eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi wynajęcia sal szkoleniowych wraz z usługami cateringowymi i noclegowymi na szkolenia użytkowników Systemu iPFRON+



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wynajęcia sal szkoleniowych wraz z usługami cateringowymi i noclegowymi na szkolenia użytkowników Systemu iPFRON+

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 55 879

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pfron

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wynajęcia sal szkoleniowych wraz z usługami cateringowymi i noclegowymi na szkolenia użytkowników Systemu iPFRON+

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cbb6a32-ecae-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Eadministracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212285/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1378399,62 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 909387,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wynajęcia sal szkoleniowych wraz z usługami cateringowymi i noclegowymi na szkolenia organizowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dla użytkowników Systemu iPFRON+ realizowanego w ramach projektu pn. „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym”- w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych (dalej jako „System iPFRON+”).
2. W ramach przedmiotu zamówienia, w tym Opcji, Wykonawca zapewni podczas szkoleń stacjonarnych w miastach wskazanych w Tabeli nr 1 kolumna B Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej jako „OPZ” ):
2.1. usługę wynajmu sal szkoleniowych;
2.2. usługę cateringową, w tym:
• przerw kawowych,
• obiadów;
2.3. usługę hotelową dla uczestników szkolenia wraz ze śniadaniem i kolacją.
3. Przedmiot zamówienia składa się z:
3.1. zamówienia podstawowego polegającego na organizacji przez Wykonawcę dwudziestu szkoleń stacjonarnych (dalej jako „Zamówienie podstawowe”);
3.2. opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Pzp, opisanej w punkcie 4.6 - 4.14 SWZ.
4. Szczegóły i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ (dalej jako „OPZ”).
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, przez który Strony rozumieją należyte wykonanie usług wskazanych w pkt 4.2 powyżej potwierdzone podpisaniem przez Zamawiającego ostatniego ze stosownych protokołów odbioru, a także wystawienie przez Wykonawcę ostatniej z faktur – od dnia zawarcia Umowy do dnia 30 maja 2023 roku lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto, określonego w paragraf 5 ustęp 1 Umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zapewnienie podczas szkoleń stacjonarnych usługi wynajmu sal szkoleniowych, usługi cateringowej oraz usługi hotelowej dla uczestników szkoleń wraz ze śniadaniem i kolacją, w tym również w ramach Opcji, nastąpi nie później niż w terminie do 22 maja 2023 r. zgodnie z ustalonym Harmonogramem, na zasadach opisanych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

80590000-6 - Usługi seminaryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711628,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1763082,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711628,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO COMPLEX Grupa Dominik Skiba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272534623

7.3.3) Ulica: Tadeusza Krępowieckiego 10 lok. 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-456

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711628,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia - do dnia 30 maja 2023 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w paragrafie 5 ust. 1 Umowy w zależności od tego, ktore z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.