eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › "Przebudowa przejść dla pieszych - droga powiatowa Nr 2804N ul. Andersa w Iławie"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa przejść dla pieszych – droga powiatowa Nr 2804N ul. Andersa w Iławie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-ilawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75eccc03-43b4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa przejść dla pieszych – droga powiatowa Nr 2804N ul. Andersa w Iławie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75eccc03-43b4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002406/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa przejść dla pieszych – droga powiatowa Nr 2804N ul. Andersa w Iławie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266950/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT4A.260.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja znajduje na terenie miasta Iława, w ciągu ul. Andersa, gmina Iława, powiat iławski, województwo warmińsko-mazurskie. Inwestycja polega na przebudowie 3 przejść dla pieszych tj. „Przebudowa przejścia dla pieszych P1– droga powiatowa Nr 2804N ul. Andersa w Iławie„, „Przebudowa przejścia dla pieszych P2– droga powiatowa Nr 2804N ul. Andersa w Iławie„, „Przebudowa przejścia dla pieszych P3– droga powiatowa Nr 2804N ul. Andersa w Iławie”. Inwestycja ta obsługuje teren zabudowy mieszkaniowej, wielorodzinnej, handlowo-usługowej, użyteczności publicznej Istniejący teren leży w terenie zabudowy. Długość inwestycji obejmująca przebudowę przejść dla pieszych P1, P2, P3 wynosi 278,00 m. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową, która jest w złym stanie technicznym. Szerokość istniejącej drogi asfaltowej wynosi średnio 5,00 m. Droga posiada odwodnienie poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącej kanalizacji deszczowej. Ruch pieszy, samochodowy odbywa się po istniejących nawierzchniach. Wzdłuż jezdni poprowadzono istniejący chodnik o nawierzchni betonowej, który w większości jest w złym stanie technicznym. Ruch pojazdów na drodze jest średni, przeważają pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze i ciężarowe. Istniejący teren nie leży w strefie ochrony środowiska, ochrony konserwatorskiej, oddziaływania górniczego.
Planowana inwestycja przebiega po istniejącym śladzie drogi w obrębie, którego nie występują chronione siedliska fauny i flory. Planowana inwestycja nie wpłynie na różnorodność biologiczną w tym na liczebność i kondycję populacji gatunku, wpływ na niszę ekologiczną gatunku, utratę siedlisk, fragmentację siedlisk, zaburzenie funkcji pełnionych przez siedlisko, wpływ na ekosystem kluczowy dla gatunku oraz rozprzestrzenianie się gatunków inwazyjnych.
Trasa jezdni w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka, oraz konfiguracji terenu. Oś projektowanej jezdni dopasowano do istniejącego stanu technicznego. Cały odcinek jezdni zakłada nawiązanie niwelety względem istniejącej nawierzchni z drobnymi korektami, wraz z frezowaniem istniejącej nawierzchni max. do 3 cm. Na całym odcinku jezdni zachowano istniejący układ szerokości jezdni śr. 5,00 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 3 cm, na warstwie wiążąco/profilującej z betonu asfaltowego gr. 3 cm, na istniejącej nawierzchni. Od początku inwestycji istniejąca droga będzie obramowana krawężnikami (istniejącymi , które są w dobrym stanie technicznym, należy je tylko ponowne ustawić wraz z nową ławą betonową, lub nowymi krawężnikami betonowymi z nową ławą betonową zgodnie z PZT). W miejscu gdzie powstanie ubytek między krawężnikiem a asfaltem-należy wypełnić betonem gr. 20 cm. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy 2%.
W ciągu drogi znajduje się istniejący chodnik, który jest w dobrym stanie technicznym, który należy wymienić na nowy. Szerokości chodnika 2,00-3,00-4,00 m. Nawierzchnię zaprojektowano jako nawierzchnię z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, 20% kolor, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm, na podbudowie z mieszanki związanej cementem C8/10 gr. 20 cm, na warstwie odsączającej z piasku gr. 20 cm, w takiej konstrukcji należy też wykonać jedno wyniesione przejście dla pieszych przy szkole, tutaj kostka 100% kolor, i jest to jedyne wyniesione przejście na tej inwestycji, pozostałe będą malowane. Obramowanie od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 cm na +1/12 cm od nawierzchni jezdni, natomiast w przypadku chodnika oddzielonego od jezdni pasem zieleni zastosowano obustronne obrzeże betonowe 8x30 cm. Przekrój poprzeczny w stronę jezdni. Przy przejściach dla pieszych zastosowano pasy ostrzegawcze zgodnie z PZT.
Zjazdy na posesję znajdują się w miejscach istniejących. Na całym odcinku drogi należy wykonać zjazdy na działki przylegle do pasa drogi, lokalizacja zgodnie z PZT. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano jako nawierzchnię z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, 100% kolor, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm, na podbudowie z mieszanki związanej cementem C8/10 gr. 20 cm, na warstwie odsączającej z piasku gr. 20 cm.
Obramowanie od strony jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm na +3 cm od nawierzchni jezdni, od strony posesji obrzeżem betonowym 8x30 cm. Przekrój poprzeczny w stronę jezdni. Wszystkie zjazdy należy wykonać w granicach pasa drogowego.
Zaprojektowano przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa SN8 , rury lite śr. 160mm,wpusty uliczne betonowe śr. 500 mm oraz studnie z kręgów betonowych fi1200mm.
Przebudowa oświetlenia - zgodnie z warunkami technicznymi UMK.7012.2.10.2021 z Urzędu Miasta Iława. Zasilanie projektowanego doświetlenia przejść dla pieszych wykonać z istn. latarni zlokalizowanych w pasie drogowym ul. Andersa na dz. nr 17 obr. 9 jak przedstawiono na rys. „projekt zagospodarowania terenu”. Istniejące słupy oświetleniowe będące punktami zasilania są własnością ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.. Moc zarezerwowana pozwala na powiększenie ilości opraw ośw. bez konieczności rozbudowy pola bezpiecznikowego w istn. szafie SO. Wydane WT określają szczegóły zastosowania słupów, opraw, zasilania.

