Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00256933/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00274595/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia gastronomicznego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Poronin
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poronin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poronin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia gastronomicznego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-076ae14f-09cb-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043022/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa z montażem sprzętu gastronomicznego dla trzech szkół.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem sprzętu wyposażenia gastronomicznego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu. Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia gastronomicznego przeznaczonego do wydawania gotowych posiłków do:
1) Szkoły Podstawowa w Murzasichlu i Gminnego Przedszkola Publicznego w Murzasichlu, ul. Sądelska 31, 34-531 Murzasichle – dostawa z montażem,
2) Szkoły Filialnej w Stasikówce, Stasikówka 65, 34-520 Poronin – dostawa bez montażu,
3) Szkoły Filialnej w Małem Cichem, Małe Ciche 22, 34-531 Murzasichle – dostawa z montażem.
W szczególności zamówienie obejmuje dostawę odpowiednio:
1) zestaw wyposażenia zaplecza kuchennego z montażem w budynku w Murzasichlu: wyposażenie meblowe 30 szt., zmywarki 2 szt., pojemnik na odpady 2 szt., umywalka do rąk 3 szt., lodówka 2 szt., kuchenka indukcyjna 4 szt., bemar 4 szt., kubek 300 szt., miska 100 zt., talerze 800 szt., sztućce 300 szt., dzbanek 30 szt., półmisek 16 szt., deska do krojenia 10 szt., chochla 8 szt., łopatka 8 szt., nóż 10 szt., garnek 10 szt., patelnia 6 szt., miska 21 szt., cukiernica 5 szt., solniczka/pieprzniczka 10 szt., automat szorująco-zbierający 1 szt.
2) zestaw wyposażenia zaplecza kuchennego z montażem w budynku w Małem Cichem: stół 9 szt., zmywarko-wyparzarka 1 szt., pojemnik na odpady 1 szt., regał ociekowy 1 szt., umywalka do rąk 1 szt., lodówka 1szt., kuchenka indukcyjna 1 szt., bemar grzewczy 2 szt., kubek 50 szt., miska 50 szt., talerzy 100 szt., sztućce 50 szt., dzbanek 6 szt., półmisek owalny 2 szt., deska do krojenia 2 szt., chochla 2 szt., łopatka 2 szt., nóż 2 szt., garnek-2 szt., patelnia 1 szt., miska 3 szt.
3) zestaw wyposażenia zaplecza kuchennego bez montażu w budynku w Stasikówce: wyposażenie meblowe 12szt., zmywarko-wyparzarka 1 zt., pojemnik na odpady 1 szt., bemar 3 szt., umywalka do rąk 1 szt., lodówka 1 szt., kuchenka indukcyjna 1 szt., kubek 50 szt., miska 50 szt., talerz 100 szt., sztućce 50 szt., dzbanek 6 szt., półmisek owalny 2 szt., deska do krojenia 2 szt., chochla 2 szt., łopatka 2 szt., nóż 2 szt., garnek 2 szt., patelnia 1szt., miska 3 szt.
Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216658,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216658,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216658,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 4
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216656,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i stołowego
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa wyposażenia do nowego budynku komunalnego w Karniowicach. Wyposażenie zaplecza cateringowego
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Zakup wyposażenia do miejsc spotkań na potrzeby społeczności
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.