eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zad.1 : Modernizacja części dachu głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów WSPR w Rzeszowie" Zad.2: Modernizacja placów dróg i pasa zieleni przy budynku WSPR w Rzeszowie al. Wyzwolenia 4".



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zad.1 : Modernizacja części dachu głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów WSPR w Rzeszowie”
Zad.2: Modernizacja placów dróg i pasa zieleni przy budynku WSPR w Rzeszowie al. Wyzwolenia 4”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690271233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-026

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wspr@wspr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad.1 : Modernizacja części dachu głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów WSPR w Rzeszowie”
Zad.2: Modernizacja placów dróg i pasa zieleni przy budynku WSPR w Rzeszowie al. Wyzwolenia 4”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba7ce72e-1ef2-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023846/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu i nawierzchni asfaltowych wokół bazy transportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311152/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSPR-DT/3113/8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 505158,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zadanie 1 (część 1): Modernizacja części dachu głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów WSPR w Rzeszowie. Modernizacja polega na montażu konstrukcji drewnianej pod przykrycie z blachy (około 2400 m2),
uzupełninie brakujących lub uszkodzonych tynków na elewacji naświetla (około 40 m2), malowanie tynków (około 150 m 2 ) oraz wykonaniu nowego orynnowania połaci na części dachu na istniejącym budynku głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie na działce nr ewid. 1799/30 obr. 216 w Rzeszowie przy alei Wyzwolenia 4. Wszystkie materiały powstałe podczas rozbiórki należy zutylizować. Zakres robót obejmuje:
- wymianę pokrycia dachowego z papy na pokrycie z blachy na dachu naświetla;
- wymianę istniejącego orynnowania na nowe na dachu naświetla;
- uzupełnienie części tynków na elewacji budynku w części wyższej – naświetla;
- przerobienie instalacji odgromowej z dostosowaniem jej do zmiany pokrycia dachowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1. Załączona do SWZ dokumentacja techniczna obejmująca: opisy techniczne, przedmiary robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz rysunki ;
2.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 182617,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 (część 2) : Modernizacja placów dróg i pasa zieleni przy budynku WSPR w Rzeszowie al. Wyzwolenia 4 .
Zakres robót obejmuje:
1. Droga wokół budynku, prace modernizacyjne:
a) Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejących krawężników drogowych wraz z ławami betonowymi;
- usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji;
b) Roboty montażowe:
- ułożenie i wyregulowanie krawężników drogowych 15/30 cm na ławach betonowych z oporem z betonu C-16/20 i obsypanie ich od strony pasa zieleni;
- wyprofilowanie podłoża pod nową nawierzchnię bitumiczną;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4,0 cm;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S o grubości 4,0 cm;
- regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych i krat ściekowych;
- połączenie istniejącej drogi z drogą remontową.
2. Plac manewrowy, prace modernizacyjne:
c) Roboty rozbiórkowe:
- sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na śr. grubość do 4,0 cm;
- usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji;
- odkopanie odcinka kanalizacji sanitarnej z wywozem ziemi.
d) Roboty montażowe:
- wyprofilowanie podłoża pod nową nawierzchnię bitumiczną;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11s o grubości 4,0 cm;
- regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych i krat ściekowych;
- wymiana uszkodzonego odcinka kanalizacji sanitarnej i zesypanie wykopu piaskiem z odtworzeniem warstw drogowych.
3. Pasy zieleni przy budynku, prace modernizacyjne:
e) Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórkę płytki odbojowej;
- zebranie warstwy zieleni z darnią i wyrównanie pasa zieleni ze spadkiem od budynku;
- usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji.
f) Roboty montażowe:
- wykonanie koryta pod warstwy podbudowy opaski odbojowej;
- ułożenie i wyregulowanie obrzeży trawnikowych 30/8 cm na ławach betonowych i obsypanie ich od strony zieleni;
- wykonanie warstwy podbudowy z piaski na geowłókninie separacyjnej;
- wykonanie nawierzchni płytki odbojowej z kostki betonowej gr. 6,0 cm na podsypcem cem-piaskowej;
- wykonanie warstwy humusu i zasianiu trawy;
- ułożeniu cieku z elementów betonowych odprowadzającego wody opadowe z rur spustowych na drogę;
- regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych;
- plantowanie i wyrównanie skarp przy drodze.
4. Zakres obejmuje ułożenie około 440 m bieżących krawężników (15x30 cm), wykonanie około 2150 m2 warstwy z betonu asfaltowego, ułożenie około 65 m2 płyty odbojowej z kostki brukowej oraz ułożenie około 130 m obrzeża betonowego (30x8 cm). Wszystkie materiały powstałe podczas rozbiórki należy zutylizować.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
5.1. Załączona do SWZ dokumentacja techniczna obejmująca: opisy techniczne, przedmiary robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz rysunki ;
5.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 322541,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił jedyną ofertę złożoną w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1. W związku z niniejszym, ponieważ nie zostały złożone inne oferty to nie ma innej możliwości jak unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2 złożona oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny oferty z najniższą ceną lub do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569898,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569898,34 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.