Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230865/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sypniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 27
1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-216
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sypniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.sypniewo.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44641e51-f7a1-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018509/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3227747,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu robót instalacyjno-budowlanych mających na celu modernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo.Część I – Wymiana źródła ogrzewania oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej w ZPO w Gąsewie Poduchownym
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z pkt 3.1. PFU „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Gąsewie Poduchownym” w zakresie obejmującym prace budowlane/dostawy części I zamówienia, (tj. wymiany źródła ciepła wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej w ZPO w Gąsewie Poduchownym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31155000-7 - Falowniki
4.5.5.) Wartość części: 555791,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu robót instalacyjno-budowlanych mających na celu modernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo.Część II – Wymiana pokrycia dachowego wraz z termomodernizacją ścian zewnętrznych w budynku Ośrodka Zdrowia w Sypniewie.
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z pkt 3.1. PFU „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – Ośrodek Zdrowia w Sypniewie” w zakresie obejmującym prace budowlane części II zamówienia, (tj. wymiana pokrycia dachowego wraz z termomodernizacją ścian zewnętrznych budynku Ośrodka Zdrowia w Sypniewie).
- Wykonanie prac budowlanych określonych w przedmiarze robót "Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo - Ośrodek Zdrowia w Sypniewie - część II", opisanych w PFU - „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – Ośrodek Zdrowia w Sypniewie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 340281,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu robót instalacyjno-budowlanych mających na celu modernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo.Część III – Wykonanie termomodernizacji budynku ZPO, adaptacja istniejących pomieszczeń na punkt przedszkolny, modernizacja zaplecza kuchennego wraz ze stołówką w ZPO w Gąsewie Poduchownym.
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z pkt 3.1. PFU „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Gąsewie Poduchownym” w zakresie obejmującym prace budowlane/dostawy części III zamówienia, (tj. Wykonanie termomodernizacji budynku ZPO, adaptacja istniejących pomieszczeń na punktu przedszkolny, modernizacja zaplecza kuchennego wraz ze stołówką w ZPO w Gąsewie Poduchownym.)
- Wykonanie prace określonych w przedmiarze robót „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Gąsewie Poduchownym - część III", opisanych w PFU - „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Gąsewie Poduchownym."
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 671276,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu robót instalacyjno-budowlanych mających na celu modernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie SypniewoCzęść IV – Przebudowa budynku na potrzeby GOPS w Sypniewie wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej.
Zakres prac obejmuje:
- Zgodnie z PFU - „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – Przebudowa budynku na potrzeby GOPS w Sypniewie;
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z projektem technicznym dla adresu: ul. Ostrołęcka 26, Sypniewo
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31155000-7 - Falowniki
4.5.5.) Wartość części: 989121,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu robót instalacyjno-budowlanych mających na celu modernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo.Część V – Modernizacja budynku ZPO w Sypniewie wraz z budową instalacji fotowoltaicznej.
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z pkt 3.1. PFU „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Sypniewie” w zakresie obejmującym prace budowlane/dostawy części V zamówienia, (tj. Modernizacja budynku ZPO w Sypniewie wraz z budową instalacji fotowoltaicznej.)
- Wykonanie prac określonych w przedmiarze robót „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Sypniewie - część V”, opisanych w PFU - „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Sypniewie."
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z projektem technicznym dla adresu: ul. Boniewskiego 4, Sypniewo
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31155000-7 - Falowniki
4.5.5.) Wartość części: 811632,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu robót instalacyjno-budowlanych mających na celu modernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo.Część VI – Remont pomieszczeń piwnicy w budynku ZPO w Sypniewie.
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z pkt 3.1. PFU „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Sypniewie” w zakresie obejmującym prace budowlane/dostawy części VI zamówienia, (tj. Remont pomieszczeń piwnicy w budynku ZPO w Sypniewie)
- Wykonanie prac określonych w przedmiarze robót „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Sypniewie - część VI”, opisanych w PFU - „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo – ZPO w Sypniewie."
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 131282,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 739230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 739230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunny Sail Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252812467
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 739230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI SYPNIEWO
więcej: przetargi SYPNIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 70 kW wraz z niezbędną infrastrukturą
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.