eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - L15/08/IX - Pracownia przyszłości w Szkole Podstawowej nr 42 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Katowicach dla dzieci z dzielnicy Szopienice



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L15/08/IX - Pracownia przyszłości w Szkole Podstawowej nr 42 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Katowicach dla dzieci z dzielnicy Szopienice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 12 Katowice

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP12 Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384110136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiosny ludów

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-374

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 82 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpod42@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp12katowice.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L15/08/IX - Pracownia przyszłości w Szkole Podstawowej nr 42 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Katowicach dla dzieci z dzielnicy Szopienice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36687d42-1bfc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/370/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167395,23

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem kompleksową modernizację sali zajęć na potrzeby sali przyrodniczo-komputerowej wraz z doposażeniem, w szczególności:
1. Zakres robót budowlanych :
 demontaż drzwi,
 demontaż wyposażenia pomieszczenia zaplecza salki,
 wyniesienie mebli i wyposażenia z sali,
 wykucie otworu na drzwi,
 wykucie otworu dla instalacji wywiewnej dygestorium,
 dostawa i montaż stolarki drzwiowej wraz obrobieniem ścian i montażem nadproża, samozamykaczem,
 licowanie ścian płytkami wraz z przygotowaniem podłoża,
 dostawa i montaż nawietrzaków w oknach,
 uzupełnienie wykładziny PVC,
 malowanie ścian i sufitu,
 dostawa i montaż wyposażenia,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.

2. Zakres robót instalacyjnych sanitarnych:
 przebicie otworów w ścianach,
 wykucie bruzd,
 wykonanie pasów tynku,
 dostawa i montaż, zlewozmywak żeliwny wraz z podłączeniem i baterią,
 instalacja wod-kan.,
 montaż rur wywiewnych z blachy,
 utylizacja materiału z rozbiórki.

3. Zakres robót instalacyjnych elektrycznych:
 demontaż łączników podtynkowych,
 demontaż gniazd instalacyjnych,
 demontaż przewodów kabelkowych,
 demontaż puszek,
 demontaż belek montażowych,
 montaż kanałów instalacyjnych z PVC wraz z osprzętem,
 montaż wyłącznika instalacyjnego 3 biegunowego,
 przewody kabelkowe,
 wykucie otworu,
 montaż tablicy rozdzielczej wraz z wykuciem wnęki,
 montaż puszek,
 montaż łączników,
 montaż gniazd instalacyjnych,
 wykucie bruzd i zaprawianie bruzd,
 wymiana opraw oświetleniowych,
 montaż opraw oświetlenia awaryjnego,
 montaż szafy natynkowej,
 instalacja kabel światłowodowy, komplet,
 przewód sieci komputerowej,
 sprawdzenie i pomiary elektryczne,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 169 200,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Firmę Produkcyjno Usługowo Handlową MABAPA Piotr Chudoba, znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty i w związku z tym unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.