eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie profesjonalnych usług doradczych o charakterze IT wspierających zarządzanie projektem pn. "Zwiększenie skuteczności i efektywności systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie profesjonalnych usług doradczych o charakterze IT wspierających zarządzanie projektem pn. „Zwiększenie skuteczności i efektywności systemu
automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie profesjonalnych usług doradczych o charakterze IT wspierających zarządzanie projektem pn. „Zwiększenie skuteczności i efektywności systemu
automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3f462c-2e87-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056814/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Doradztwo i wsparcie zarządcze, ekspertyzy - etap III (IT)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POIS.03.01.00-00-0040.18 ,,Zwiększenie skuteczności i efektywności systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://przetargi gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet i pod nazwą postępowania: Świadczenie profesjonalnych usług doradczych o charakterze IT wspierających zarządzanie projektem pn. „Zwiększenie skuteczności i efektywności systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym”. znak sprawy: BDG.ZPB.072.6.2022 2. Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy - adres wskazany w pkt. 1. 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (adres w pkt 1), z zastrzeżeniem pkt. 10. Podstawowym źródłem informacji jest Platforma, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu. 4. Środki komunikacji elektronicznej z pkt. 2. służące do odbioru dokumentów elektronicznych zawierających oferty spełniają wymagania, o których mowa w: art. 68 Pzp. oraz § 11 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r. poz. 2452). 5. Środki komunikacji elektronicznej z pkt. 2. służące do odbioru dokumentów elektronicznych zawierających oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Pzp. (jeżeli dotyczy),oraz informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 4. umożliwiają identyfikację podmiotów przekazujących te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru. 6. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 7. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. 8. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja” (również „Pytania i odpowiedzi"). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy i przekazania przy jej użyciu. 9. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta w Platformie, logując się, akceptuje Regulamin zamieszczony na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.p /regulamin oraz warunki korzystania z Platformy wynikające z Instrukcji wskazanych w pkt. 4.12.7 cz. I SWZ, a także uznaje je za wiążące. 10. Zamawiający przewiduje możliwość komunikowania się z Wykonawcami przy użyciu innych środków komunikacji elektronicznej niż Platforma oraz przy użyciu innych środków komunikacji niż środki komunikacji elektronicznej w zakresie dotyczącym udzielenia zamówienia publicznego tj. zawarcia umowy. 11. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego - Platforma - tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 12. Wymagania techniczne zawarte są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG.ZPB.072.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 215625,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie profesjonalnych usług doradczych o charakterze IT wspierających zarządzanie projektem pn. „Zwiększenie skuteczności i efektywności systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Wparcie w zakresie technicznym Zamawiającego w fazie rzeczowej realizacji zadań z obszaru IT. 2. Szczegółowy opis został określony w cz. III SWZ . 3. Termin realizacji zamówienia będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2023 r. lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia przewidzianego na realizację Zamówienia w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą: 2 % maksymalnej wartości zobowiązania Zamawiającego wynikającego z Umowy zgodnie z art. 452 ust. 2 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w części II SWZ. 2. Warunkiem uznania za najkorzystniejszą i wyboru oferty Wykonawcy najwyżej ocenionej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w części II SWZ jest złożenie przez Wykonawcę wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń, w tym podmiotowych środków dowodowych i przedmiotowych środków dowodowych, o ile są żądane. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4. Przyznawanie liczby punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg zasad opisanych w cz II, lit. B SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące: 1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w przedmiotowym zakresie w niniejszym postępowaniu. 1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w przedmiotowym zakresie w niniejszym postępowaniu. 1.3. Zdolności ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w przedmiotowym zakresie w niniejszym postępowaniu. 1.4. Zdolności zawodowej – w zakresie wiedzy i doświadczenia: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej dwie usługi doradztwa/konsultingu informatycznego obejmującej wsparcie zamawiającego w procesie oceny produktów projektowych, architektury rozwiązania, związanej z nim dokumentacji, w tym dokumentacji związanej z testowaniem oprogramowania lub/i usługi doradztwa/konsultingu informatycznego obejmującej wsparcie zamawiającego w procesie wytwórczym oprogramowania o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) każdej z usług. 1.5. Zdolności technicznej - w zakresie posiadania potencjału kadrowego: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami wyznaczonymi do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem, posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem 1) Ekspert ds. architektury systemów informatycznych (co najmniej jedna osoba), który spełnia łącznie następujące warunki: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobył doświadczenie w opracowywaniu założeń i architektury systemów informatycznych, potwierdzone udziałem w roli głównego architekta, architekta lub eksperta ds. architektury, w co najmniej 2 (dwóch) zrealizowanych projektach informatycznych polegających na zaprojektowaniu, wytworzeniu i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości co najmniej 300 000 złotych brutto (bez kosztów zakupu sprzętu, kosztów licencji oraz budowy infrastruktury) każdego z nich, oraz b) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych zorientowanych na usługi (SOA) w architekturze wielowarstwowej o wysokiej wydajności i niezawodności, wykorzystujących bazy danych oraz integrujących się z innymi systemami, c) posiada jeden z certyfikatów: The Open Group Certified Architect, COBIT 5 Foundation, TOGAF 8 lub TOGAF 9 lub inny ważny równoważny certyfikat. 