eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › "Budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem- etap III"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem- etap III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawadzkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774623100

1.5.8.) Numer faksu: 774623175

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: or@zawadzkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawadzkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.zawadzkie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem- etap III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92af066d-0295-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028632/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 "Budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem - etap III"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48294,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem – etap III, który obejmuje:

 Montaż wyposażenia PUMPTRACKU (modułowy tor w linii prostej składający się z tzw. Pompek rozpędowych oraz modułu wjazdowego i zjazdowego o całkowitej długości ok. 15,20 m – 1 szt),
 Montaż wyposażenia uzupełniającego (regulamin PUMPTRACKU 1 szt.),
 Wykonanie podłoża pod urządzenie PUMPTRACK o powierzchni 38,40 m kw. wraz
z betonowymi obrzeżami 8 x 30 x 100 cm (spadki nie mogą przekraczać 1 %).

Ponadto przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę materiałów potrzebnych do realizacji ww. robót oraz wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas jego realizacji.
Użyte do wykonania przedmiotu umowy materiały, surowce i wyroby, muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji technicznej oraz wszelkie inne wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności muszą spełniać określone w art. 10 ustawy - Prawo budowlane wymogi wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
Wykonawca odpowiada za organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.

1.1. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia zostały określone w niżej wymienionych dokumentach:
1) dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych.
Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59950,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59950,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59950,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techramps sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832101252

7.3.3) Ulica: ul. Organki

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-990

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59950,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.