielić na obwody. Zamontować skrzynkę bezpiecznikową SB1 natynkową.

Instalacja fotowoltaiczna:
Do realizacji inwestycji przewidziano zastosowanie instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 16 paneli PV
o mocy nie mniejszej niż 400 Wp każdy wykonanych w technologii monokrystalicznej. Każdy z paneli
z uwagi na sposób montażu instalacji PV musi posiadać ramę aluminiową. Wymagane jest, aby zastosowany moduł fotowoltaiczny posiadał wytrzymałość mechaniczną na obciążenie wiatrem oraz śniegiem.

Planowany zakres prac związany z dostosowaniem budynku do wymagań ppoż: .
a) Poszerzenie otworu drzwiowego i wymiana drzwi wyjściowych do budynku od strony zachodniej
b) Poszerzenie otworu drzwiowego i wymiana drzwi pomiędzy przedsionkiem i poczekalnią na parterze (kierunek otwierania drzwi do przedsionka)
c) Wymiana drzwi do kotłowni na drzwi EI30 jednoskrzydłowe, szer. 110cm (otwieranie na zewnątrz kotłowni)

Planowany zakres prac w zakresie instalacji wodociągowej, cwu oraz kotłowni gazowej:
a) Z uwagi na zły stan techniczny istniejącej instalacji wody do przyborów oraz podgrzewacza zaprojektowano centralne przygotowanie cwu w zasobniku o pojemności 160 litrów zasilanym z projektowanego kotła gazowego.
Wewnętrzna instalacja wodociągowa zasilać będzie w wodę istniejące przybory sanitarne. W celu opomiarowania instalacji wewnętrznej będzie wykorzystywany istniejący zestaw wodomierzowy w istniejącym budynku.
b) W chwili obecnej budynek jest wyposażony w kocioł gazowy stojący o mocy 88kW zasilając w ciepło instalację c.o. oraz pojemnościowy podgrzewacz wody. Ze względu na zły stan techniczny kotła i istniejącej instalacji przygotowania cwu zaprojektowano wymianę kotła, remont instalacji od kotła do istniejących rozdzielaczy c.o. oraz nowe centralne przygotowanie cwu w zasobniku o pojemności 160 litrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 993017,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków będących własnością Miasta i Gminy Morawica: szkół podstawowych w miejscowościach: Bilcza, Lisów, Dębska Wola i Radomice, ośrodków zdrowia w Morawicy i Dębskiej Woli, hali sportowej w Bilczy oraz krytej pływalni KORAL w Morawicy.
Część nr 2: Termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Dębskiej Woli
Projektowana jest termomodernizacja istniejącego budynku oraz rozbudowa wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych.

Termomodernizacja obejmie:
 modernizację systemu grzewczego (c.o., kotłownia)
 modernizację systemu ciepłej wody użytkowej
 montaż ogniw fotowoltaicznych na potrzeby oświetlenia i ciepłej wody użytkowej
 docieplenie stropu nad piętrem
 docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych
 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
 wymianę opraw oświetleniowych na LED
Wewnątrz budynku projektuje się przebudowę istniejących pomieszczeń, która ma na celu utworzenie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji użytkowej oraz dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów. Prace budowlane, związane z dostosowaniem pomieszczeń do nowej funkcji będą polegały m.in. na wyburzeniu kolidujących ścian, zamurowaniu otworów drzwiowych, osadzeniu nowej stolarki drzwiowej, wykonaniu tynków i gładzi w miejscach ich braków, wykonaniu glazury i terakoty antypoślizgowej, malowaniu ścian i sufitów oraz wyposażeniu pomieszczeń w poszczególne instalacje sanitarne i elektryczne.
Przy wykonaniu prac dociepleniowych niezbędna będzie wymiana lub naprawa uszkodzonych elementów elewacji.

Modernizacja instalacji c.o. obejmuje np.: wymianę grzejników, montaż zaworów termostatycznych i nowych przewodów instalacji c.o. Na parterze budynku projektuje się pomieszczenie kotła, w którym znajduje się jednofunkcyjny kocioł na paliwo gazowe o mocy maksymalnej 25kW. Paliwo dla kotła stanowi gaz ziemny. Kocioł zapewnia produkcję czynnika grzewczego dla potrzeb centralnego ogrzewania istniejącego budynku.
Ciepła woda użytkowa zmodernizowana zostanie o nowe urządzenia do jej podgrzewania.
W przedmiotowym budynku przewiduje się zastosowanie wentylacji naturalnej grawitacyjnej, wspomaganej dodatkowo wentylatorkami nakanałowymi w pomieszczeniach WC i porządkowym, realizowanej przez nawiewniki okienne do istniejących pionów wentylacyjnych.

