eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Pilchowice - powtórka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Pilchowice - powtórka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Pilchowice - powtórka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad31bd26-e4f2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048567/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Pilchowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8164178,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest realizacja inwestycji w systemie projektuj buduj pod nazwą: „Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Pilchowice”. Zadanie obejmuje modernizację 10 placów zabaw (obiektów), z czego 9 obiektów jest objętych wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych oraz 1 obiekt jest objęty wyłącznie kompleksową realizacją robót budowlanych (zakres nie obejmuje prac projektowych), dla której Zamawiający posiada kompletne opracowanie projektowe.
Zamówieniem objęte są obiekty w następujących lokalizacjach:
Lp. Lokalizacja Jedn. ew, obr. nr ew. działki Zakres
1. Pilchowice, ul. Damrota (teren parku) jedn. ew. Pilchowice, obr. Pilchowice, dz. nr ew. 169/96 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
2. Pilchowice, ul. Szkolna 1 (przy ZSP) jedn. ew. Pilchowice, obr. Pilchowice, dz. nr ew. 1195/43 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
3. Stanica, ul. Sportowa
(przy LKS) jedn. ew. Pilchowice, obr. Stanica, dz. nr ew. 785/121 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
4. Leboszowice, ul. Smolnicka jedn. ew. Pilchowice, obr. Leboszowice, dz. nr ew.289 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
5. Kuźnia Nieborowska
ul. Kasztanowa jedn. ew. Pilchowice, obr. K. Nieborowska, dz. nr ew. 347/20 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
6. Żernica ul. Szafranka
(przy GOK) jedn. ew. Pilchowice, obr. Żernica, dz. nr ew. 1213/145 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
7. Żernica, ul. Miki (przy ZSP) jedn. ew. Pilchowice, obr. Żernica, dz. nr ew. 332/19 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
8. Wilcza, ul. Grzonki (przy LKS) jedn. ew. Pilchowice, obr. Wilcza, dz. nr ew. 23 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
9. Wilcza, ul. Karola Miarki 27 (przy ZSP) jedn. ew. Pilchowice, obr. Wilcza, dz. nr ew. 450/176 i 372/176 Prace projektowe wraz z kompleksową realizacją robót budowlanych
10. Pilchowice ul. Szkolna 1A jedn. ew. Pilchowice, obr. Pilchowice, dz. nr ew. 255/39, 256/41, 259/57, 260/40, 261/41, 262/39, 263/40, 264/57, 265/22, 266/57, 267/56, 268/40 Kompleksowa realizacja robót budowlanych
2. Realizacja przedmiotu umowy została podzielona na trzy części.
3. Zamawiający nie określa zakresu robót poszczególnych części z zastrzeżeniem, że część I musi obejmować wykonanie co najmniej 4 placów zabaw. Elementy składające się na poszczególne części zostaną określone przez Wykonawcę w harmonogramie rzeczowo – finansowym, który następnie zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji zgodnie z zapisami § 3 ust. 3 pkt 4) umowy z uwzględnieniem wartości prac i podziału płatności o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy.
4. Każda z części składa się z następujących etapów:
ETAP I – prace projektowe
ETAP II – realizacja robót
5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa:
1) Program funkcjonalno – użytkowy (PFU), wykonany przez D S W Dorota Setlak – Wróblewicz, ul. Św. Barbary 14/36m 41-516 Chorzów stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) dla lokalizacji nr 10 – dokumentacja projektowa, wykonana przez Biuro Inżynieryjno-Projektowe „Specbau” Robert Kracla, ul. Lipowa 21, 44-145 Stanica stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ;
3) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10900000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12999035,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUGART Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691634544

7.3.3) Ulica: Floriana 7

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Gijo Kapsa Sp. K, ul. Nowa 32, 41-500 Chorzów - budowa placów zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.