eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja d¼wigu towarowo-osobowego w Teatrze Narodowym w Warszawie.



Og³oszenie z dnia 2021-12-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Modernizacja d¼wigu towarowo-osobowego w Teatrze Narodowym w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013057317

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-077

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 69 20 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@narodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.narodowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja d¼wigu towarowo-osobowego w Teatrze Narodowym w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0962c398-6945-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00337379

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00017314/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.14 Modernizacja d¼wigu towarowo-osobowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.narodowy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Okre¶lone w SWZ www.narodowy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lone w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lone w Umowie

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okre¶lone w Umowie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 24/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ).
2) Ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej w celu zapoznania siê z zakresem prac.
3) Odbycie wizji lokalnej przez ka¿dego Wykonawcê, który z³o¿y swoj± ofertê jest obligatoryjnym warunkiem udzia³u w postêpowaniu. Termin wizji lokalnej wymaga zg³oszenia i uzgodnienia z Zamawiaj±cym.
4) Oferta Wykonawcy, który nie odby³ obowi±zkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50750000-7 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± w systemie punktowym (maksymalna liczba punktów wynosi 100), wg nastêpuj±cych zasad:
a) oferta z najni¿sz± cen± uzyska maksymaln± liczbê punktów: 60
b) oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji uzyska maksymaln± liczbê punktów: 40

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia posiada³:
a) aktualne uprawnienia wydawane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich
lub instytucjê to¿sam±, uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru – SEP („D” i „E”)
b) aktualne uprawnienia wydawane przez Urz±d Dozoru Technicznego, upowa¿niaj±ce do modernizacji, konserwacji i obs³ugi d¼wigów osobowych i towarowych.
2) Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci. Minimalna kwota ubezpieczenia – 70 000,00 pln.
3) Zamawiaj±cy wymaga wykazania minimum dwóch us³ug modernizacji odpowiadaj±cych swoim rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia,
na kwotê nie mniejsz± ni¿ 70 000 z³ netto ka¿da.
4) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca dysponowa³:
a) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi aktualne uprawnienia SEP („D” i „E”) oraz uprawnienia wydawane przez Urz±d Dozoru Technicznego upowa¿niaj±ce do modernizacji, konserwacji i obs³ugi d¼wigów osobowych i towarowych oraz posiadaj±cymi znajomo¶æ aparatury sterowej opartej na sterowniku MPK411 firmy Kollmorgen, komunikacji transmisji danych opartych na CANopen dla d¼wigów CiA417, systemie odwzorowania kabiny w szybie opartym na APS (Absolut Position System) i systemie komunikacji sterownika z regulatorem (falownikiem) opartym na DCP4 (Drive Control Protocol),
b) osob± posiadaj±c± dokument potwierdzaj±cy dopuszczenie do prac in¿ynierskich (serwisu, programowania i konserwacji), wydany przez Producenta centrali SSP Siemens, jak± posiada Zamawiaj±cy,
c) odpowiednim potencja³em technicznym, tj. aby urz±dzenia, narzêdzia przeznaczone na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3 SWZ, gwarantowa³y jego realizacjê na najwy¿szym poziomie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3
do SWZ,
b) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – patrz pkt 7.3 SWZ,
c) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
– w wykazie nale¿y podaæ us³ugi, które spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego, okre¶lone w pkt 7.4.1 SWZ,
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – w wykazie osób nale¿y uwzglêdniæ osoby, o których mowa w pkt 7.4.2 SWZ,
e) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie w wykonywaniu pracy okre¶lonej w przedmiocie zamówienia. Dokument ten musi potwierdziæ wymagania Zamawiaj±cego, o których mowa w pkt 7.4.2 a) SWZ.
f) dokument potwierdzaj±cy dopuszczenie do prac in¿ynierskich (serwisu, programowania i konserwacji) przy centrali SSP, wydanego przez Producenta centrali SSP, o której mowa w pkt 7.4.2.b) SWZ.
g) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym, tj. posiada urz±dzenia i narzêdzia, które bêd± przeznaczone na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia. Dokument ten musi potwierdziæ wymagania Zamawiaj±cego, o których mowa w pkt 7.4.2 c) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

„FORMULARZA OFERTY” – Za³±cznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.1.1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie, ka¿dy z Wykonawców sk³ada podmiotowy ¶rodek dowodowy,
o którym mowa w pkt 8.2.1 a) SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu, strona https://miniPortal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.