eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rędziny › Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rędziny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 87

1.5.2.) Miejscowość: Rędziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-242

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@redziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.redziny.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ce145f-01ea-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004555/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły zaprojektuj i zbuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach programu: „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gmin: Rędziny i Mstów”. Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.09.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4174400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł na potrzeby budynków mieszkalnych na terenie gminy Rędziny” – wg formuły: zaprojektuj i wybuduj. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny” – wg formuły: zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlano-instalacyjnych i projektowych:
2.1. Panele fotowoltaiczne:
a) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej (w ilości 102 kpl oddzielnych projektów) dla montażu 102 kpl. OZE instalacji paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych na obszarze Gminy Rędziny oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z aktualnym prawem budowlanym uzgodnień, opinii i decyzji.
b) Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu 102 kpl. OZE kompletów instalacji paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych i podłączeniu do istniejącej instalacji elektrycznej celem współpracy z układem wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i dostarczone i zamontowane materiały.
2.2. Pompy ciepła powietrzne i gruntowe:
a) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej (w ilości 25 kpl oddzielnych projektów) dla montażu 25 kpl. OZE instalacji pomp ciepła powietrznych ( 16 kpl) i gruntowych (9 kpl) na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych na obszarze Gminy Rędziny oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z aktualnym prawem budowlanym uzgodnień, opinii i decyzji.
b) Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu 25 kpl. instalacji pomp ciepła powietrznych ( 16 kpl) i gruntowych (9 kpl) na potrzeby budynków mieszkalnych i podłączeniu do istniejącej instalacji celem współpracy z układem wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i dostarczone i zamontowane materiały.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik do SWZ oraz następujących dokumentach – stanowiących załącznik do SWZ:
 OPZ – opis przedmiotu zamówienia - panele PV – patrz PFU
 OPZ – opis przedmiotu zamówienia - pompy ciepła – patrz PFU
 KDT - panele PV
 KDT – pompy ciepła
UWAGA:
1. Wykonawca zapewni możliwość podłączenia modułu LAN, karty pamięci i współpracy z systemem monitoringu – w celu odczytu wskaźników na bieżąco oraz możliwości zliczenia wskaźnika z 12 miesięcy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji listy lokalizacji instalacji. Rodzaj instalacji i łączna liczba instalacji w poszczególnych zestawach może ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilości instalacji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie odpowiednie do ilości zaprojektowanych i wykonanych zestawów instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Nie ma możliwości zwiększenia ilości instalacji.

2.4. Zamawiający określa okres gwarancji i rękojmi :
- na roboty budowlano-instalacyjne : 60 miesięcy;
- na urządzenia – zgodnie z kartami danych technicznych poszczególnych urządzeń - lecz nie krócej niż 60 miesięcy
2.5. Zamawiający informuje, iż :
- koszty serwisowania urządzeń i instalacji w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca ;
- koszty wynikające z usług serwisowania w okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca powinien doliczyć do swojej oferty, gdyż nie podlegają one odrębnej zapłacie.
2.6. Zamawiający informuje, iż obowiązkowy harmonogram rzeczowo – terminowo - finansowy, który wykonawca składa po podpisaniu umowy będzie opracowany na podstawie harmonogramu płatności podpisanym pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Marszałkowskim.
2.7. Zamawiający informuje, iż projektanci ze strony Wykonawcy będą opracowywać dokumentacje projektowe (dla paneli i pomp ciepła) oddzielnie dla poszczególnych użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71314100-3 - Usługi elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 30 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.