Zakres zamówienia dla inwestycji dla każdego zadania tj. P1, P2, P3 obejmuje:

Ustawienie tablic pamiątkowych - 3 sztuki (po 1 szt. dla każdego przejścia).
Branża drogowa
a) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami
i uzyskaniem akceptacji czasowej organizacji ruchu przez Starostę iławskiego w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Iławie, ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót;
b) zawiadomienie gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia prac
c) przebudowa jezdni z betonu asfaltowego
d) przebudowa chodnika, przejść P1, P2, P3 dla pieszych
e) przebudowa zjazdów
f) przebudowa kanalizacji deszczowej
g) ustawienie stałej organizacji ruchu
h) odnowienie terenów zielonych-trawniki
i) roboty wykończeniowe
j) stała obsługa geodezyjna oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego
(3 egz.)
Branża elektryczna – przebudowa oświetlenia:
a) Zasilanie obwodów oświetleniowych,
b) Roboty kablowe,
c) Montaż słupów i opraw oświetleniowych,
d) Urządzenia ochrony przeciwporażeniowej.

Branża sanitarna:
Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do istniejącego układu
miejskiej sieci kanalizacji deszczowej KD 200-250-istn. zlokalizowanej w pasie drogowym ul.
Andersa.
a) Studnie betonowe ø1200mm
b) Wpusty drogowe ø500mm
c) Przykanaliki wykonać z rur litych gładkich PVC typ ciężki SN8 ø160mm

Równolegle z realizacją zadania „Przebudowa przejść dla pieszych – droga powiatowa Nr 2804N ul.
Andersa w Iławie”„ kosztem i staraniem zarządcy infrastruktury realizowana będzie przebudowa sieci
wodociągowej w ciągu DP Nr 2804N ul. Andersa w Iławie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły trzy oferty. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1 243 149,66 zł brutto natomiast Zamawiający na sfinansowanie zadania zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 801 625,00 zł.
W związku z powyższym wartość oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający planował na realizację zamówienia po otrzymaniu dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, dlatego postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.