Projektowana termomodernizacja obejmuje instalację fotowoltaiczną. Panele instalacji fotowoltaicznej będą montowane na dachu budynku na konstrukcji systemowej do dachu skośnego oraz na terenie działki na konstrukcji stalowej systemowej o łącznej mocy 13,5kW.
Ponadto w budynku przewiduje się wymianę instalacji elektrycznych i oświetlenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1644362,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków będących własnością Miasta i Gminy Morawica: szkół podstawowych w miejscowościach: Bilcza, Lisów, Dębska Wola i Radomice, ośrodków zdrowia w Morawicy i Dębskiej Woli, hali sportowej w Bilczy oraz krytej pływalni KORAL w Morawicy.
Część nr 3: Termomodernizacja budynku szkoły w Bilczy
Planowany zakres prac związanych z termomodernizacją:
a) Ocieplenie stropu pomiędzy ostatnią kondygnacją i poddaszem nieużytkowym segmentu A i B. Ocieplenie będzie polegało na ułożeniu na istniejącym stropie wełny mineralnej o grubości 18 cm. Wełnę należy ułożyć na paraizolacji.
b) Wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na PCV o tych samych wymiarach i układzie funkcjonalnym jak istniejące.
c) Wymiana drzwi zewnętrznych do budynku na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U<=1,3 W/m2/K dla całości drzwi
d) Wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych na LED
e) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku : do realizacji inwestycji przewidziano zastosowanie dwóch instalacji fotowoltaicznych z których każda zbudowana będzie z 48 paneli PV o mocy nie mniejszej niż 400 Wp każdy wykonany w technologii monokrystalicznej. Każdy z paneli z uwagi na sposób montażu instalacji pv musi posiadać ramę aluminiową. Wymaga się aby zastosowany moduł fotowoltaiczny posiadał wytrzymałość mechaniczną nie mniejszą niż 6000 Pa (parcie) oraz 4000 Pa (ssanie). Każdy panel musi być wyposażony w diody bocznikujące odłączające zacienione ogniwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1349133,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków będących własnością Miasta i Gminy Morawica: szkół podstawowych w miejscowościach: Bilcza, Lisów, Dębska Wola i Radomice, ośrodków zdrowia w Morawicy i Dębskiej Woli, hali sportowej w Bilczy oraz krytej pływalni KORAL w Morawicy.
Część nr 4: Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły w Dębskiej Woli
Planowany zakres prac w ramach zamierzenia budowlanego:
a) przebudowa istniejącego łącznika między segmentem szkoły, a segmentem sali gimnastycznej wraz z patio oraz wykonanie otworu drzwiowego w elewacji płd. segmentu szkoły w budynku:
 rozbiórka istniejącego dachu nad łącznikiem oraz istniejącego zadaszenia nad patio, a następnie wykonanie nowego dachu jako jednego elementu nad łącznikiem i patio.
 rozbiórka istniejącej nawierzchni patio i wykonanie nowej posadzki,
 wykucie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej segmentu szkoły i montaż drzwi
 wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k nad patio
 zabudowanie przestrzeni pomiędzy ścianami segmentu szkoły i segmentu sali gimnastycznej
w narożniku północno-wschodnim patio poprzez wykonanie skośnej ścianki drewnianej
 demontaż docieplenia ze styropianu wraz z tynkiem cienkowarstwowym na ścianach
 wykonanie tynku gipsowego na ścianach w miejscu po zdemontowanym ociepleniu ścian
 pomalowanie ścian i sufitu podwieszanego.

Planowany zakres prac termomodernizacyjnych do wykonania:
a)Ocieplenie stropu pomiędzy ostatnią kondygnacją i poddaszem nieużytkowym segmentu dydaktycznego. Ocieplenie będzie polegało na ułożeniu na istniejącym stropie wełny mineralnej grub. 8cm
b) Wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej i pcv na nową stolarkę okienną PCV o tych samych wymiarach oraz układzie funkcjonalnym ( podziale okien) jak istniejące. Wraz z wymiana stolarki okiennej przewiduje się wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
c) Wymiana drzwi zewnętrznych do budynku
d) Wykonanie na istniejącym ociepleniu ścian dodatkowego docieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą „lekką-mokrą” przy zastosowaniu styropianu samogasnącego przeznaczonego do docieplania elewacji.

