eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków MPO w m.st. Warszawie sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków MPO w m.st. Warszawie sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 39 10 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/108751/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków MPO w m.st. Warszawie sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed10376e-d221-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.06.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty podpisania umowy, robót budowlanych dla przedsięwzięcia pod nazwą wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu hali rozładunku odpadów nr inw. 1.00370 na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Kampinoska” przy ul. Kampinoskiej 1 w Warszawie.
Zamówienia obejmuje w szczególności:
- opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia obejmującej projekty budowlane i techniczne/wykonawcze;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień z gestorem sieci elektroenergetycznej,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa zgód (w tym zgłoszeń lub pozwoleń na budowę),
- wybudowanie instalacji;
- dokonanie rozruchu instalacji oraz przekazanie do użytkowania (w tym uzyskania wszystkich wymaganych formalnych zgód na włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej);
- przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej, instrukcji użytkowania oraz gwarancji na wykonane roboty i urządzenia.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o załączony „Program funkcjonalno-użytkowy budowy instalacji fotowoltaicznej na Hali Rozładunku Odpadów Nr inwent. 1.00370 przy ul. Kampinoskiej 1 w Warszawie”

Przedmiot umowy należy zaprojektować/zrealizować etapowo:
1) Etap 1: zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie 2 instalacji fotowoltaicznych o zainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 50 kW każda, umiejscowionych na oddzielnych przyłączach elektrycznych:
- przyłącze 1 nr PPE PL 000001 01934 00000000000000004047 oraz
- przyłącze 2 nr PPE PL 000001 01934 00000000000000004048;
2) Etap 2: zaprojektowanie rozbudowy instalacji wykonanych w etapie 1 do przewidywanej docelowej łącznej zainstalowanej mocy elektrycznej ok. 320 kW, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę, rozbudowa oraz uruchomienie rozbudowanych instalacji. W zakresie projektowym Wykonawca opracuje dokumentację projektową dla całego zakresu przedsięwzięcia z uwzględnieniem etapowej realizacji robót tj. projekt budowlany i wykonawczy dla Etapu 1 oraz projekt budowlany i wykonawczy dla Etapu 2 i uzgodni przedmiotową dokumentację z Zamawiającym.

Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej (oględzin) na terenie prowadzenia przyszłych prac,
jeśli taka wizja jest niezbędna dla Wykonawcy do przygotowania oferty, jednak nie uzależnia możliwości złożenia oferty od jej odbycia.
Szczegóły odnośnie możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w zakresie Zadania 1 zawarto w pkt. I „Wizja w terenie” w Części II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami znajduje się w SWZ - Część II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 1724041,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty podpisania umowy, robót budowlanych dla przedsięwzięcia pod nazwą wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu hali przeładunku odpadów nr inw. 1.00379 oraz dachu budynku warsztatów nr inw. 1.00369 na terenie bazy transportowej przy ul. Tatarskiej 2/4 w Warszawie;
Zamówienia obejmuje w szczególności:
- opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia obejmującej projekty budowlane i techniczne/wykonawcze;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień z gestorem sieci elektroenergetycznej,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa zgód (w tym zgłoszeń lub pozwoleń na budowę),
- wybudowanie instalacji;
- dokonanie rozruchu instalacji oraz przekazanie do użytkowania (w tym uzyskania wszystkich wymaganych formalnych zgód na włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej);
- przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej, instrukcji użytkowania oraz gwarancji na wykonane roboty i urządzenia.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
„Program funkcjonalno-użytkowy budowy instalacji fotowoltaicznej na Hali Przeładunku Odpadów Nr inw. 1.00379 przy ul. Tatarskiej 2/4 w Warszawie” i „Program funkcjonalno-użytkowy budowy instalacji fotowoltaicznej na Hali Warsztatowej Nr inw. 1.00369 przy ul. Tatarskiej 2/4 w Warszawie”.

Przedmiot umowy należy zaprojektować/zrealizować etapowo:
1) Etap 1: zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie na dachu Hali Przeładunku Odpadów Nr inw. 1.00379 instalacji fotowoltaicznej o zainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 50 kW;
2) Etap 2: zaprojektowanie rozbudowy instalacji wykonanej w etapie 1 na dachu Hali Przeładunku Odpadów Nr inw. 1.00379 oraz budowy instalacji na dachu na Hali Warsztatowej Nr inw. 1.00369 do osiągnięcia przewidywanej docelowej łącznej zainstalowanej mocy elektrycznej ok. 100 kW, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę, rozbudowa oraz uruchomienie instalacji.

Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej (oględzin) na terenie prowadzenia przyszłych prac, jeśli taka wizja jest niezbędna dla Wykonawcy do przygotowania oferty, jednak nie uzależnia możliwości złożenia oferty od jej odbycia.
Szczegóły odnośnie możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w zakresie Zadania 2 zawarto w pkt. I „Wizja w terenie” w Części II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami znajduje się w SWZ - Część II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 601606,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, na mocy którego „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”, unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 1 ponieważ wszystkie oferty złożone w zakresie tego zadania (oferty ww. Wykonawców) podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2511168,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2969342,02 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, na mocy którego „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”, unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 2 ponieważ jedyna oferta złożona w zakresie Zadania 2, tj. oferta ww. Wykonawcy, została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1415370,84 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.