2) Ekspert ds. testowania systemów (co najmniej 1 osobę), który spełnia łącznie następujące warunki: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobył doświadczenie w opracowywaniu strategii i zasad testowania, opracowywaniu scenariuszy testowych i przypadków testowych, w co najmniej 2 (dwóch) zrealizowanych projektach informatycznych polegających na zaprojektowaniu, wytworzeniu i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości co najmniej 200 000 złotych brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) (bez kosztów zakupu sprzętu, kosztów licencji oraz budowy infrastruktury) każdego z nich, oraz b) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania oprogramowania, przygotowywania strategii, scenariuszy i przypadków testowych, prowadzenia testów automatycznych i manualnych oraz testów wydajnościowych, c) posiada certyfikat ISTQB Certified Tester, Foundation Level lub inny ważny równoważny certyfikat. 3) Ekspert ds. infrastruktury teleinformatycznej (co najmniej 1 osobę), który spełnia łącznie następujące warunki: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję eksperta ds. infrastruktury teleinformatycznej w realizacji co najmniej 2 (dwóch) zrealizowanych projektach informatycznych, w ramach których wykonywał usługi doboru i konfiguracji sprzętu komputerowego w tym serwerów, stacji roboczych i pamięci masowych, infrastruktury sieciowej, rozwiązań backupu o wartości sprzętu co najmniej 300 000,00 zł brutto w przypadku każdej z usług Uwaga !!! Wymagania, w stosunku do potencjału kadrowego, określone powyżej są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający zastrzega wymóg realizowania przedmiotu zamówienia przez osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia na zasadach określonych w Umowie. Wykonawca może wskazać więcej osób niż wymagane minimum. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby, każda z osób – w zależności od roli, którą będzie pełnić – musi spełniać wszystkie wymagania określone dla danej roli. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby dla różnych ról. Każdy członek zespołu musi się posługiwać biegle językiem polskim w mowie i piśmie. Przy braku wymaganej biegłej znajomości języka polskiego przez personel skierowany do realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza angażowanie przez Wykonawcę na jego (Wykonawcy) koszt tłumaczy, zapewniających biegłe, stałe i profesjonalne tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą w zakresie niezbędnym do realizacji umowy. Wszelkie dokumenty formalne podlegające zatwierdzeniu muszą być przekazywane Zamawiającemu w języku polskim. W sytuacji, gdy na rynku istnieje wiele rodzajów uznawanych certyfikatów potwierdzających jakość świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, wydawanych przez odpowiednie podmioty, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane poniżej. Zamawiający wskazuje konkretny certyfikat, niemniej z jednoczesnym dopuszczeniem możliwości składania dokumentów równoważnych, czyli wydawanych przez podmiot uprawniony do ich wydawania, o którym mowa poniżej w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat spełniający następujące kryteria: a) Analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z wiedzy, którą obejmuje certyfikat; b) Analogiczny stopień poziomu kompetencji; c) Analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu; d) Potwierdzenie certyfikatu egzaminem, jeśli uzyskanie certyfikatu wymaga zdania egzaminu; e) Został wydany przez uprawniony podmiot, który nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo. Zamawiający nie żąda dołączenia ww. certyfikatów do oferty, jak również do składanego na wezwanie dokumentu, o którym mowa w Części II lit. A ust. 1 pkt 1.5 SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wszystkich wskazanych w ofercie certyfikatów (oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę) potwierdzających, że osoby wskazane w „Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia” posiadają odpowiednie umiejętności i kwalifikacje. Odmowa przedstawienia wyszczególnionych certyfikatów lub przedstawienie certyfikatów, które nie będą potwierdzały informacji wskazanych w treści oferty, skutkować będzie odmową zawarcia umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp,
wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1)-2) i pkt 4), w art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a i b i art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; 2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.4); 3. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.3), o których mowa w: 1) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, 2) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, 3) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, 4) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, 5) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), 6) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, 7) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, 8) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, 9) art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 10) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia
niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych 1. W zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości usług, dat realizacji i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym Formularzem DP.5. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy 2. W zakresie warunku dotyczącym zdolności technicznej w zakresie potencjału kadrowego: Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (tj. Wykaz osób, które będą oddelegowane do realizacji zamówienia), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym Formularzem nr DP.6. II. 1.W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia/Podmioty udostępniające zasoby składa wraz z ofertą oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w Części II SWZ. Oświadczenie, to stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, potwierdzający na dzień składania ofert spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. 2.Szczegółowe wymagania w zakresie formy dokumentu określonego w ust. 1 i sposobu jego złożenia zostały określone w ust. 7 pkt. 7.2-7.6 Część I SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” (Formularz OF.0.) wraz Formularz zawierający opis doświadczenia Zespołu (Formularz OF.1) oraz dokumenty wymienione w Warunkach szczególnych SWZ.