Remont c.o. i wykonanie instalacji cwu z pompami ciepła:
Zaprojektowano centralne przygotowanie cwu w zasobniku 600l zasilanym z pomp ciepła 2 szt typ powietrze-woda. Podgrzewacz jest wyposażony w dodatkową wężownicę umożliwiająca w przyszłości podłączenie zasilania np. z kotła olejowego.

Żródło ciepła:
Projektowana instalacja ogrzewania grzejnikowego będzie zasilana z istniejącego kotła olejowego o mocy 120kW. Istniejący układ jest wyposażony w pompę obiegową wystarczającą dla projektowanej instalacji. Zaprojektowano zmianę ilości obiegów grzewczych na 2 szt – osobno dla budynku szkoły i osobno dla budynku hali z zapleczem.
Dla przygotowania cwu oraz do wspomagania ogrzewania hali sportowej zaprojektowano układ wyposażony w kaskadę 2 szt pomp ciepła typ powietrze-woda.
Projektowana kaskada dwóch pomp ciepła będzie wytwarzać czynnik grzewczy pokrywający zapotrzebowanie na ciepło do ogrzewania hali i ct do cwu. Wytwarzany czynnik grzewczy będzie miał parametry 45/27oC. Instalacja będzie pracować w układzie zamkniętym. Urządzenia będą zlokalizowane w pomieszczeniu kotłowni a jednostki zewnętrzne na terenie przed kotłownią.
Projektowane źródło ciepła będzie wyposażone w dwie pompy ciepła powietrze woda typu split,
3 fazowe, działające do temperatury zewnętrznej -28°C o mocy modulowanej do 16kW z dodatkową grzałką elektryczną 9kW każda.
Obieg czynnika grzewczego będzie wymuszony poprzez pompę obiegową.
Zastosowany został bufor ciepła o pojemności 400 litrów.

Planowany zakres prac remontowo-modernizacyjnych do wykonania.
Przewiduje się następujący zakres prac:
a) Roboty budowlane w pomieszczeniach Nr 0.6 , 0.8 , 0.9 , 0.10 w piwnicy
b) Roboty budowlane w pomieszczeniu nr 1.20 na parterze w segmencie Sali gimnastycznej: przystosowanie jadalni szkolnej do potrzeb spełnienia przepisów higieniczno sanitarnych poprzez przebudowę istniejącego pomieszczenia jadalni w celu wydzielenia trzech pomieszczeń tj. pomieszczenia termosów, pomieszczenia wydawania posiłków oraz jadalni.
c) Roboty budowlane w pomieszczeniu nr 1.30 na parterze w segmencie sali
gimnastycznej.
d) Roboty budowlane na antresoli nr 2.18 w segmencie sali gimnastycznej.
e) Roboty elektryczne w zadaszonym patio.
f) Remont parkietu na sali gimnastycznej
g) Konserwacja i regulacja istniejącej wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej.
h) Remont i uszczelnienie przewodu wywiewnego w dachu nad salą gimnastyczną oraz regulacja istniejących wentylatorów.
i) Montaż trybun przy boisku do piłki nożnej. Dla potrzeb boiska projektu je się gotowe, modułowe trybuny stałe na ok. 120 miejsc.
j) Wymiana urządzeń na placu zabaw .
k) Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń szkoły i sali gimnastycznej.

