Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297044/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie pakietu żywnościowego, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, w formie gorących napojów oraz suchego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie pakietu żywnościowego, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, w formie gorących napojów oraz suchego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-891e8bc1-5367-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001197/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Przygotowanie i dostarczanie pakietu żywnościowego dla streerbus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297044/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.52.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55320000-9 usługi podawania posiłków
2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie pakietu żywnościowego, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, w formie gorących napojów oraz suchego prowiantu.
3. Zleceniobiorca zapewni codziennie, przez 7 dni w tygodniu, nie wyłączając świąt, w okresie od grudnia 2021 r. do 31 marca 2022 r., świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu a następnie wydawaniu, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, gorących napojów oraz suchego prowiantu w następującej ilości:
• 50 litrów herbaty czarnej, słodzonej, w 2 termosach o pojemności 25 litrów każdy;
• 50 litrów kawy czarnej, słodzonej, w 2 termosach o pojemności 25 litrów każdy;
• 80 sztuk suchego prowiantu w postaci kanapek składających się z bułki typu ciabata (100 g), wymiennie wędliny (50 g) lub sera (50 g) – po 40 szt. każdego rodzaju, masła (20 g), oraz min. 3 dodatków np: zielonej sałaty, pomidora, ogórka, jajka (min. 130g.)
4. Każda kanapka winna być opakowana w papier. Kanapki winny być umieszczone w opisanych pojemnikach umożliwiających ich przenoszenie i dalszy transport, oddzielnie z wędliną i oddzielnie z serem. Kanapki winny być przygotowywane w dniu dostawy.
5. Terminy i miejsce realizacji zamówienia:
1) Okres obowiązywania umowy: od dnia udzielenia zamówienia od 1 grudnia 2021 r. do 31 marca 2022 r.,
2) Termin dostawy: zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalna dopuszczalna przez Zamawiającego ilość dni roboczych, tj. 14 dni roboczych pomniejszona o podany przez Wykonawcę ofercie okres skrócenia terminu dostawy) od daty podpisania umowy w zakresie każdej z części, w tym w zakresie, jednak nie później niż do dnia 20 grudnia 2021 r.
6. Szczegółowe warunku realizacji zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ pn.: „wzór umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Równość
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123082617
7.3.3) Ulica: Bernadyńska 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-069
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA RÓWNOŚĆ Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA RÓWNOŚĆ Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-03-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki w Szkole Podstawowej w Tenczynie
- Przygotowanie i podawanie wyżywienia uczestnikomprojektu Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 19.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnej rezerwacji usług cateringowych na rzecz Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- "Usługa w zakresie żywienia pacjentów SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu"
- USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA DOSTARCZANIU I SERWOWANIU GOTOWYCH POSIŁKÓW W FORMIE ŚNIADAŃ WRAZ Z OBSŁUGĄ PRZEZ WYKWALIFIKOWANY I UPRAWNIONY DO TEGO TYPU ŚWIADCZEŃ PERSONEL DO BUDYNKU ISON
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ŻYWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 2 W MŁAWIE"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.