eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności Powiatu Gnieźnieńskiego wraz z Jednostkami Podległymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności Powiatu Gnieźnieńskiego wraz z Jednostkami Podległymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności Powiatu Gnieźnieńskiego wraz z Jednostkami Podległymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62eabb8-6267-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007135/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Ubezpieczenie mienia oraz OC działalności Powiatu Gnieźnieńskiego oraz jednostek podległych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym , a Wykonawcami w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, a w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń i dokumentów, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl
2. Oferty, oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Pzp komunikacja w niniejszym
postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- podpisem zaufanym lub
- podpisem osobistym.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego znajduje się szczegółowa instrukcja odnoście założenia konta przez Wykonawcę (Instrukcja_OnePlace_Wykonawca). Wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:
1.1.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2.Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
1.3.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:1)administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Starosta Gnieźnieński, Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, tel. 61 424 07 06; 2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiat-gniezno.pl ; 2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji technicznej dla zadania „Ubezpieczenie mienia oraz OC działalności Powiatu Gnieźnieńskiego oraz Jednostek Podległych- nr sprawy WOA.272.22.2021.WI, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy Pzp oraz w ceku wykonania umowy w kategorii dane zwykłe/dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 i/lub art. 10 RODO oraz w celu archiwizacji; 3.Do przetwarzania danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie administratora danych. Osoby takie są ponadto zobowiązane do zachowania tych danych w poufności. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5.W odniesieniu do danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający będzie udostępniał te dane jedynie w sytuacji, w której ich ujawnianie jest niezbędne w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej. Po upływie terminu na skorzystanie ze środków ochrony prawnej albo w przypadku, gdy o dostęp do dokumentów zawierających te dane ubiegają się podmioty, którym nie przysługuje prawo do korzystania ze środków ochrony prawnej, Zamawiający będzie udostępniał dane osobowe zawarte w ww. dokumentach po ich odpowiednim pseudonimowaniu.
6.Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny z wyłączeniem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego; 8.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 9.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;10. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11.Nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 12.Przysługuje Pani/Panu
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
13.W przypadku udostępnienia Zamawiającemu przez podmiot biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, danych osobowych swoich pracowników, zleceniobiorców, pełnomocników,
członków zarządu, wspólników, współpracowników, kontrahentów, dostawców, beneficjentów rzeczywistych lub innych osób, Zamawiający wnosi o poinformowanie tych osób o danych
administratora/Zamawiającego, o danych IOD, o celach przetwarzania, kategoriach danych, odbiorcach i o przetwarzaniu danych osobowych na zasadach określonych powyżej.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umożliwienia korzystania za środków
ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.272.22.2021.WOA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gnieźnieńskiego i pozostałych jednostek podległych (wykaz Jednostek Podległych stanowi załącznik nr 5 do SWZ) na okres 36 miesięcy, od dnia 24.01.2022 r. do dnia 23.01.2025 r., z podziałem na 3 okresy rozliczeniowe:
- pierwszy okres rozliczeniowy od dnia 24.01.2022 r. do dnia 23.01.2023 r.
drugi okres rozliczeniowy od dnia 24.01.2023 r. do dnia 23.01.2024 r.
trzeci okres rozliczeniowy od dnia 24.01.2024 r. do dnia 23.01.2025 r.

2.Zakres ubezpieczenia:
1) Ubezpieczenie od wszystkich ryzyk:
Powiat Gnieźnieński
- budynki i budowle Powiatu Gnieźnieńskiego, użytkowane przez Powiat Gnieźnieński,
- wyposażenie Powiatu Gnieźnieńskiego,
- niskocenne składniki majątku,

Jednostki Podległe
- budynki i budowle należące do Powiatu Gnieźnieńskiego, użytkowane przez Jednostki,
- wyposażenie Jednostek Podległych,
- niskocenne składniki majątku,

2) Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i od rabunku
- wyposażenie Powiatu Gnieźnieńskiego,
- wyposażenie Jednostek,
- zewnętrzne elementy budynków i budowli
3) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
- sprzęt elektroniczny Powiatu Gnieźnieńskiego,
- sprzęt elektroniczny Jednostek Podległych,
4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) Powiatu Gnieźnieńskiego
5) Obowiązkowe Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) zarządcy nieruchomości
6) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w odniesieniu do mieszkańców placówek opiekuńczo-wychowawczych funkcjonujących w strukturze Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie
7) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w odniesieniu do pracowników Straży Rybackiej

3. Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące załączniki:
- załącznik nr 4 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
- załącznik nr 5 do SWZ - wykaz jednostek ,
- załącznik nr 6 do SWZ - wykaz dróg powiatowych na terenie miasta Gniezna,
- załącznik nr 7 do SWZ - wykaz dróg obwodu drogowego nr 1 w Gnieźnie, wykaz dróg obwodu drogowego nr 2 w Kłecku.
- załącznik nr 8 do SWZ – przedmiot ubezpieczenia i sumy łącznie,
- załącznik nr 9 SWZ – zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia (1)
- załącznik nr 10 SWZ – zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia (2)
4. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Cena
Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:
LP=najniższa cena brutto (zł)spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena brutto badanej oferty(zł) x 60% x 100

B. – klauzule fakultatywne/zwiększenie limitów odpowiedzialności:

Ocena tego kryterium polega na przyznaniu dodatkowych punktów za dodatkowe świadczenia fakultatywne Wykonawcy/zwiększenie limitów odpowiedzialności/sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wskazanych poniżej. Dla celów powyższego kryterium Wykonawca deklaruje powyższe w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy w Formularzu ofertowym Wykonawca nie zaznaczy zwrotem „tak” świadczenia fakultatywnego lub zwiększenia odpowiedzialności Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje minimalny wymagany zakres ubezpieczenia i nie oferuje dodatkowych limitów odpowiedzialności ani dodatkowych świadczeń, a tym samym Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów.

