eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie oraz konwój wartości pieniężnych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie oraz konwój wartości pieniężnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016077929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Potocka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-652

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 832-45-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie oraz konwój wartości pieniężnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb4e6c6a-4c56-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000088/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz oraz konwój wartości pieniężnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280925/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-14/OSIR/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Ochrona osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz przy ul Potockiej 1 w Warszawie

1. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczących ochrony i zabezpieczenia
Wykonawca wykona czynności w zakresie ochrony fizycznej, nadzorowania urządzeń w tym urządzeń monitorujących, sporządzania w porozumieniu z Zamawiającym planu ochrony obiektów, prowadzenia dokumentacji, inicjowania akcji ratowniczych, interwencyjnych, a także prowadzenia szkoleń z zakresu stanu bezpieczeństwa nadzorowania obiektów oraz osób w nim przebywających, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: (Dz. U. z 2020 r., poz. 838) i wykonywania czynności wynikających z tej ustawy.

2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy:
a) zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektów OSiR,
b) kontrolowanie ruchu osobowo – towarowego zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie obiektów OSiR oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
c) uniemożliwianie wstępu na teren Ośrodka osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających,
d) przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócenia porządku i kradzieży na terenie objętym ochroną, zatrzymywanie osób schwytanych na kradzieży lub zachowujących się w sposób niezgodny z regulaminem Ośrodka lub dewastujących mienie i natychmiastowe powiadamianie policji lub odpowiedzialnego pracownika Ośrodka,
e) przestrzeganie oraz egzekwowanie zaleceń i obostrzeń związanych z COVID,
f) obsługa funkcjonującego na terenie obiektów systemu monitoringu (tj. systemu obserwacyjno – rejestrującego),
g) udzielanie informacji o sprawach związanych z działalnością Ośrodka osobom korzystającym z usług dostępnych na terenie obiektów OSiR,
h) dysponowania zmotoryzowaną grupą interwencyjną,
i) dysponowania Alarmowym Centrum Odbiorczym do przyjmowania sygnału alarmowego,
j) prowadzenie ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń w Ośrodku osobom uprawnionym,
k) w razie wystąpienia awarii związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych Ośrodka lub innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Ośrodka, natychmiastowe powiadomienie odpowiedzialnego pracownika Ośrodka oraz podjęcie niezbędnych działań celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem,
l) włączanie i wyłączanie oświetlenia na parkingu zewnętrznym,
m) stała współpraca z Zamawiającym w zakresie utrzymania ładu i porządku na terenie obiektów OSiR i w ich otoczeniu,
n) patrolowanie obiektu oraz terenu przyległego co 2 godziny,
o) nadzór nad korzystaniem z boisk sportowych przez osoby uprawnione,
p) konwojowanie wartości pieniężnych.

3. Obsada i czas pełnienia ochrony:
Ochrona osób i obiektów OSiR Żoliborz, będzie realizowana przez pracowników ochrony od niedzieli do czwartku w godz. 5:30 – 23:30 a w piątek i sobotę w godz. 5:30 – 01:30 przez pracownika ochrony stacjonarnej – jednego na zmianie.
Pracownicy ochrony muszą być w pełni sprawni pod względem fizycznym i psychicznym oraz muszą posiadać aktualne badania dopuszczające do pełnienia ochrony.
4. Wyposażenie pracowników ochrony
Pracownicy ochrony będą wyposażeni w:
- jednolite umundurowanie służbowe,
- identyfikatory imienne,
- środki przymusu bezpośredniego – dotyczy tylko pracowników kwalifikowanych,
- środki łączności bezprzewodowej – telefon.
5. Odpowiedzialność Wykonawcy
Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawną i finansową za szkody Zamawiającego i osób korzystających z usług dostępnych na terenie obiektów wchodzących w skład zamówienia, powstałe w wyniku nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania usług z zakresu ochrony osób i mienia określonych umową z Zamawiającym i odpowiednimi przepisami.
6. Nadzór Wykonawcy nad pracownikami
Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad pracownikami desygnowanymi do ochrony obiektów wchodzących w skład zamówienia.
7. Konwój wartości pieniężnych
a) Konwój wartości pieniężnych będących własnością Zamawiającego będzie odbywał się dwa razy w tygodniu i polegał będzie na zapewnieniu ochrony transportów wartości pieniężnych z kasy Zamawiającego do banku oraz z banku do kasy Zamawiającego w dniu i godzinach pracy Zamawiającego. Każdorazowo termin wykonania usługi konwoju będzie ustalany i potwierdzany przez Zamawiającego. W ramach realizacji tej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wartości pieniężnych w sposób bezpieczny. Środek transportu wraz z kierowcą zapewnia Wykonawca. Wykonawca ubezpiecza na własny koszt przewożone wartości pieniężne. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa na usługi konwojowe.
b) Obsada konwoju: osoby wykonujące zadania konwoju gotówki muszą posiadać uprawnienia pracownika kwalifikowanego, sprzęt i środki do wykonywania tego typu zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
c) Konwojowany transport wartości pieniężnych będzie chroniony przez jednego konwojenta. Konwojowane wartości pieniężne nie będą przekraczać 0,3 jednostki obliczeniowej wynikającej z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. z 2016 r. poz. 793 ze zm.)
8. Zmotoryzowana grupa interwencyjna
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zmotoryzowaną grupą interwencyjną przez całą dobę, której czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 minut od momentu wysłania sygnału alarmowego w ciągu dnia tj. od godz. 6:00 do 22:00 i nie dłuższy niż 10 minut w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00.
Głównym zadaniem zmotoryzowanej grupy interwencyjnej jest podjęcie interwencji na sygnał o alarmie przekazany ze stacji monitorowania obiektu oraz podejmowanie czynności kontrolnych czy to w stosunku do pracowników pełniących funkcje ochronne na obiektach czy też w stosunku do samych obiektów, kontrolując stan ich bezpieczeństwa.
Zmotoryzowana Grupa Interwencyjna powinna składać się z dwóch pracowników, jednolicie umundurowanych. Pracownicy patrolu powinni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego: pałki wielofunkcyjne, kajdanki oraz miotacze gazu.
Szczegółowe zasady działania grupy określa Procedura Działania Grupy Interwencyjnej stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy.
Zmotoryzowaną grupę interwencyjną wzywa pracownik Wykonawcy w godzinach świadczenia usługi tj.: od niedzieli do czwartku w godz. 5:30 – 23:30 a w piątek i sobotę w godz. 5:30 – 01:30 w pozostałych godzinach wyznaczony pracownik Zamawiającego.

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy – KLAUZULE SPOŁECZNE:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2021 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Warunek, o którym mowa powyżej, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności wynikające z realizacji przedmiotu umowy w szczególności osoby pełniące służbę ochrony w obiektach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231436,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231436,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231436,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia ROMA Romuald Stańczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ROMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271079795

7.3.3) Ulica: ul. Estrady 70C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-932

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wsparcie patrolu interwencyjnego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231436,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.