Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303280/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dodatkowych mebli do Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Środzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://srodaslaska.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dodatkowych mebli do Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Środzie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-015b286a-18b2-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Utworzenie Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości – I Etap” – 1.3.1 Rozwój przedsiębiorczości – konkurs horyzontalny. 1.3B Wsparcie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorstw2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-56/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje zakresem dostawę i montaż mebli zgodnie z załącznikiem.
kolorystykę mebli, blatów, tapicerki w przypadku braku wskazania ich w wykazie umeblowania należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.
Miejsce realizacji:
Budynek biurowy średzkiego inkubatora przedsiębiorczości przy ul. spółdzielczej w środzie śląskiej, nr działki 36/4.
zabezpieczenie budynku:
na wykonawcy leży obowiązak takiego zabezpieczenia przestrzeni wewnątrz budynku, aby prowadzone prace montażowe nie spowodowały uszkodzeń w budynku. za wszelkie uszkodzenia i zniszczenia dokonane podczas prac, odpowiedzialność ponosi wykonawca, który usunie je na swój koszt.
OBSŁUGA:
MEBLE POWINNY BYĆ PRZEWOŻONE ODPOWIEDNIMI śRODKAMI TRANSPORTU, tak by UNIKNĄĆ USZKODZEŃ, TRWAŁYCH ODKSZTAŁCEŃ ORAZ ZGODNIE Z PRZEPISAMI BHP I RUCHU DROGOWEGO.
MONTAŻ:
DOSTAWA, MONTAŻ UMEBLOWANIA BIUROWEGO, JEGO ROZSTAWIENIE BĘDZIE UZGODNIONE Z ZAMAWIAJĄCYM. WYKONANIE MONTAZU MOGĄ DOKONYWAĆ OSOBY W TYM CELU PRZESZKOLONE ORAZ W OPARCIU O INSTRUKCJE MONTAŻU, ZLECEŃ, WSKAZÓWEK I POD NADZOREM DOSTAWCY.
ZAŁĄCZNIKI:
1. WYKAZ MEBLI DO DOSTARCZENIA ORAZ MONTAŻU.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
1.mEBLE NALEŻY ZAMONTOWAć ZGODNIE Z TECHNOLOGIĄ, SYSTEMEM ORAZ PRZEDŁOŻONĄ INSTRUKCJĄ MONTAŻU PRODUCENTA SPRZęTU W SPOSÓB ZAPEWNIAJĄCY BEZPIECZEŃSTWO UŻYTKOWNIKA ORAZ SPEŁNIAJĄCY OBOWIĄZUJĄCE W TYM ZAKRESIE AKTUALNE NORMY BEZPIECZEŃSTWA.
2.MEBLE POWINNY POSIADAĆ CERTYFIKATY LUB ATESTY NA CAŁY PRODUKT LUB NA MATERIAŁ, Z KTÓREGO SĄ WYKONANE Z WYŁĄCZENIEM KRZESEŁ, FOTELI I STOLIKÓW KAWOWYCH.
3.WSZYSTKIE MEBLE (Z WYŁĄCZENIEM STOLIKÓW KAWOWYCH) LUB MATERIAŁY, Z KTÓRYCH ZOSTAŁY WYKONANE MUSZĄ SPEŁNIAĆ ODPOWIEDNIE NORMY WYTRZYMAŁOŚCIOWE, BEZPIECZEŃSTWA ORAZ NORMY TECHNICZNE PRZYJĘTE DLA PAŃSTW UNII EUROPEJSKIEJ.
WYKONAWCA W CIĄGU 3 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEKAŻE DO AKCEPTACJI ZAMAWIAJĄCEMU:
PISEMNE OŚWIADCZENIE
o kompletności wykonania całości prac objętych zamówieniem w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania oraz o zgodności z normami obowiązującymi w ich zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39156000-0 - Meble recepcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39516100-3 - Meble tapicerowane
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 17.000,00 złotych brutto.Zgodnie z Rozdziałem 19- SWZ kryteriami oceny ofert były cena (waga-60%), okres gwarancji (waga- 30%), termin płatności faktury (waga 10%).Zamawiający poinformował, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Wobec powyższego na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.