eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 36

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-071

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4005965

1.5.8.) Numer faksu: 77 4005952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rag@mopr.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Platforma Zakupowa Logintrade: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ccb914-4911-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001480/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275620/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RAG.271.6.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.),
w zakresie:
1) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze do 2000 g oraz paczek opłacanych za pomocą opłaty z dołu,
2) doręczania zwrotów przesyłek listowych i paczek, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu lub wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.
2. Przez poszczególne rodzaje przesyłek będących przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki:
1) ekonomiczne - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
2) priorytetowe - przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
3) rejestrowane - przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
4) ZPO - przesyłki rejestrowane doręczone za pokwitowaniem odbioru, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
5) FORMAT S – to przesyłki listowe o wymiarach:
minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
maksimum- żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20mm, długości 230mm, szerokości 160 mm
6) FORMAT M - to przesyłki listowe o wymiarach:
minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
maksimum- żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm
7) FORMAT L- to przesyłki listowe o wymiarach:
minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm,
8) Przez paczki pocztowe rozumie się paczki:
a) ekonomiczne - paczki nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe - paczki najszybszej kategorii,
Wymiary paczek pocztowych wynoszą:
MAKSIMUM: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość -3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
MINIMUM: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, z tolerancją +/-2 mm. PRZY CZYM:
GABARYT A to paczki o wymiarach:
MINIMUM -wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM -żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
GABARYT B to paczki o wymiarach:
MINIMUM -jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm,
MAKSIMUM -suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość -3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm

3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania następujących aktów prawnych:
1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.),
2) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.474 z późn. zm.);
3) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (t.j. Dz.U. z 2020 r. , poz. 1026 z późn. zm.);
4) Kodeksie postępowania administracyjnego określonego w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.);
5) międzynarodowych przepisów pocztowych;
6) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca musi umożliwić nadanie we wskazanych placówkach pocztowych (minimum jedna) przesyłek wraz z ich rejestrem dostarczanych samodzielnie przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Wskazana placówka lub placówki pocztowe muszą się znajdować na terenie śródmieścia miasta Opola, w odległości (obliczonej w linii prostej) nie większej niż 3 kilometry od budynku siedziby Zamawiającego położonego przy ul. Armii Krajowej 36 w Opolu. Placówka pocztowa powinna umożliwić obsługę pracowników Zamawiającego w pomieszczeniu znajdującym się wewnątrz budynku i winna być oznakowana szyldem ( logo) Wykonawcy i wyposażona w telefon.
Ponadto placówka pocztowa Wykonawcy powinna zapewnić prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych.
5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru)
i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnych formularzy „potwierdzeń odbioru”.
Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego w Opolu ul. Armii Krajowej 36 pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru (ZPO) niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 30 dni roboczych od dnia jej doręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy postąpi zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013r., poz. 267 z późn. zm.).


6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczący usługi pocztowe był operatorem wyznaczony do pełnienia powszechnych usług pocztowych bądź też nakłada na niego obowiązek nadawania przesyłek w tym samym dniu u operatora wyznaczonego do pełnienia powszechnych usług pocztowych.
7. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek spełniających wymogi procedury Kodeksu postępowania administracyjnego i Kodeksu postępowania cywilnego, w przypadku realizacji przesyłek w tym trybie Zamawiający będzie korzystał z własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych.
8. Wykonawca zapewni dostarczanie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
9.Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek
w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia.
Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy.
10.Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki oraz umieszczania dodatkowych informacji na kopertach przesyłek nadawanych przez Zamawiającego.
11.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania z naniesionymi kodami kreskowymi dostarczonymi nieodpłatnie przez Wykonawcę oraz zestawienia ilościowego. W przypadku przesyłek rejestrowanych książka nadawcza będzie sporządzana w uzgodnionej z Wykonawcą formie, w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego i dołączana do nadawanych przesyłek.
12.W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego.
13.Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia jej nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej.
14.Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe oraz Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
15. Ilości poszczególnych rodzajów przesyłek opisanych w Formularzu Ofertowym załączonym do SWZ są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilości poszczególnych rodzajów przesyłek, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy.
16. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ilości zrealizowanych przesyłek w związku, z czym nie daje gwarancji wykorzystania 100% wartości umowy. Ostateczna wartość umowy będzie wynikać z rzeczywistych zleconych i zrealizowanych usług. Ze względu na wyjątkową sytuację związaną z pandemią Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia liczby przesyłek lub całkowity brak przesyłek. Minimalna ilość jaką Zamawiający jest zobowiązany zakupić od Wykonawcy stanowić będzie min. 60 %.
17. W przypadku ograniczenia funkcjonowania lub zamknięcia placówki z powodów niezależnych od Zamawiającego, minimalna ilość jaką Zamawiający jest zobowiązany zakupić od Dostawcy stanowić będzie min. 30%.
18.W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek innego rodzaju niż określone
w Formularzu Ofertowym załączonym do SWZ podstawą rozliczeń będą ceny zawarte w obowiązującym w dacie przyjęcia przesyłek, cenniku opłat za usługi świadczone przez Wykonawcę.
19. Wykonawca będzie odbierał przesyłki pocztowe z siedziby Zamawiającego w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36 pokój nr 13, trzy razy w tygodniu, t.j.: poniedziałek, środę i piątek w godzinach od 13:30 do 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264994,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264994,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264994,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264994,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.