eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › "Modernizacja remizy strażackiej w Maleszowej na potrzeby kulturalne oraz modernizacja infrastruktury placów zabaw na terenie gminy Pierzchnica"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja remizy strażackiej w Maleszowej na potrzeby kulturalne oraz modernizacja infrastruktury placów zabaw na terenie gminy Pierzchnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 56 00

1.5.8.) Numer faksu: 41 353 81 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica .pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja remizy strażackiej w Maleszowej na potrzeby kulturalne oraz modernizacja infrastruktury placów zabaw na terenie gminy Pierzchnica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53913dac-1bd7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013578/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja remizy strażackiej w Maleszowej na potrzeby kulturalne oraz modernizacja infrastruktury placów zabaw na terenie gminy Pierzchnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia udzielane jest w okresie 3 lat od udzielenie zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, a takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (30% wartości zamówienia podstawowego) i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2023.MP1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zad. 1. Modernizacja placu przed budynkiem szkoły podstawowej w Drugni
Zad. 2. Wykonanie ogrodzenia boisk przy szkole podstawowej w Pierzchnicy
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji, która stanowi załącznik do niniejszego pisma, tj.: przedmiar i lokalizacja
2. Kod CPV: 45000000-7 roboty budowlane
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego pisma.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi: minimum 100 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.

UWAGA:
W przypadku wystąpienia w niniejszym piśmie lub którymkolwiek załączniku do niego nazw producenta produkty/materiały/urządzenia można zastąpić równoważnymi, które nie będą gorsze niż te wskazane w dokumentacji oraz gwarantować będą zachowanie parametrów i funkcjonalności opisanych w przedmiarze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały/urządzenia spełniają, wymagania określone przez zamawiającego. Ewentualne występujące w opracowaniach projektowych nazwy (w tym nazwy własne, znaki towarowe i sformułowania „np.”), typy, normy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawcy wiążące i nie mają na celu naruszenia ustawy PZP, a jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych zamawiającego. Wszystkie zmiany i odstępstwa nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych wykonanych robót, a w przypadku materiałów nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej. Wszystkie materiały oraz planowane rozwiązania równoważne i zamienne muszą być uzgodnione pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (jeżeli są znani).
7. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem kierownika budowy i kierowników robót. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego wyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego pisma.
8. W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w pkt. 7, chyba, że przedłoży oświadczenie iż na miejsce osoby z którą został rozwiązany stosunek pracy nie zatrudni innej osoby zarówno na podstawie umowy o pracę jak i umowy cywilno-prawnej.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych (zaakceptowanych przez zamawiającego) oraz niniejszym pismem.
12. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zapewni Zamawiającemu, służbom Zamawiającego oraz instytucjom kontrolującym, dostęp do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z umową będą realizowane.
13. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do usunięcia na wniosek uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawców robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.