Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135470/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00167075/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00208610/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00233225/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00257757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa budynku młyna w miejscowości Gaworzyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaworzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 95
1.5.2.) Miejscowość: Gaworzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-180
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768316285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kubas@gaworzyce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa budynku młyna w miejscowości Gaworzyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcaa2d2b-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052096/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i rozbudowa budynku młyna w miejscowości Gaworzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9181360,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych i zgłoszenie zakończenia prowadzenia robót budowlanych/ uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie dla zakresu prac objętego zadaniem pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku młyna w miejscowości Gaworzyce”- na cele kulturalne, w tym m.in. na działalność Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Gaworzycach, w szczególności obejmujące:
- przebudowę z rozbudową istniejącego budynku Młyna wraz z urządzeniami, zagospodarowanie terenu, plac wielofunkcyjny i miejsca postojowe, nawierzchnię biologicznie czynną, zieleń, małą architekturę,
- budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- przebudowę zewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej,
- wewnętrzne instalacje, w tym: wodociągowa, kanalizacyjna, ogrzewcza, elektryczna, internetowa, alarmowa, monitoringu, itp.
- wyposażenie, meble i urządzenia w strefie rozrywkowej
- wyposażenie, meble i urządzenia strefy sportowej
Obiekt wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków- Gaworzyce.
Zamawiający jest w toku uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę i przekaże Wykonawcy stosowną decyzję, niezwłocznie po jej uzyskaniu ale nie później niż przed zawarciem umowy.
2. Zakres robót:
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został ustalony na podstawie dokumentów inwestycji stanowiących integralną część niniejszej umowy, które składają się z:
a) SWZ,
b) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiaru robót,
d) dokumentacji projektowej składającej się z opracowań:
- Inwentaryzacja budowlano- architektoniczna budynku przemysłowego: młyn, browar i gorzelnia w Gaworzycach, dz. geodez. nr 301/9 obr.002-Gaworzyce 59-180 Gaworzyce
- projekt architektoniczno- budowlany „Przebudowa, rozbudowa, rozbiórka, remont budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Gminny Ośrodek Kultury.”
- projekt techniczny „Przebudowa, rozbudowa, rozbiórka, remont budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Gminny Ośrodek Kultury.”
- zestawienia wyposażenia
Dokumenty w/w stanowią podstawę realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy jakby były zawarte we wszystkich opracowaniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262690-4 - Remont starych budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10909493,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12223427,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10909493,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kinga - Serwis Kinga Tkacz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „WITO" INSTALATORSTWO SANITARNE, C.O., INSTALATORSTWO GAZOWE TOMASZ WIŚNIEWSKI, K5 Kornel Szatkowski,WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH KATARZYNA WIŚNIEWSKA, KINGA - SERWIS MAREK SZATKOWSKI,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932080414
7.3.3) Ulica: UL. CHOCIANOWSKA 129
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10909493,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Pokrzywno w Poznaniu
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.