Panele fotowoltaiczne
Do realizacji inwestycji przewidziano zastosowanie dwóch instalacji fotowoltaicznych z których każda zbudowana będzie z 60 paneli PV o mocy nie mniejszej niż 400 Wp każdy wykonanych w technologii monokrystalicznej . Każdy z paneli z uwagi na sposób montażu instalacji PV musi posiadać ramę aluminiową. Wymagane jest, aby zastosowany moduł fotowoltaiczny posiadał wytrzymałość mechaniczną na obciążenie wiatrem oraz śniegiem. Każdy panel musi być wyposażony w diody bocznikujące odłączające zacienione ogniwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2490356,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków będących własnością Miasta i Gminy Morawica: szkół podstawowych w miejscowościach: Bilcza, Lisów, Dębska Wola i Radomice, ośrodków zdrowia w Morawicy i Dębskiej Woli, hali sportowej w Bilczy oraz krytej pływalni KORAL w Morawicy.
Część nr 5: Termomodernizacja szkoły w Radomicach
Projektowana jest termomodernizacja istniejącego budynku wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową i remontem.
Termomodernizacja obejmie (poza robotami wewnątrz części mieszk. i sali gimnast.):
 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
 ocieplenie stropu nad parterem
 wymianę instalacji systemu grzewczego (c.o.)
 modernizację systemu ciepłej wody użytkowej
 wymianę opraw oświetleniowych na LED
 montaż ogniw fotowoltaicznych na potrzeby oświetlenia, ciepłej wody użytkowej i C.O. o mocy 31,5 kW
 docieplenie istniejących ścian zewnętrznych i fundamentowych

Roboty budowlane polegające na demontażu:
stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, terakoty i kolidujących ścian wewnętrznych działowych w pomieszczeniach łazienek, podokiennika w sali przedszkolnej, pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i parapetów.

