Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
” Dostawy artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366075589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska
1.5.2.) Miejscowość: Wola Kopcowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.maslow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
” Dostawy artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4981318f-291c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020775/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) pn. ”Dostawy artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy” nr ogłoszenia (2022/BZP 00165193/01 i 2022/BZP 00207542/01) nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.262.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 69851,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
”Dostawy artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy”
1.1. Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 2A do 2J do SWZ i obejmuje następujące zadania:
Zadanie Nr 5 - Część V – Dostawa świeżych, mrożonych ryb i przetworów rybnych
Zadanie Nr 8 - Część VIII – Dostawa mrożonek warzywnych, potraw mrożonych
1.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy:
Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Masłowie Pierwszym,
Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Mąchocicach-Scholasterii,
Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mąchocicach Kapitulnych
Szkoły Podstawowej w Brzezinkach
Szkoły Podstawowej w Woli Kopcowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71506,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71506,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71506,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH Pingwinek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590968545
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71506,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI WOLA KOPCOWA
więcej: przetargi WOLA KOPCOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2024
- Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Sośnicy na II półrocze 2024
- Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu na rok szkolny 2024/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.