eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego "JUBILAT" w miejscowości Lądek Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2023-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dee1ce2-ee71-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208059

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa postępowania:
„Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane

Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:
45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
71355000-1 Usługi pomiarowe

Adres inwestycji:
Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” ul. Wolności 4a, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożarowej dla budynku Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w Lądku Zdrój.

Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- przeprowadzenie robót/prac instalacyjnych, montażowych całego systemu sygnalizacji pożarowej;
- wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z zaprawieniem wykonanych bruzd i przebić oraz odtworzeniem tynku;
- wykonanie robót, usług będących przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę przy użyciu własnych materiałów i urządzeń, nośników energii, w szczególności wszystkich elementów nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru;
- wykonanie koniecznych aktualizacji dokumentacji merytorycznej, sporządzenie SWIOR-u dla niniejszego zadania;
- wykonanie prób montażowych zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru;
- sprawdzenie i uruchomienie całego systemu, przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, odbiorów, innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji i zakończenia niniejszego zamówienia;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF na nośniku elektronicznym - pendrive.
- przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowego użytkowania systemu;
- wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru oraz dokumentowanie wyników tych przeglądów;
- zakres zamówienia obejmuje również dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie wszelkich wymaganych dokumentów pozwalających prawidłowo wykonać oraz odebrać i użytkować przedmiot zamówienia;
- wszystkie roboty/prace mają być wykonywane/wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do rzetelnej realizacji zamówienia.

Roboty budowlane, prace należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektami budowlano – wykonawczymi, POMOCNICZYM przedmiarem robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi być zgodny z technologią wykonania, wszelkie wątpliwości, bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z Inspektorem nadzoru inwestorskiego i z Zamawiającym.

Wykonawca zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót/prac oraz jakość zastosowanych materiałów i urządzeń, stanowiących elementy nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru.

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych dla przebywających w budynku kuracjuszy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:
1) Dokumentacji merytorycznej (m.in. projekt techniczny, wykonawczy);
2) Pomocniczym przedmiarze robót.

Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wykonawców.

4. Zamawiający informuje, że równolegle w trakcie realizacji niniejszego zamówienia prowadzone będą roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”. Szczegóły związane z powyższym zadaniem dostępne są pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/741809.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót/prac z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót/prac do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót/prac, czas realizacji, koszty finansowe i MUSI być skorelowany z harmonogramem obłożenia obiektu oraz z pracami dotyczącymi przebudowy balkonów na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 tj. ze zm.) unieważnił niniejsze postępowanie.

Powód unieważnienia: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

„Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;(…)”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.