Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314211/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie Laboratorium Przyszłości w Szkole Filialnej w Szylenach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Lipowinie
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Lipowinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170184502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowina 2
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs.lipowina@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splipowina.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://splipowina.edupage.org/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Filialna w Szylenach Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Lipowinie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie Laboratorium Przyszłości w Szkole Filialnej w Szylenach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3035ab4f-5ccc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS/04/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wyposażenie Laboratorium Przyszłości w Szkole Filialnej w Szylenach wraz z montażem , integracją, konfiguracją i szkoleniami przeprowadzonymi dla pracowników Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 7.
Zamawiający nie zamierza dzielić zamówienia na części ze względu na konieczność łącznego wykonania dostaw będących przedmiotem zamówienia.
.
Przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga następujących:
czas reakcji 48 godzin - przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas, który upłynie od momentu wysłania zgłoszenia do momentu powzięcia przez Wykonawcę bądź osobę przez niego wyznaczoną działań zmierzających do usunięcia zgłoszonej niesprawności, czy to zdalnie (jeżeli istnieją ku temu możliwości), czy też przez przybycie serwisu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
czas naprawy 20 dni - przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od dnia przystąpienia przedstawiciela Wykonawcy do naprawy zgłoszonego uszkodzonego sprzętu do dnia dokonania skutecznej jego naprawy
czas wymiany 20 dni - przez czas wymiany Zamawiający rozumie termin dostarczenia nowego sprzętu
Niniejsze postępowanie będzie realizowane na podstawie art.65 ust. 28 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120181299
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.