Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297107/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zaklików w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zaklików w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4d9fcec-5370-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000731/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zaklików
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297107/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie
1 900 000,00 zł na:
- pokrycie planowanego deficytu budżetu – 972.991,00 zł
- spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów – 927.009,00 zł.
1.1. Rodzaj waluty kredytu – kredyt złotówkowy
1.2. Okres spłaty kredytu – 15 lat. Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od 31.03.2022 r. do 31.12.2036 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów).
1.3. Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłaty rat kapitałowych
1.4. Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu
o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych powiększone o stałą w okresie kredytowania marżę Banku.
1.5. Opis sposobu obliczenia oprocentowania: zmienne oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie średniej arytmetycznej zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego i stałej marży banku w stosunku rocznym przedstawionej w ofercie. Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy, również w stosunku do pierwszego okresu odsetkowego uwzględnia się miesiąc poprzedzający dzień zaciągnięcia pierwszej transzy kredytu.
1.6. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania.
1.7. Do obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni.
1.8. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach:
Planowany harmonogram spłat kredytu w latach
rok 2022 – do 31 marca – 1 250,00 zł
– do 30 czerwca – 1 250,00 zł
– do 30 września – 1 250,00 zł
– do 31 grudnia – 1 250,00 zł
rok 2023 – do 31 marca – 1 250,00 zł
– do 30 czerwca – 1 250,00 zł
– do 30 września – 1 250,00 zł
– do 31 grudnia – 1 250,00 zł
rok 2024 – do 31 marca – 90 000,00 zł
– do 30 czerwca – 90 000,00 zł
– do 30 września – 90 000,00 zł
– do 31 grudnia 90 000,00 zł
rok 2025 – do 31 marca – 25 000,00 zł
– do 30 czerwca – 25 000,00 zł
– do 30 września – 25 000,00 zł
– do 31 grudnia – 25 000,00 zł
rok 2026 – do 31 marca – 25 000,00 zł
– do 30 czerwca – 25 000,00 zł
– do 30 września – 25 000,00 zł
– do 31 grudnia – 25.000,00 zł
rok 2027 – do 31 marca – 2 500,00 zł
– do 30 czerwca – 2 500,00 zł
– do 30 września – 2 500,00 zł
– do 31 grudnia – 2 500,00 zł
rok 2028 – do 31 marca – 12 500,00 zł
– do 30 czerwca – 12 500,00 zł
– do 30 września – 12 500,00 zł
– do 31 grudnia – 12 500,00 zł
rok 2029 – do 31 marca – 1 250,00 zł
– do 30 czerwca – 1 250,00 zł
– do 30 września – 1 250,00 zł
– do 31 grudnia – 1 250,00 zł
rok 2030 – do 31 marca – 25 000,00 zł
– do 30 czerwca – 25 000,00 zł
– do 30 września – 25 000,00 zł
– do 31 grudnia – 25 000,00 zł
rok 2031 – do 31 marca – 25 000,00 zł
– do 30 czerwca – 25 000,00 zł
– do 30 września – 25 000,00 zł
– do 31 grudnia – 25 000,00 zł
rok 2032 – do 31 marca – 25 000,00 zł
– do 30 czerwca – 25 000,00 zł
– do 30 września – 25 000,00 zł
– do 31 grudnia – 25 000,00 zł
rok 2033 – do 31 marca – 25 000,00 zł
– do 30 czerwca – 25 000,00 zł
– do 30 września – 25 000,00 zł
– do 31 grudnia – 25 000,00 zł
rok 2034 – do 31 marca – 25 000,00 zł
– do 30 czerwca – 25 000,00 zł
– do 30 września – 25 000,00 zł
– do 31 grudnia – 25 000,00 zł
rok 2035 – do 31 marca – 25 000,00 zł
– do 30 czerwca – 25 000,00 zł
– do 30 września – 25 000,00 zł
– do 31 grudnia – 25 000,00 zł
rok 2036 – do 31 marca – 165 000,00 zł
– do 30 czerwca – 165 000,00 zł
– do 30 września – 165 000,00 zł
– do 31 grudnia – 170 000,00 zł
1.9. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze dodatkowej prowizji od kredytu tj.:
- prowizji przygotowawczej
- prowizji od przyznanego kredytu
- prowizji od wcześniejszej spłaty
- prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu.
1.11. Ponadto Bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty.
1.12. Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania (do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy). Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości rat spłaty kredytu, w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych.
1.13. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.
1.14. Zamawiający udostępnia następującą dokumentację:
a. Uchwała Budżetowa Gminy Zaklików na rok 2021 Nr XXIX/196/2020 Rady Miejskiej
w Zaklikowie z dnia 15 grudnia 2020 r.;
b. Uchwała Nr XXIX/209/2020 Rady Miejskiej w Zaklikowie z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Zaklików;
c. Uchwała Nr XXXVII/262/2021 Rady Miejskiej w Zaklikowie z dnia 28 października 2021 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zaklików;
d. Uchwała Nr XXXVII/272/2021 Rady Miejskiej w Zaklikowie z dnia 28 października 2021 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego;
e. Uchwała Nr 15/16/2021 z dnia 15 listopada 2021 roku w sprawie: opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego planowanego do zaciągnięcia w 2021 roku przez Gminę Zaklików w wysokości 1.900.000,00 zł;
f. Uchwała Nr XV/13/2021 z dnia 14 stycznia 2021 roku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Zaklików;
g. Uchwała Nr XV/14/2021 z dnia 14 stycznia 2021 roku w sprawie: opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego przez Gminę Zaklików na rok 2021;
h. Uchwała Nr XV/87/2020 z dnia 23 kwietnia 2020 roku w sprawie: opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Zaklików sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2019 rok;
i. Uchwała Nr 15/20/2021 z dnia 26 kwietnia 2021 roku w sprawie: opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Zaklików sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2020 rok;
j. Uchwała Nr XV/211/2020 z dnia 7 grudnia 2020 roku w sprawie: opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej Gminy Zaklików na rok 2021;
k. Uchwała Nr XV/213/2020 z dnia 7 grudnia 2020 roku w sprawie: opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego przez Gminę Zaklików na rok 2021;
l. Uchwała Nr XV/212/2020 z dnia 7 grudnia 2020 roku w sprawie: opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, przedstawionym wraz z projektem uchwały budżetowej Gminy Zaklików na rok 2021;
m. Sprawozdania finansowe za 2019 rok ( Rb27S, Rb28S, Rb N, Rb NDS, Rb Z, Rb PDP);
n. Sprawozdania finansowe za 2020 rok ( Rb27S, Rb28S, Rb N, Rb NDS, Rb Z, Rb PDP);
o. Sprawozdania finansowe za II kwartał 2021 roku (Rb 27S, Rb 28S, Rb N, Rb NDS, Rb Z);
p. Zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu w podatkach;
q. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek;
r. Decyzja w sprawie nadania NIP;
s. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON;
t. Wykaz zaciągniętych zobowiązań Gminy Zaklików;
u. Uchwała Nr IX/47/2011 Rady Gminy Zaklików z dnia 23.05.2011 r. w sprawie powołania Skarbnika Gminy;
v. Zaświadczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Zaklikowie o wyborze Burmistrza Zaklikowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496217,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496217,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496217,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150000092
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI KRAŚNICKIEJ W KRAŚNIKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI KRAŚNICKIEJ W KRAŚNIKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496217,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych".
- Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.