Roboty budowlane projektowane polegają na:
 wykonaniu nowego pokrycia dachowego z uzupełnieniem elementów więźby dachowej i osadzeniem wyłazu
 zamontowaniu płotków śniegowych, ław i stopni kominiarskich
 istn. kominy wentyl. zakończone na poziomie poddasza należy wymurować i zakończyć powyżej połaci dachu
 ociepleniu stropu nad parterem
 osadzeniu stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (bez części mieszk. i części pom. szkoły)
 zamontowaniu rolety zewn. nad oknen w pok. dyrekt.
 osadzeniu parapetów zewn. i wewn.
 ociepleniu istniejących ścian zewnętrznych i fundamentowych nad terenem
 zamontowaniu obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
 remont i przebudowa schodów zewn. oraz montaż nowych barierek ze stali nierdz.
 wykonaniu schodów stalowych z sali przedszk.
 wykonaniu opaski wokół budynku z kostki bet, szer. 60cm i podestu pod schody stalowe z Sali przedszk.
 wykonaniu nowych ścian działowych w zabudowie G-K
 wykonaniu tynków i gładzi w miejscach ich braków i na nowych ścianach
 wykonaniu glazury i terakoty antypoślizgowej w pom. Przebudowanych
 zamontowaniu armatury
 malowaniu ścian i lamperii
 otwarcie istn. kanałów wentylacyjnych i zamontowanie kratek
 wykonaniu nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej
 zamontowaniu opraw LED (bez cz. mieszk.) i ogniw fotowoltaicznych
 wykonaniu nowej instalacji wody zimnej i c.w.u. w pom. Przebudowanych
 wykonaniu nowej instalacji kanalizacji wewnętrznej w pom. Przebudowanych
 wykonaniu nowej instalacji C.O. wewnętrznej z grzejnikami
Wewnątrz budynku projektuje się przebudowę i remont istniejących pomieszczeń łazienek i korytarza, która ma na celu utworzenie pomieszczeń WC dostosowanych do obowiązujących przepisów. Roboty budowlane związane z przebudową będą polegały m.in. na wyburzeniu kolidujących ścian działowych, wykonaniu nowych ścian działowych w zabudowie G-K oraz wyposażeniu pomieszczeń w poszczególne instalacje sanitarne i elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 1636158,81 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków będących własnością Miasta i Gminy Morawica: szkół podstawowych w miejscowościach: Bilcza, Lisów, Dębska Wola i Radomice, ośrodków zdrowia w Morawicy i Dębskiej Woli, hali sportowej w Bilczy oraz krytej pływalni KORAL w Morawicy.
Część nr 6: Termomodernizacja i rozbudowa budynku szkoły w Lisowie
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa budynku szkoły w Lisowie mająca na celu poszerzenie funkcji, dostosowanie do obowiązujących przepisów i wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania obowiązujących norm sanitarnohigienicznych.
W ramach rozbudowy i przebudowy budynku przewidziano:
- Przygotowanie placu budowy,
- Prace rozbiórkowe wewnątrz budynku i na zewnątrz: demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, rur spustowych i rynien, rozbiórka części ścian wewnętrznych i zewnętrznych, rozbiórka pokrycia dachowego, rozbiórka schodów zewnętrznych.
- Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
- Wykonanie fundamentów pod nowoprojektowane ściany,
- Prace murarskie- wykonanie nowych ścian murowanych, przemurowania, naprawy, uzupełnienia, montaż nowych nadproży,
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
- Prace budowlano- montażowe przebudowy oraz ogólne remontowe w budynku, tynkarskie,
- Montaż nowego stropu,
- Konstrukcja dachu
- Prace budowlano-montażowe związane z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych: sanitarnych i elektrycznych;
- Prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; malarskie, posadzkarskie, nowe posadzki: schody, komunikacja i pomieszczenia sanitarne z płytek ceramicznych antypoślizgowych;
- Termomodernizację budynku szkoły (starej części): ocieplenie ścian fundamentowych styropianem XPS gr. 10 cm, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm, oraz ułożenie wełny mineralne na stropie gr. 20 cm;
- Budowa nowych schodów zewnętrznych oraz pochylni.
W ramach praz związanych z zagospodarowaniem przewiduje się rozbiórkę:
- istniejącej nawierzchni asfaltowej i z kostki brukowej
- budynku gospodarczego
Zakres praz przewiduje również wykonanie instalacji oświetlenia, Instalacji gniazd 230V, Instalacji siłowej, Instalacji odgromowej, Instalację ochrony od porażeń, Instalacje teletechniczne, Instalację fotowoltaiczną, instalacje słaboprądowe.
Prace w zakresie instalacji sanitarnych obejmują:
- przebudowę istniejącej oraz wykonanie nowej zewnętrznej instalacji wody,
- wykonanie nowej zewnętrznej instalacji kanalizacji,
- wewnętrzna instalacja wodociągowa do celów byt. gosp. i p. poż.,
- wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja c.o. grzejnikowego,
- instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 3485860,34 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków będących własnością Miasta i Gminy Morawica: szkół podstawowych w miejscowościach: Bilcza, Lisów, Dębska Wola i Radomice, ośrodków zdrowia w Morawicy i Dębskiej Woli, hali sportowej w Bilczy oraz krytej pływalni KORAL w Morawicy.
Część nr 7: Termomodernizacja hali sportowej w Bilczy
Zakres prac na hali sportowej w Bilczy obejmuje:
 montaż ogniw fotowoltaicznych o mocy 50 kWp na konstrukcjach wolnostojących na parkingu samochodowym obok budynku hali sportowej w Bilczy. Inwestycja polega na zamontowaniu paneli fotowoltaicznych poprzez wykonanie zadaszenia na parkingu samochodowym.
 wykonanie kaskady dwóch pomp ciepła zasilanych energią elektryczną o mocy cieplnej ok. 40 kW każda . Istniejące kotły gazowe będą wspomagać ogrzewanie hali w okresie większego zapotrzebowania na ciepło. Zaprojektowane inwerterowe pompy ciepła posiadają najwyższą sprawność i posiadają odpowiednio dobrany bufor (umożliwiający częściową akumulację ciepła wytwarzanego przez pompy wykorzystujące energię elektryczną z fotowoltaiki).
 wyposażenie wszystkich central wentylacyjnych w system odzysku energii i zmodernizowanie dwóch głównych central wentylacyjnych. Zadanie zaprojektowano w sposób umożliwiający wykorzystanie nowo budowanych pomp ciepła do współpracy z urządzeniami wentylacyjnymi. Dodatkowo w jednym pomieszczeniu biurowym hali zostaną zainstalowane klimatyzatory typu split
 wymiana oświetlenie na ledowe w miejsce stosowanych dotychczas żarówek metalohalogenkowych i żarówek oraz świetlówek tradycyjnych. Projekt uwzględnia istniejące instalacje elektryczne, a częściowo oświetlenie będzie wykonane na nowo.
 montaż rolet aluminiowych (z poliuretanem w środku) z napędem elektrycznym na wszystkich oknach od wschodu i północy. Na drzwiach ewakuacyjnych przewiduje się montaż rolet wewnętrznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2766515,22 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków będących własnością Miasta i Gminy Morawica: szkół podstawowych w miejscowościach: Bilcza, Lisów, Dębska Wola i Radomice, ośrodków zdrowia w Morawicy i Dębskiej Woli, hali sportowej w Bilczy oraz krytej pływalni KORAL w Morawicy.
Część nr 8: Termomodernizacja pływalni KORAL w Morawicy

