eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86510194-1bcf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047827/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939r. w Uniejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023 AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie”. 2. Zamówienie obejmuje remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Uniejowie im. Bohaterów Września 1939 roku przy ul. Kościelnickiej 26-28, 99 – 210 Uniejów, poprzez niezbędne roboty budowlane i rozbiórkowe, malowanie sufitu i ścian, wymianę lamp oświetleniowych, wymianę stolarki i ślusarki drzwiowej.
3. Zakres prac obejmuje między innymi: Demontaż płyt azbestowo - cementowych, Montaż płyt warstwowych gr. 120 mm na konstrukcji drewnianej, Roboty przygotowawcze ścian przed malowaniem, Malowanie ścian wewnętrznych (kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym), Malowanie lamperii farbą olejną (kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym), Wymiana i montaż nowych drzwi (2 pary), Malowanie konstrukcji stalowych wiązarów, Montaż opraw oświetleniowych LED, Montaż tablicy wg wytycznych w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych , Inne drobne roboty remontowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz wszystkie dane techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia znajdują się w dokumentacji dołączonej do niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający wymaga aby w miarę możliwości wszelkie roboty budowlane
i prace w budynku szkoły zrealizować w trakcie trwania ferii letnich (wakacji).
W przypadku zaistnienia konieczności zrealizowania jakichkolwiek robót w okresie prowadzenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych (roku szkolnego) Zamawiający wymaga aby prace odbywały się w godzinach ustalonych z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Uniejowie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych zaprawek poinstalacyjnych oraz doprowadzenia pomieszczeń i terenu do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac. 9. Wykonawca jest zobowiązany do: a) demontażu płyt azbestowo – cementowych z dachu sali gimnastycznej, ich zabezpieczenie, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest
z pokryć dachowych do demontażu, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych została określona na ok. 310 m2,
b) zważenia wyrobów zawierających azbest po dokonaniu całkowitego demontażu na obiekcie Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez: przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy oraz karty przekazania odpadów na składowisko odpadów, d) wybrany Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest, e) Wykonawca przed rozpoczęciem prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest obowiązany jest do dokonania zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia tych prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu w terminie 7 dni przed rozpoczęciem tych prac, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.). Potwierdzone kopie zgłoszeń wraz z potwierdzeniem nadania należy dostarczyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac, f) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.), g) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny demontażu i/lub odebrania wyrobów zawierających azbest z Zamawiającym. 10. W ramach zamówienia należy wykonać prace i roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót.
11. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. 12. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego . 13.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) dostarczenia Zamawiającemu w dniu przekazania terenu budowy, oświadczenia
o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność
z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 2) uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy / robót w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 3) uzyskania na własny koszt zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
4) wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 5) oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 6) zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
7) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji,
8) zgłaszania Inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 9) wywozu i utylizacji odpadów i gruzu. 10) zgłoszenia wykonanych robót do odbioru 11) przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy oraz w przypadkach określonych postanowieniami niniejszej umowy, 12) uczestniczenie w przeglądach, w okresie rękojmi i gwarancji, na każde wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262660-5 - Usuwanie azbestu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 ust. 2 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249987,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288681,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.