eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smyków › Budowa drogi wewnętrznej nr KDW 13 w miejscowości Królewiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi wewnętrznej nr KDW 13 w miejscowości Królewiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SMYKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Smyków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-212

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 373-91-81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi wewnętrznej nr KDW 13 w miejscowości Królewiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc59db39-027c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032252/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi wewnętrznej nr KDW 13 w msc. Królewiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252077/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6818325,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest projekt i budowa drogi gminnej, oznaczona na rysunku planu symbolem KDW.13 w miejscowości Królewiec.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa świętokrzyskiego, w powiecie koneckim, gminie Smyków.
Zakres inwestycji obejmuje odcinek o długości około 1080 mb i obejmuje działki oznaczone w ewidencji nr 428/1, 428/2, 426/1, 425, 424/3, 423, 422/2, 421, 420/3, 419, 418/1, 416, 415/1, 413/2, 413/3, 412, 411/3, 410/1, 408, 407, 406, 405, 404, 403/4, 402, 401, 400/1, 398, 396/1, 396/5, 396/7, 395/1, 394/5, 388, 386/3, 386/2, 385/5, 384/5, 383/2, 382/6, 381, 380, 379, 378, 377, 375/2, 374, 372/3, 372/2, 371, 369, 368, 367, 366, 365/1, 364/4, 356- droga gruntowa, 470/1- droga o znaczeniu gminnym, nawierzchnia asfaltowa, obręb ewidencyjny 0003, jednostka ewidencyjna 260507_2 Smyków, gmina Smyków.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie dokumentacji projektowych w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem zezwolenia na rozpoczęcie wykonania robót budowlanych (zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID)) oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego w tym wykonanie i zatwierdzenie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu oraz wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowanie robót.
b) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz w razie konieczności zabezpieczenie i przeniesienie zabytków małej architektury. Szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w dalszej części PFU.
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową.
d) Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego.

W ramach Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące elementy:
- wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę drogi gminnej klasy D. Drogę należy zlokalizować na terenach ozn. w MPZP (KDW.13., wraz ze skrzyżowaniem z drogą KDW.7, KDW.8, KDW.11, KDG-D3);
- wydzielenie pasa drogowego o szerokości 12,00 m.,
- wykonanie drogi o długości około 1080 mb. i szerokość jezdni około 5,00 m z dwustronnym ściekiem z kostki brukowej;
- wykonanie dwustronnego pasa zieleni o szerokości około 0,70 m.;
- wykonanie dwustronnego chodnika z kostki brukowej (dwustronne obrzeże) o min. szerokości 2,00 m;
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej zakończone krawężnikiem drogowym - w ilości około 93 sztuk;
- wykonanie kanału technologicznego (przekrój typu KTu1) w części zachodniej w pasie zieleni lub pod chodnikiem, według rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne;
- odprowadzenie
• odwodnieni powierzchniowe – poprzez spadki podłużne i poprzeczne, ścieki wzdłuż drogi z drobnowymiarowych elementów prefabrykowanych,
• ukształtowanie wylotów do odbiorników wód opadowych i roztopowych - istniejące rowy melioracyjne zlokalizowane w obszarze i pobliżu inwestycji, dopuszcza się projektowanie elementów chłonnych
• przepusty na istniejących melioracyjnych
- budowa elementów bezpieczeństwa ruchu;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją wraz z wykonaniem nasadzeń zastępczych;
- usunięcie ewentualnych kolizji i wykonanie innych robót niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego - według rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4600000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9565710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4600000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943

7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4600000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.