eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Dostawa dodatkowych mebli do Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Środzie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dodatkowych mebli do Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Środzie Śląskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dodatkowych mebli do Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Środzie Śląskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-015b286a-18b2-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Utworzenie Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości – I Etap” – 1.3.1 Rozwój przedsiębiorczości – konkurs horyzontalny. 1.3B Wsparcie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorstw

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303280/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-56/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje zakresem dostawę i montaż mebli zgodnie z załącznikiem.
kolorystykę mebli, blatów, tapicerki w przypadku braku wskazania ich w wykazie umeblowania należy uzgodnić z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.



Miejsce realizacji:
Budynek biurowy średzkiego inkubatora przedsiębiorczości przy ul. spółdzielczej w środzie śląskiej, nr działki 36/4.

zabezpieczenie budynku:
na wykonawcy leży obowiązak takiego zabezpieczenia przestrzeni wewnątrz budynku, aby prowadzone prace montażowe nie spowodowały uszkodzeń w budynku. za wszelkie uszkodzenia i zniszczenia dokonane podczas prac, odpowiedzialność ponosi wykonawca, który usunie je na swój koszt.

OBSŁUGA:
MEBLE POWINNY BYĆ PRZEWOŻONE ODPOWIEDNIMI śRODKAMI TRANSPORTU, tak by UNIKNĄĆ USZKODZEŃ, TRWAŁYCH ODKSZTAŁCEŃ ORAZ ZGODNIE Z PRZEPISAMI BHP I RUCHU DROGOWEGO.

MONTAŻ:
DOSTAWA, MONTAŻ UMEBLOWANIA BIUROWEGO, JEGO ROZSTAWIENIE BĘDZIE UZGODNIONE Z ZAMAWIAJĄCYM. WYKONANIE MONTAZU MOGĄ DOKONYWAĆ OSOBY W TYM CELU PRZESZKOLONE ORAZ W OPARCIU O INSTRUKCJE MONTAŻU, ZLECEŃ, WSKAZÓWEK I POD NADZOREM DOSTAWCY.

ZAŁĄCZNIKI:
1. WYKAZ MEBLI DO DOSTARCZENIA ORAZ MONTAŻU.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
1.mEBLE NALEŻY ZAMONTOWAć ZGODNIE Z TECHNOLOGIĄ, SYSTEMEM ORAZ PRZEDŁOŻONĄ INSTRUKCJĄ MONTAŻU PRODUCENTA SPRZęTU W SPOSÓB ZAPEWNIAJĄCY BEZPIECZEŃSTWO UŻYTKOWNIKA ORAZ SPEŁNIAJĄCY OBOWIĄZUJĄCE W TYM ZAKRESIE AKTUALNE NORMY BEZPIECZEŃSTWA.
2.MEBLE POWINNY POSIADAĆ CERTYFIKATY LUB ATESTY NA CAŁY PRODUKT LUB NA MATERIAŁ, Z KTÓREGO SĄ WYKONANE Z WYŁĄCZENIEM KRZESEŁ, FOTELI I STOLIKÓW KAWOWYCH.

3.WSZYSTKIE MEBLE (Z WYŁĄCZENIEM STOLIKÓW KAWOWYCH) LUB MATERIAŁY, Z KTÓRYCH ZOSTAŁY WYKONANE MUSZĄ SPEŁNIAĆ ODPOWIEDNIE NORMY WYTRZYMAŁOŚCIOWE, BEZPIECZEŃSTWA ORAZ NORMY TECHNICZNE PRZYJĘTE DLA PAŃSTW UNII EUROPEJSKIEJ.

WYKONAWCA W CIĄGU 3 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEKAŻE DO AKCEPTACJI ZAMAWIAJĄCEMU:
PISEMNE OŚWIADCZENIE
o kompletności wykonania całości prac objętych zamówieniem w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania oraz o zgodności z normami obowiązującymi w ich zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39156000-0 - Meble recepcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39516100-3 - Meble tapicerowane

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp- przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 17.000,00 złotych brutto.Zgodnie z Rozdziałem 19- SWZ kryteriami oceny ofert były cena (waga-60%), okres gwarancji (waga- 30%), termin płatności faktury (waga 10%).Zamawiający poinformował, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Wobec powyższego na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.