Zakres prac na pływalni KORAL obejmuje:
- wyposażenie wszystkich central wentylacyjnych w system odzysku energii i zmodernizowanie dwóch głównych central wentylacyjnych. Zadanie zaprojektowano w sposób umożliwiający wykorzystanie nowo budowanych pomp ciepła do współpracy z urządzeniami wentylacyjnymi. Dodatkowo w dwóch pomieszczeniach biurowych pływalni zostaną zainstalowane klimatyzatory typu split
- montaż ogniw fotowoltaicznych o mocy 50 kWp na konstrukcji wolnostojącej na parkingu samochodowym obok budynku krytej pływalni Koral oraz na dachu pływalni od strony ul. Szkolnej. Dodatkowo na dachu pływalni od strony południowej i na konstrukcji wolnostojącej obok budynku pływalni zaplanowano drugą instalację fotowoltaiczną o mocy ok. 35 kWp.
- Wymianę rury zjeżdżalni na izolowaną termicznie. Nową zjeżdżalnię zaprojektowano z wykorzystaniem konstrukcji podporowej, która będzie wymagała antykorozji. Zjeżdżalnia będzie miała taką samą długość i średnicę jak posiadana obecnie. Zjeżdżalnia będzie posiadać atrakcje multimedialne tj. moduł mp3 wraz z głośnikiem, dwie lampy stroboskopowe i 30 szt. ledowych kręgów świetlnych, pomiar czasu zjazdu, aparat fotograficzny z monitorem. Zjeżdżalnia będzie wyposażona w system kontroli korzystania ze zjeżdżalni.
- Ocieplenie ścian wieży i wymiana okien
- Wymianę oświetlenia na ledowe w miejsce stosowanych dotychczas żarówek metalohalogenkowych i żarówek oraz świetlówek tradycyjnych
- Montaż pomp ciepła powietrze - woda wraz z urządzeniami towarzyszącymi do grzania wody basenowej i budynku hali, a także współpracy z systemami wentylacyjnymi. Zaprojektowano Inwerterowe pompy ciepła o najwyższych parametrach sprawnościowych.
- Wymianę baterii prysznicowych na nowe dobrej jakości. Płytki na ścianach i podłodze w pomieszczeniach szatni, łazienkach, natryskach oraz wokół niecki basenowej zostaną wymienione na nowe. Ponadto w podłogach tych pomieszczeń zostaną zamontowane systemy ogrzewania podłogowego
- Wymianę korytek basenowych i kratek wokół basenów.
- Modernizację suchej sauny poprzez jej powiększenie, modernizację oświetlenia na ledowe wraz z elementami dekoracyjnymi (podświetlana ściana). Ponadto zaprojektowano wybudowanie nowej sauny parowej (w miejscu natrysków, toalety, a także szatni dla osób niepełnosprawnych). Zmodernizowane pomieszczenia saunowe będą posiadać wytwornicę lodu i nowe specjalistyczne natryski.
- Modernizację brodzika, który będzie wykonany ze stali nierdzewnej i będzie znacznie mniejszy od dotychczasowego. Na wygospodarowanym miejscu (w którym nie będzie niecki basenowej) ustawiona zostanie mała zjeżdżalnia, tryskacze wodne, rury do ćwiczeń dla dzieci i dorosłych.
- zamontowanie elektrolizera soli, który w wyniku elektrolizy zwykłej soli kuchennej dostarczy do wody tę samą substancję (chlor), ale w warunkach nie zagrażających obsłudze i klientom basenu. Zaprojektowano urządzenia z wykorzystaniem – istniejącego systemu dozowania i monitoringu parametrów wody
- Ocieplenie i zaizolowanie stropodachu nad grotą solną i hamownią zjeżdżalni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 5384706,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715309,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715309,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH ZNÓJ ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260200039

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715309,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na tą część unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1437000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1437000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEXBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363894690

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-345

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, Roboty sanitarne, Część robót budowlanych

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1437000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 4 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na tą część unieważniono.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1191997,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1191997,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Ławik Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TIS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572121185

7.3.4) Miejscowość: Pierzchnica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1191997,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 6 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na tą część unieważniono.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2677000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2677000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2677000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEXBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363894690

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-345

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, Roboty sanitarne, Część robót budowlanych

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2677000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5877000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5877000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5877000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEXBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363894690

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-345

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, Roboty sanitarne, Część robót budowlanych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5877000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.