eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowica › Budowa mostu w ciągu drogi nr 340544K - na terenie Gminy Łukowica i drogi nr 292159k - na terenie Gminy Łącko wraz z dojazdami oraz modernizacja dróg na terenie gminy



Ogłoszenie z dnia 2024-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa mostu w ciągu drogi nr 340544K – na terenie Gminy Łukowica i drogi nr 292159k – na terenie Gminy Łącko wraz z dojazdami oraz modernizacja dróg na terenie gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukowica

1.5.2.) Miejscowość: Łukowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.malopolska.pl/uglukowica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa mostu w ciągu drogi nr 340544K – na terenie Gminy Łukowica i drogi nr 292159k – na terenie Gminy Łącko wraz z dojazdami oraz modernizacja dróg na terenie gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474d980d-c99d-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028992/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa mostu w ciągu drogi nr 340544K – na terenie Gminy Łukowica i drogi nr 292159k – na terenie Gminy Łącko wraz z dojazdami oraz modernizacja dróg na terenie gminy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/3/TP/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7327439,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
Budowa mostu w ciągu drogi nr 340544K – na terenie Gminy Łukowica i drogi nr 292159k – na terenie Gminy Łącko wraz z dojazdami.
Zadanie polega na przebudowie i rozbudowie drogi gminnej wraz z rozbiórką istniejącego
mostu drogowego oraz budową mostu drogowego wraz z dojazdami. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącego mostu oraz budowa mostu, zlokalizowanego na dz. ew. nr: 14, 15/5, 15/6(15/3), 15/8(15/4), 16/1, 16/2 obręb Jadamwola, gmina Łukowica, powiat limanowski, woj. małopolskie, dz. ew. nr: 505, 506/4(506/1), 511/1 obręb Czarny Potok, gmina Łącko, powiat nowosądecki, woj. małopolskie.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
1.1 Roboty przygotowawcze,
1.2 Roboty rozbiórkowe istniejącego mostu stalowo-drewnianego wraz z dojazdami
1.3 Roboty ziemne,
1.4 Budowa przyczółków żelbetonowych ze skrzydłami,
1.5 Montaż belek prafabrykowanych konstrukcji nośnej mostu,
1.6 Wykonanie płyty pomostu, żelbetonowej,
1.7 Montaż płyt przejściowych przyczółków,
1.8 Wykonanie kap mostu wraz z chodnikami,
1.9 Roboty drogowe dojazdów z nawierzchnią z masy mineralnoasfaltowej, dwuwarstwowej,
1.10 Roboty wykończeniowe - montaż balustrad mostowych i barier drogowych na nasypach dojazdów,
1.11 Roboty przyobiektowe i odwodnienia - remont przepustu, narzuty kamienne, drenaż i sączki itp.

Wykonawca, w ramach realizacji części I zamówienia zobowiązany jest uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Załącznika nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2841141,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Modernizacja dróg na terenie miejscowości Młyńczyska

a) Modernizacja drogi 340797 K Młyńczyska – Podgóra I (dz. ew. 19, obr. Młyńczyska)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Młyńczyska – Podgóra I w km 0+415,00 do 0+925,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania na czas robót,
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• mechaniczne karczowanie,
• wykonanie przepustów pod zjazdami,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

b) Modernizacja drogi 340523 K Młyńczyska – Cisowy Gaj oraz 341100 K Młyńczyska k/Wyżyckich I (dz. ew. 558, obr. Młyńczyska oraz dz. ew. 572/13, obr. Młyńczyska)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Młyńczyska – Cisowy Gaj w km 0+875,00 do 1+480,00 oraz Młyńczyska – k/Wyżyckich I w km 0+000,00 do 0+090,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania na czas robót,
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• mechaniczne karczowanie,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Załącznika nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 805508,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Modernizacja dróg na terenie miejscowości Roztoka, Świdnik oraz Owieczka

a) Modernizacja drogi 340963 K Roztoka – Na Barkówkę k/M. Babik (dz. ew. 415/5, 416/2, obr. Roztoka)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Roztoka – Na Barkówkę k/M. Babik w km 0+000,00 do 0+280,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne karczowanie,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.


