eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozbiórka budynku gospodarczego w miejscowości Grzędy 46, gmina Czarny Bór, działka nr 56/3



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku gospodarczego w miejscowości Grzędy 46, gmina Czarny Bór, działka nr 56/3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynku gospodarczego w miejscowości Grzędy 46, gmina Czarny Bór, działka nr 56/3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c39a1e-3184-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Rozbiórka budynku gospodarczego w miejscowości Grzędy 46, gmina Czarny Bór, działka nr 56/3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.39.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141316,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wspólny Słownik Zamówień:
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych roboty ziemne
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262660-5 Usuwanie azbestu

2. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku gospodarczego w miejscowości Grzędy 46, gmina Czarny Bór, działka nr 56/3
Stan istniejący
Do rozbiórki przewidziano budynek gospodarczo-mieszkalny, wolnostojący, nieużytkowany.
DANE LICZBOWE
Budynek gospodarczy
Wysokość 12,50 m
Powierzchnia zabudowy 637,08 m2
Kubatura 5 733,00 m3

Zakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowych
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych

Wyburzenie budynku wykonać przy użyciu specjalistycznych maszyn samojezdnych, wyposażonych w osprzęt burzący, przystosowany do kruszenia kamienia, cegły, betonu i cięcia stali. Budynek wyburzać sukcesywnie od strony placu wewnętrznego dookoła obrysu murów zewnętrznych, obalając konstrukcję murów do wnętrza obiektu. Prace powinny postępować sukcesywnie, w kolejności odwrotnej do wznoszenia rozbieranego obiektu :
- prace zabezpieczające i porządkowe (wycięcie samosiewów, uprzątnięcie gruzu i śmieci),
- demontaż pokrycia dachu,
- demontaż konstrukcji dachu,
- rozbiórka stropów,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka podłóg na gruncie,
- rozbiórka ścian fundamentowych,
- zasypanie wykopów, rozścielenie humusu i wysianie trawy,
- uporządkowanie terenu.
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych teren rozbiórki należy wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Teren ogrodzić prefabrykowanym panelowym ogrodzeniem stałym i oznakować tablicami ostrzegawczymi o treści : TEREN ROZBIÓRKI - WSTĘP WZBRONIONY, STREFA ROZBIÓRKI - ZACHOWAJ OSTROŻNOŚĆ Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa i wnętrza obiektów.
Pokrycie dachowe z płyt azbestowo-cementowych falistych zdemontować w sposób ręczny. Płyty azbestowo-cementowe poddać oddzielnemu procesowi utylizacji. Obowiązki wykonawcy robót, sposób i warunki bezpiecznego usuwania odpadów zawierających azbest, określa Rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004, nr 71 poz. 649). Wydzieloną strefę niebezpieczną, oznaczyć tablicami ostrzegawczymi "Uwaga, zagrożenie azbestem".
Z uwagi na lokalizację budynku, konieczne będzie zajęcie pasa drogowego drogi gminnej. Zapewnić bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego w trakcie robót rozbiórkowych.

3. Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262660-5 - Usuwanie azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74390,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74390,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane Robert Kleniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021144240

7.3.3) Ulica: Ul. Bratkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

7.3.5) Kod pocztowy: 57-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74390,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.