eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Dostawa i montaż zadaszonych trybun sportowych przy boisku głównym na Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kłodzku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż zadaszonych trybun sportowych przy boisku głównym na Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kłodzku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891401714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 29

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 647 21 30

1.5.8.) Numer faksu: 74 647 21 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamg.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamg.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-699813ed-25fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż zadaszonych trybun sportowych przy boisku głównym na Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kłodzku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-699813ed-25fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00203405/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż zadaszonych trybun sportowych przy boisku głównym na Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kłodzku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313677

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż trybun sportowych przy boisku głównym na Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kłodzku”.
Konstrukcja trybuny: Trybuna zadaszona 4 rzędowa z siedziskami.
Trybuna i zadaszenia są zgodne z dokumentacją projektową załączoną do niniejszego przetargu — zachowane wymiary, kształt, przekroje profili, spad dachu.
Ilość trybun: 3 szt. Wymagana ilość rzędów w każdej trybunie: 4
Ilość miejsc siedzących:
• trybuna 1: 158 miejsc trybuna 2: 110 miejsc trybuna 3: 39 miejsc
Trybuna wykonana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i normami PN-EN 13200-1:2019-05, PN-EN13200-3-2018-12 dotyczącymi widowni. Konstrukcja trybuny spełnia normy budowlane:
• Kombinacje normowe wg PN-EN 1990:2004
• Odciążenia stałe: PN-EN 1991-1-1:2004;
• Obciążenie śniegiem: PN-EN 1991-1-3:2005;
• Obciążenie wiatrem: PN-EN 1991-1-4:2008;
• Wymiarowanie konstrukcji stalowej: PN-EN 1993-1:2005, PN-EN 1993-1-8;
• Wymiarowanie konstrukcji żelbetowej: PN-EN 1992-1-1:2008;
• Wymiarowanie fundamentów: PN-EN 1997-1:2008;
Projekt trybuny opracowany na podstawie obliczeń uwzględniających położenie trybuny w III strefie wiatrowej oraz I strefie śniegowej.

UWAGA: Wykonawca zobligowany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj. obliczeń potwierdzających spełnienie powyższych założeń.
Konstrukcja trybuny z profili stalowych, zabezpieczone antykorozyjnie technologią cynkowania ogniowego. Końcówki profili zamkniętych zabezpieczone przed korozją, tj. wkładkami wykonanymi z tworzywa sztucznego w celu uniknięcia gromadzenia się wody. Wysokość stopni 20cm. Szerokość przejścia pomiędzy stałymi elementami w rzędach min. 50cm. Szerokość zejść ewakuacyjnych 140cm.
Podest
Podesty trybuny wykonane z kraty pomostowej typ: wciskana, wykonana z stalowego płaskownika nośnego 30x2mm, oko 44x44 mm zabezpieczona antykorozyjnie przez ocynkowanie zanurzeniowe wg PN-EN ISO 1461. Kraty pomostowe posiadają Aprobatę Techniczną Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie (Instytut jest członkiem Europejskiej Unii Akceptacji Technicznej w Budownictwie UEAtc oraz Organizacji ds. Aprobat technicznych - EOTA).
Konstrukcja zadaszenia
Konstrukcja zadaszenia z profili stalowych, zabezpieczone antykorozyjnie technologią cynkowania ogniowego. Zadaszenie trybuny z poliwęglanu komorowego bezbarwnego o grubości 10mm, z powłoką zabezpieczającą przed działaniem promieni UV. Końcówki profili zamkniętych zabezpieczone przed korozją, tj. wkładkami wykonanymi z tworzywa sztucznego w celu uniknięcia gromadzenia się wody.
Siedziska
Siedziska z oparciem wys. 30cm wykonane metodą wtryskową na bazie polipropylenu uszlachetnionego o dodatki zapobiegające sztucznemu starzeniu na skutek promieniowania UV oraz uniepalniacza w proporcji zapewniającej spełnienie wymaganych prawem norm w zakresie palności. W kolorze wybranym przez inwestora.
Siedzisko posiada następujące atesty i dokumenty:
• atest higieniczny, atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, klasyfikację ogniową potwierdzającą trudno zapalność, klasyfikację w zakresie toksyczności produktów rozkładu i spalania potwierdzającą zgodność z polską normą.

Wymagane przedmiotowe środki dowodowe - załączniki do oferty:
1) Dokumentację rysunkową ofertowanej trybuny, wizualizację lub zdjęcia.
2) Atesty/ certyfikaty potwierdzające użyte materiały i zastosowane technologie:
• Stal gat. I: Atest materiałowy
• Cynkowanie ogniowe: Świadectwo jakości zgodnie z normą PN EN ISO 1461
• Poliwęglan: Deklaracja właściwości użytkowych, Karty Pomostowe, Deklaracja właściwości użytkowych
• Siedziska: Atest higieniczny, Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych, Raport z badań zapalności
3) Kompletne obliczenia projektowe zgodne z normami:
• Kombinacje normowe wg PN-EN 1990:2004
• Odciążenia stałe: PN-EN 1991-1-1:2004;
• Obciążenie śniegiem: PN-EN 1991-1-3:2005;
• Obciążenie wiatrem: PN-EN 1991-1-4:2008;
• Wymiarowanie konstrukcji stalowej: PN-EN 1993-1:2005, PN-EN 1993-1-8;
• Wymiarowanie konstrukcji żelbetowej: PN-EN 1992-1-1:2008;
• Wymiarowanie fundamentów: PN-EN 1997-1:2008
Projekt trybuny opracowany na podstawie obliczeń uwzględniających położenie trybuny w III strefie wiatrowej oraz I strefie śniegowej.

Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów oraz normy jakości przywołane w dokumentacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych do dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się rozwiązania równoważne (w oparciu na produktach innych producentów) pod warunkiem spełniania tych samych właściwości technicznych zgodnie z odpowiednimi zapisami dokumentacji technicznej. Wykonanie i odbiór prac oraz użyte materiały muszą spełniać obowiązujące PN (EN-PN), odpowiednie normy krajów UE lub normy jakości równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39111000-3 - Siedziska

44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia punkt IV.4.: Zamawiający wymaga złożenia w postępowaniu wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych m.in. certyfikaty, atesty, obliczenia (jak wyżej w punkcie IV.1 SWZ). Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, oferta podlega odrzuceniu. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Ponadto przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu w sytuacji, gdy pomimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania (art. 107 ustawy P.z.p.).
Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, jednakże nie zostały one pod rygorem nieważności złożone, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zgodnie z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470844 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470844 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.