Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00250912/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56
1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598213231
1.5.8.) Numer faksu: 598213597
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolczyglowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-885b441e-387e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003726/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Montaż odnawialnych źródeł energii w formie paneli fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej - instalacja fotowoltaiczna dla budynku Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Montaż odnawialnych źródeł energii w formie paneli fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej oraz zakup innowacyjnych urządzeń proekologicznych – dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250912/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RII.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175546,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawu instalacji fotowoltaicznej wraz z konstrukcją wsporczą dostosowaną do miejsca montażu jakim jest grunt (teren) przy Szkole Podstawowej w Kołczygłowy.
2. Realizacja zamówienia obejmuje:
1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej składającego się z 88 szt. paneli fotowoltaicznych (moc 1 szt. panela – 450W) o łącznej mocy 39,6 kWp,
2) wykonanie przecisków przez tereny utwardzone lub ich rozbiórka i odtworzenie,
3) ułożenie okablowania w rurach osłonowych w wykopach,
4) ułożenie okablowania w przygotowanych korytach kablowych,
5) montaż inwertera,
6) montaż rozdzielni RG-AC oraz RG-DC,
7) połączenie elektryczne rozdzielni RG-AC z inwerterem oraz rozdzielnią elektryczną obiektu,
8) połączenie elektryczne rozdzielni RG-DC z inwerterem,
9) montaż kompletu elementów instalacji uziemiającej i systemu wyrównywania różnicy potencjałów elektrycznych,
10) wykonanie systemu zdalnego monitoringu danych wraz z ułożeniem okablowania strukturalnego i podłączeniem inwertera do Internetu,
11) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
12) wykonanie pomiarów układów fotowoltaicznych (sprawdzenie funkcjonowania poszczególnych stringów) oraz uziemienia,
13) przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej na obowiązującym na dzień zakończenia robót druku,
14) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
15) szkolenie pracowników Inwestora na temat obsługi i konserwacji systemu fotowoltaicznego i systemu monitorowania oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji,
16) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z aktualizacją geodezyjną zainstalowanych urządzeń,
17) zawiadomienie w imieniu Inwestora organów Państwowej Straży Pożarnej o zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót elektrycznych stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Załączniku nr 3 do SWZ - Przedmiar robót.
4. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie Umowy nr 00390-6523.2-SW1110602/20/21 z dnia 29 kwietnia 2021 r o dofinansowanie projektu pn.: „Montaż odnawialnych źródeł energii w formie paneli fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej oraz zakup innowacyjnych urządzeń proekologicznych – dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.Uzasadnienie faktyczne: w dniu 10 listopada 2021 r. o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na w/w zadanie. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 6 ofert. Zamawiający mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia postepowanie, które jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp. Wada postępowania - opis przedmiotu zamówienia nieodpowiadający celowi zamówienia, stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie - po złożeniu ofert. Jest on niejednoznaczny co powoduje, że zaoferowane urządzenia nie są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 ust 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dokonał również w odpowiednim terminie zgłoszenia zmiany mocy przyłączeniowej do budynku w związku z powyższym cel realizacji zadania nie zostałby osiągnięty.
INNE PRZETARGI KOŁCZYGŁOWY
więcej: przetargi KOŁCZYGŁOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie układu zasilania podstawowego SN w celu dostosowania do potrzeb rozbudowanego OKRL Gdańsk.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.