eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8194710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4ca7ad0-038d-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4ca7ad0-038d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa mebli na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.111.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 336531,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119740,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego nr 2
im. Jana Pawła II w Stalowej Woli,
ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola;
2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Stalowej Woli,
ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola;
3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli,
ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola;
4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli,
ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli,
ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola;
6) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida w Stalowej Woli,
ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
7) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli – Klub Trzeźwego Życia,
ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola;
8) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Stalowej Woli,
ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola;
9) Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli,
Al. Jana Pawła II 10, 37-450 Stalowa Wola;
10) Zakład Administracji Budynków w Stalowej Woli
ul. Wyszyńskiego 7a, 37-450 Stalowa Wola;
11) Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienie na własny koszt do siedziby każdej z ww. jednostek wraz z wniesieniem, montażem i przekazaniem upoważnionej osobie z każdej jednostki, po wcześniejszym ustaleniu dokładnej daty i godziny dostawy z każdą z jednostek, mając na uwadze godziny pracy każdej z nich.
3. Przed dostawą Wykonawca zobowiązany jest ustalić dokładny termin dostawy z każdą z jednostek, nie później jednak niż 3 dni przed planowaną dostawą.
4. Wszystkie artykuły muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt tj. znak firmowy producenta, kod produktu.
5. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie zapewnia, że jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczyć artykuły zgodne z opisem, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, oraz że kwota złożonej Oferty zawiera wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności, przygotowania, dostawy, rozładunku i montażu we wskazanym przez osoby odpowiedzialne miejscu w siedzibie Zamawiającego tj. każdej z wymienionych jednostek organizacyjnych.
6. Szczegółowy opis asortymentu w rozbiciu na ww. jednostki organizacyjne, został przedstawiony w Załączniku nr 7 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39130000-2 - Meble biurowe

39160000-1 - Meble szkolne

39161000-8 - Meble przedszkolne

39180000-7 - Meble laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166249,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396192,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166249,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH ENERGIA S.C. P. WIELGO, H. WIDOMSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przemysław Wielgo - Wspólnik spółki cywilnej, Hubert Widomski - Wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260779849

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166249,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.