b) Modernizacja drogi 340535 K Roztoka – Kącina (dz. ew. 280/1, obr. Roztoka)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Roztoka - Kącina w km 0+035,00 do 0+535,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania na czas robót,
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

c) Modernizacja drogi 340908 K Świdnik – Osiedlowa (dz. ew. 177, obr. Świdnik)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Świdnik - Osiedlowa w km 0+000,00 do 0+220,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

d) Modernizacja drogi 340819 K Owieczka – Rożki II (dz. ew. 191, obr. Owieczka)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Owieczka – Rożki II w km 0+175,00 do 0+400,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• mechaniczne karczowanie,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Załącznika nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 738002,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Modernizacja dróg na terenie miejscowości Łukowica

a) Modernizacja drogi 340519 K Łukowica – Wielkówka (dz. ew. 901, obr. Łukowica)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica - Wielkówka w km 0+000,00 do 0+340,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania na czas robót,
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• mechaniczne karczowanie,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami ażurowymi,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

b) Modernizacja drogi 340737 K Łukowica – Zawada XV (dz. ew. 448, obr. Łukowica)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Zawada XV w km 0+000,00 do 0+165,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania na czas robót,
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

c) Modernizacja drogi 340742 K Łukowica – Między Góry II (dz. ew. 549, obr. Łukowica)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Między Góry II w km 0+000,00 do 0+310,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania na czas robót,
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Załącznika nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 642652,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Modernizacja dróg na terenie miejscowości Przyszowa

a) Modernizacja drogi 340830 K Przyszowa – Kierków II (dz. ew. 480, obr. Przyszowa)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa – Kierków II w km 0+000,00 do 0+190,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

b) Modernizacja drogi - Droga gminna zlokalizowana na dz. ew. 245/3, 261/5 obr. Przyszowa
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej zlokalizowanej na dz. ew. 245/3, 261/5 w miejscowości Przyszowa wraz z wykonaniem nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

c) Modernizacja drogi 340829 K Przyszowa – Kierków I (dz. ew. 471, obr. Przyszowa)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa – Kierków I w km 0+000,00 do 0+700,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania na czas robót,
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

d) Modernizacja drogi 340527 K Przyszowa – Wądole oraz 341063 K Przyszowa nad Dworem k. Nawalaniec (dz. ew. 1048, obr. Przyszowa oraz dz. ew. 1051/8, 1053/2, 1060/2, obr. Przyszowa)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa – Wądole oraz Przyszowa nad Dworem k. Nawalaniec w km 0+000,00 do 0+330,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Załącznika nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1304702,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Modernizacja dróg na terenie miejscowości Jastrzębie oraz Stronie

a) Modernizacja drogi 340692 K Jastrzębie – Leszcze I (dz. ew. 663, 664, obr. Jastrzębie).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Jastrzębie - Leszcze I w km 0+075,00 do 0+225,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni betonowej,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.


b) Modernizacja drogi 340702 K Jastrzębie – Kicznia II (dz. ew. 365, obr. Jastrzębie).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Jastrzębie – Kicznia II w km 0+000,00 do 0+320,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania na czas robót,
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• mechaniczne karczowanie,
• wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

c) Modernizacja drogi 340891 K Stronie Wieś I (dz. ew. 833, obr. Stronie)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Stronie – Wieś I w km 0+060,00 do 0+300,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• oczyszczanie rowu z namułu,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

d) Modernizacja drogi 340871 K Stronie – Wolica – Bąkowiec – Przyszowa I (dz. ew. 108, obr. Stronie)
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Stronie – Wolica – Bąkowiec – Przyszowa I w km 0+100,00 do 0+700,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni, konstrukcji jezdni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie poboczy,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• oczyszczenie rowu z namułu,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu,
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz montaż oznakowania,
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Załącznika nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 995431,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2593975,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3995302,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2593975,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Inżynieryjne BUDMOST Rafał Jędrzejek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123010575

7.3.4) Miejscowość: Laskowa 803

7.3.5) Kod pocztowy: 34-602

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2593975,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1021844,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711615,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH TOMASZEK Tomaszek Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371002238

7.3.4) Miejscowość: Stronie 167

7.3.5) Kod pocztowy: 34-604

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642456,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886218,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642456,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH TOMASZEK Tomaszek Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371002238

7.3.4) Miejscowość: Stronie 167

7.3.5) Kod pocztowy: 34-604

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642456,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910155,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁATKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372240187

7.3.4) Miejscowość: Owieczka 82

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1164190,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1959585,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1164190,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1164190,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 898514,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1366188,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898514,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Towarowy Zmechanizowane Roboty Ziemne Józef Trzciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370004442

7.3.4) Miejscowość: Przyszowa 98

7.3.5) Kod pocztowy: 34-604

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898514,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.