eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 265 14 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a8098a-5124-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004192/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290606/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.U.MOPS.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 99168,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97331,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie A.
1. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27 oraz ochrona osób i mienia w trakcie wydawania posiłków w Punkcie Żywienia nr 1 w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27,
2. Monitoring systemu alarmowego w budynku MOPS przy ul. 17 Lipca 12 w Czeladzi.
1. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym.
1.1. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku w godzinach od 6:00 do 18:00.
1.2. Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej
w czasie godzin urzędowania Zamawiającego, (tj. od poniedziałku do piątku)
poniedziałek od godz. 7:30 do 17:00
wtorek - czwartek od godz. 7:30 do 15:30
piątek od godz. 7:30 do 14:00.
1.3. Monitorowanie sygnałów pochodzących z systemów alarmowych Ośrodka całodobowo.
2. Monitoring systemu alarmowego w lokalu MOPS przy ul. 17 Lipca 12 w Czeladzi całodobowo.
2.1. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy C.
2.2. W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu do 10 minut.
2.3. Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.
2.4. Wyposażenie Zamawiającego w pilot/przycisk antynapadowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 52276,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie B.
Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. Biedermanna 2.
opis dla Zadania B:
Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. Biedermanna 2.

Zakres obejmuje:
1. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym w budynku MOPS
przy ul. Biedermanna 2 w Czeladzi.
1.1. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku
w godzinach od 7:00 do 20:30.
1.2. Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej
w czasie godzin urzędowania Zamawiającego tj.:
poniedziałek – piątek od godz. 7:00 do 20:30
sobota od godz. 8:30 do 12:30.
2. Monitoring sygnałów pochodzących z systemów alarmowych całodobowo obejmuje:
2.1. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy "C".
2.2. W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu maksymalnie do 10 minut.
2.3. Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.
2.4. Zabezpieczenie trwa do czasu przybycia Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za monitoring.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą,
mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania).
2.7. Wyposażenie Zamawiającego w pilot/przycisk antynapadowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 46891,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55573,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80486,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55573,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo Handlowe „NOWA” Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440011927

7.3.3) Ulica: ul. Teatralna 9/416

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Monitoring systemu alarmowego - Ochrona Juwentus Bis Sp. z o. o. Spk
2. Grupa interwencyjna - Ochrona Juwentus Bis Sp. z o. o. Spk


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55573,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64143,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92897,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64143,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo Handlowe „NOWA” Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440011927

7.3.3) Ulica: ul. Teatralna 9/416

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Monitoring systemu alarmowego - Ochrona Juwentus Bis Sp. z o. o. Spk
2. Grupa interwencyjna - Ochrona Juwentus Bis Sp. z o. o. Spk


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64143,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.