W kryterium „Klauzule fakultatywne / zwiększenie limitów odpowiedzialności” przyjmując wagę x zagwarantowanie dodatkowych klauzul od wymaganych, punktowane będzie w następujący sposób:

Ocena punktowa (b) = (suma punktów za klauzule fakultatywne/zwiększenie limitów odpowiedzialności: A, B, C, D, E, F) x 40 %

A. Przyjęcie w klauzuli szkód powstałych wskutek powolnego oddziaływania limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 50.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 100.000 zł – 5 pkt
• 150.000 zł – 15 pkt
B. Przyjęcie w ryzyku przepięć nie związanych z wyładowaniami atmosferycznymi limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 200.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 500.0000 zł – 5 pkt
• 1.000.000 zł – 10 pkt
C. Przyjęcie w ryzyku dewastacji limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 100.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 200.000 zł – 5 pkt
• do wysokości sumy ubezpieczenia – 15 pkt
D. Przyjęcie w Klauzuli ubezpieczenia dodatkowych kosztów przeniesienia mienia i przekwaterowania osób limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 100.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt.
• 200.000 zł – 5 pkt
• 500.000 zł – 15 pkt
E. Przyjęcie w ryzyku ubezpieczenia Elementów zieleni, nasadzeń wieloletnich, drzew, krzewów, kwiatów limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 50.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 100.000 zł – 5 pkt
• Do wysokości sumy ubezpieczenia – 15 pkt

F. Przyznanie środków z Funduszu Prewencyjnego – 30 pkt
Po zawarciu umowy Wykonawca przygotuje i udostępni Zamawiającemu środki z Funduszu Prewencyjnego w wysokości 5% wartości zamówienia. Fundusz zostanie przeznaczony na szeroko rozumianą poprawę bezpieczeństwa mienia lub osób, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający przedstawi Wykonawcy faktury lub rachunki potwierdzające wydatkowanie środków z ww. funduszu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule fakultatywne/zwiększenie limitów odpowiedzialności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów), tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 z późn. zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej .

W stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i który w ramach realizacji zamówienia wykonywać będzie czynności ubezpieczeniowe w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1130 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
a) formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SWZ,

2. WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ:
a) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, traktujące o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ,
- Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert,
- Oświadczenie składają odrębnie:
- Wykonawca,
- podmiot udostępniający zasoby, w zakresie w jakim go dotyczy (jeżeli dotyczy)
- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
b) stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
- przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie,
- pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów potwierdzających uprawnienie do występowania w obrocie prawnym,
c) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy), według wzoru - załącznik nr 3 do SWZ
Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
- Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:
a) oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób
upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub
b) elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem
zaufanym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;
- Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
- Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie
oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
- Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;
- Czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmian postanowień Umowy:1)zmiana przedmiotu ochrony ubezpieczeniowej polegająca na:a)zmianie (w tym aktualizacji wartości) składników mienia objętych ochroną ubezpieczeniową, w szczególności spowodowanej nabywaniem, zbywaniem lub likwidacją środków trwałych lub modernizacją lub ulepszeniem środków trwałych, b)zmianie katalogu jednostek organizacyjnych Zamawiającego (okreś. w zał. nr 3 do Umowy, których działalność objęta jest ochroną ubezpieczeniową, w przypadku zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego (np. w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębnienia, połączenia lub likwidacji jednostek);c)zmianie kręgu osób objętych ochroną ubezpieczeniową w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków, stosownie do stanu faktycznego i formalnego,d)korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia, wynikającej z wprowadzenia nowych klauzul, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, bez podniesienia wysokości składki ubezpieczeniowej;e)zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych;2)zmiana wysokości sum ubezpieczenia w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt 1 lit. a) powyżej i w innych przypadkach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia – w takim przypadku nastąpi zmiana sumy ubezpieczenia uwzględniającą wskazane wyżej zmiany,3)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wskutek zmian wskazanych w pkt 1) i 2) powyżej, polegająca na ustaleniu wynagrodzenia stosownie do charakteru i zakresu zmian, o których mowa powyżej, przy zastosowaniu stawek określonych w § 4 ust. 5 Umowy, przy czym zmiana wynagrodzenia, o której mowa powyżej, nie przekroczy 20% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy,4)zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (składki ubezpieczeniowej) w przypadku określonym w załączniku nr 11 do SWZ -projektowanych postanowieniach umowy. Ze względu na ograniczoną ilość znaków dalsza część przewidzianych zmian została określona w paragrafie 6 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 36 miesięcy, z podziałem na 3 okresy rozliczeniowe:
- pierwszy okres rozliczeniowy od dnia 24.01.2022 r.* do dnia 23.01.2023 r.
- drugi okres rozliczeniowy od dnia 24.01.2023 r. do dnia 23.01.2024 r.
- trzeci okres rozliczeniowy od dnia 24.01.2024 r. do dnia 23.01.2025 r.
*nie wcześniej niż od dnia zawarcia umowy
Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się jeszcze przed uiszczeniem składek na dany okres rozliczeniowy, od pierwszego dnia pierwszego terminu rozliczeniowego wskazanego powyżej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.