eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koneck › Przebudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w miejscowości Koneck



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w miejscowości Koneck

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Koneck

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 272 23 02

1.5.8.) Numer faksu: 54 272 23 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w miejscowości Koneck

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b29b2e59-0437-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029746/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w miejscowości Koneck

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258303/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie studni osadnikowej z kręgów betonowych fi 1200 łączonych na uszczelkę bentonitową na istniejącej sieci kanalizacyjnej, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego łącznie z dokumentacją techniczną i wymaganymi pozwoleniami oraz inwentaryzacją geodezyjną.
2) Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1200 łączonych na uszczelkę bentonitową na istniejącej sieci kanalizacyjnej, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, zagęszczenie gruntu odtworzenie terenu do stanu pierwotnego łącznie z dokumentacją techniczną i wymaganymi pozwoleniami oraz inwentaryzacją geodezyjną.
3) Wykonanie studni rewizyjnej fi 400 na istniejącej sieci kanalizacyjnej, właz klasy D400 zlicowany z niweletą terenu, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego łącznie z dokumentacją techniczną i wymaganymi pozwoleniami oraz inwentaryzacją geodezyjną,
4) Wymiana lub uzupełnienie włazów studni,
5) Wymiana lub uzupełnienie pokryw studzienek rewizyjnych,
6) Wymiana uszkodzonych lub zaniżonych odcinków kanalizacji sanitarnej fi 160, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego,
7) Wymiana uszkodzonych lub zaniżonych obiektów kanalizacji sanitarnej fi 200, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego,
8) Wymiana uszkodzonych lub zaniżonych odcinków kanalizacji sanitarnej fi 250, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego,
9) Przegląd powykonawczy sieci kanalizacyjnej za pomocą kamery,
10) Zakup i montaż pompy LFP o mocy 1,1 kW, In=2,6A, 400V, DN 50,
11) Zakup i montaż pompy ABS Sulzer AFP 0835.1 M110/2 P2=11 kW In = 22,1 A,
12) Wymiana odcinka rurociągu fi 80 ze stali nierdzewnej pomiędzy stopą sprzęgającą,
a zaworem zwrotnym w przepompowni.
13) Budowa nowego odcinka kanalizacji fi 200, zagęszczenie gruntu, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
14) Wykonanie przecisku sterowego pod drogą w celu połączenia instalacji kanalizacyjnej.
15) Wykonanie ogrodzenia panelowego wokół przepompowni, słupek + panel wys. 170 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132163,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132163,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132163,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPAL BUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242793745

7.3.3) Ulica: Bukowwiecka 92

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-893

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-22 do 2023-08-21

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

wysokość łącznego wynagrodzenia za przedmiot umowy nie może przekroczyć kwoty 469000,00 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.