Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212047/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków do zbierania odpadów komunalnych selektywnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914184426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkgol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków do zbierania odpadów komunalnych selektywnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e29edb2-eff2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/GP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 851000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków foliowych do zbierania odpadów komunalnych selektywnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie
2. Dostawy mają być realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Ilość niezbędnych worów opisana dla zamówienia podstawowego podano w punkcie 5.5 SWZ. a dla zamówienia objętego prawem opcji w punkcie 5.5.1 SWZ. Wielkość zamawianej partii worków zostanie określona w korespondencji elektronicznej na adres poczty e-mail wykonawcy podanej dla zamawiającego. Umowa z wykonawcą określa osobę upoważnioną do zamawiana odpowiedniej partii worków.
3.Zamawiający planuje zakup następujących ilości worków – ilość podstawowa zamówienia:
a) Worek żółty 120l – 650 000 szt.
b) Worek zielony 120l – 200 000 szt.
c) Worek niebieski 120l – 300 000 szt.
d) Worek brązowy 120l – 600 000 szt.
e) Worek czarny 120l – 60 000 szt.
f) Worek czarny 240l – 35 000 szt.
4. Rozliczenie następować będzie na faktycznie zamówionej ilości worków i cen jednostkowych wskazanych w ofercie dla każdego z rodzajów worków.
5. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 lub równoważnej to jest spełniającej w minimalnym stopniu parametry podane w w/w normie dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednorazowej, bezpłatnej zmiany napisów na każdym kolorze worka w trakcie trwania umowy.
7. Dostawa worków zostanie potwierdzona protokołem odbiorczym spisanym w dniu dostawy między Zamawiającym a Wykonawcą. Przed podpisaniem protokołu odbiorczego Wykonawca przedstawi niezbędne atesty opisane w pkt. 5.10 – 5.11 SIWZ.
8. Miejsce dostawy: teren Bazy PG.K. Sp. z o.o. w Goleniowie, ul I Brygady Legionów 17 C, 72-100 Goleniów.
9. Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednorazowej zmiany napisów na każdym kolorze worka w trakcie trwania umowy w zakresie zaoferowanej ceny przez wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604668,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616968,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 604668,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 604668,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W GOLENIOWIE SP. Z O.O.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. "Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych w Białuniu".
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla administratorów, pracowników urzędu i jednostek podległych
- Remont 14 cel mieszkalnych i korytarza wraz z remontem instalacji elektrycznej, antenowej i domofonowej w pawilonie mieszkalnym E III w Zakładzie Karnym w Goleniowie
- Przebudowa mostu o numerze JNI 14180029 na rzece Stepnica w ciągu drogi powiatowej nr 4156Z w km 3+457 wraz z dojazdami
- Modernizacja oświetlenia płyty euroboiska na stadionie miejskim Ośrodka Sportu i Rekreacji w Goleniowie na ul. Sportowej 25.
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych wielokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz środków do profesjonalnego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitala
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawy środków czystości.
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.