eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poronin › Dostawa wyposażenia gastronomicznego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia gastronomicznego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORONIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Poronin

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poronin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poronin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia gastronomicznego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-076ae14f-09cb-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043022/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa z montażem sprzętu gastronomicznego dla trzech szkół.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem sprzętu wyposażenia gastronomicznego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu. Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia gastronomicznego przeznaczonego do wydawania gotowych posiłków do:
1) Szkoły Podstawowa w Murzasichlu i Gminnego Przedszkola Publicznego w Murzasichlu, ul. Sądelska 31, 34-531 Murzasichle – dostawa z montażem,
2) Szkoły Filialnej w Stasikówce, Stasikówka 65, 34-520 Poronin – dostawa bez montażu,
3) Szkoły Filialnej w Małem Cichem, Małe Ciche 22, 34-531 Murzasichle – dostawa z montażem.
W szczególności zamówienie obejmuje dostawę odpowiednio:
1) zestaw wyposażenia zaplecza kuchennego z montażem w budynku w Murzasichlu: wyposażenie meblowe 30 szt., zmywarki 2 szt., pojemnik na odpady 2 szt., umywalka do rąk 3 szt., lodówka 2 szt., kuchenka indukcyjna 4 szt., bemar 4 szt., kubek 300 szt., miska 100 zt., talerze 800 szt., sztućce 300 szt., dzbanek 30 szt., półmisek 16 szt., deska do krojenia 10 szt., chochla 8 szt., łopatka 8 szt., nóż 10 szt., garnek 10 szt., patelnia 6 szt., miska 21 szt., cukiernica 5 szt., solniczka/pieprzniczka 10 szt., automat szorująco-zbierający 1 szt.
2) zestaw wyposażenia zaplecza kuchennego z montażem w budynku w Małem Cichem: stół 9 szt., zmywarko-wyparzarka 1 szt., pojemnik na odpady 1 szt., regał ociekowy 1 szt., umywalka do rąk 1 szt., lodówka 1szt., kuchenka indukcyjna 1 szt., bemar grzewczy 2 szt., kubek 50 szt., miska 50 szt., talerzy 100 szt., sztućce 50 szt., dzbanek 6 szt., półmisek owalny 2 szt., deska do krojenia 2 szt., chochla 2 szt., łopatka 2 szt., nóż 2 szt., garnek-2 szt., patelnia 1 szt., miska 3 szt.
3) zestaw wyposażenia zaplecza kuchennego bez montażu w budynku w Stasikówce: wyposażenie meblowe 12szt., zmywarko-wyparzarka 1 zt., pojemnik na odpady 1 szt., bemar 3 szt., umywalka do rąk 1 szt., lodówka 1 szt., kuchenka indukcyjna 1 szt., kubek 50 szt., miska 50 szt., talerz 100 szt., sztućce 50 szt., dzbanek 6 szt., półmisek owalny 2 szt., deska do krojenia 2 szt., chochla 2 szt., łopatka 2 szt., nóż 2 szt., garnek 2 szt., patelnia 1szt., miska 3 szt.
Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216658,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216658,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216658,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479

7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 4

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216656,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.