1. Wraz z ofertą powinny być złożone 1. oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 3 pkt. 3.6. Część I SWZ i w zakresie wymaganym postanowieniami Części II (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.1). 2. oświadczenie, z którego wynika, które usługi, dostawy lub roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.2), jeżeli dotyczy zamówienia; 3. oświadczenie, z którego wynika, które usługi i roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy w sytuacji gdy: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.2), jeżeli dotyczy zamówienia; 4. pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa ust. 3 pkt. 3.4.4.-3.4.5. Część I SWZ, w przypadku, w którym Wykonawca polega na jego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu; 5. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż język polski; 6. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 5., Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 7. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe
pełnomocnictwo; 8. dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium jest wymagane zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych w części II SWZ i wnoszone w innej formie niż w pieniądzu; 9. uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa, stosownie do postanowień zawartych w ust. 6 pkt. 6.14. Część I SWZ; Wykonawca ma również obowiązek wykazać, że informacje oznaczone jako tajemnica przedsiębiorstwa stanowią tajemnicę jego przedsiębiorstwa; 10. przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli są wymagane zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych w części III SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych zero groszy).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
3. Szczegółowy opis w zakresie wniesienia wadium został określony w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I. 1.Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty; c) wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; d) Zamawiający może określić szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne. Szczegółowe informacje w tym zakresie opisane są w Części II SWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.6.cz. I SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokumenty wskazane w części II SWZ lit. A ust. 6 składa każdy z tych Wykonawców. II. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1- 4 oraz 6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 UPWAU.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia w PPU stanowiących Część IV SWZ. 2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 3. Powierzenie wykonania określonych zadań wchodzących w skład zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. cd. sekcja V pkt 5.6. / 4. zaświadczenia właściwego naczelnika US potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zam. żąda złożenia dokumentów potwierdz., że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5. zaśw. albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzający że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zam. żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 6. odpisu lub informacji z KRS lub z CEIiDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 7. Jeżeli Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 5.6) I.1. – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w 1. 8. Pkt 4 - 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 2) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://przetargigitd. ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd. sekcja V pkt 5.6. / 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 10. Jeżeli w kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zam., nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit a i b, pkt 3 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wyk., ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zam. Wyk. Przepis ust. 9 stosuje się odpowiednio. ----1. Zam. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. 3. Zam. nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań. 4. Zam. nie określa wymogu zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę z uwagi, na fakt iż czynności wskazane do realizacji w ramach zamówienia publicznego nie polegają na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kp . 5. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp. 6. Zam. nie zastrzega wymogów ani wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w przepisie 96 ust. 1 ustawy Pzp 7. Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów z art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1-4 oraz 6 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego określana; d) spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w Części II SWZ; e) złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Jako dopuszczalne określa formaty danych zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie KRI, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych o wielkości do 100 MB. Zam. zaleca/rekomenduje stosowanie w szczególności następujących formatów: .pdf, .doc, .docx. Za pośrednictwem Platformy można przesyłać wiele pojedynczych plików każdy w jednym ze wskazanych w KRI formatów, lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików w dowolnym akceptowalnym formacie. W przypadku, gdy plik sporządzony w jednym z formatów opisanych w KRI nie jest wskazany na liście plików obsługiwanych przez Platformę, wystarczy go zapisać w folderze archiwum ZIP. 9 .Dopuszcza się podpis: kwalifikowanym, osobistym, bądź zaufanym. 10. Zam. rekomenduje używanie znacznika czasu. 11.Zam. nie przewiduje: a) zebrania przed ofertowego z Wykon.; b) możliwości udzielania zamówień, art. 214 ust. 1 pkt 7Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.