eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubianka › Budowa stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody i rozbudową sieci wodociągowej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody i rozbudową sieci wodociągowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8

1.5.2.) Miejscowość: Łubianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 82 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody i rozbudową sieci wodociągowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e7d5f00-e5b5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042192/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody i rozbudową sieci wodociągowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania polegającego na budowie stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody oraz rozbudową sieci wodociągowej.
Część 1: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Przeczno
Przedmiotem zamówienia jest budowa Stacji Uzdatniania Wody o wydajności 35 m3/h.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1. Budowę budynku SUW na konstrukcji kontenerowej.
2. Budowę rurociągów między obiektami zgodnie z projektem.
3. Budowę zbiornika retencyjnego.
4. Budowę uzbrojenia sieci wod.-kan. i elektroenergetycznej.
5. Budowę odstojnika wód popłucznych.
6. Montaż układu pompowania wody.
7. Montaż układu technologicznego.
8. Budowę powierzchni utwardzonych oraz ogrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części postępowania, stanowi odpowiednia dokumentacja techniczna, zawarta w Załączniku nr 8 SWZ.
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 2500000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania polegającego na budowie stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody oraz rozbudową sieci wodociągowej.
Część 2: Budowa studni głębinowej wraz z obudową w miejscowości Przeczno
Przedmiotem zamówienia jest budowa studni głębinowej wraz z obudową.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1. Wykonanie otworu metodą udarowo-obrotową w dwóch kolumnach rur stalowych osłonowych do głębokości 64 m, o średnicy początkowej Dz 600-614 mm do głębokości 9,0 m ppt i końcowej Dz 457 mm do głębokości 64 m ppt.
2. Zafiltrowanie filtrem o następującej konstrukcji:
a) rura podfiltrowa: rura PVC średnicy zewnętrznej Dz 315-330 mm, długości 2,4 m,
b) filtr właściwy: rura PVC 315-330 mm o długości 12 mb,
c) rura międzyfiltrowa: rura PVC średnicy Dz 315-330 mm o długości 2,2 m,
d) część czynna filtra: rura PVC średnicy 315-330 mm o długości 3,0 m,
e) rura nadfiltrowa: rura pvc średnicy zewnętrznej Dz 315-330 mm o długości 45,0 m, wyprowadzona powyżej powierzchni terenu.
3. Wykonanie próbnego pompowania w wymiarze:
a) Q1 18:25m3/h – 12-16 godz.
b) Q2 32:35 m3/h – 20-24 godz.
c) Q3 40-45 m3/h – 20-24 godz.
4. Wykonanie obudowy studni typu Lange wraz z wyposażeniem zgodnie z projektem (obudowa musi posiadać ogrzewanie wnętrza).
5. Montaż pompy głębinowej typ SP 30-7/7,5kW/ wysokość podnoszenia 45mH2O/ wydajność 35m3/h/ moc 7,5 kW wraz z instalacją tłoczną z rur kwasoodpornych kołnierzowych fi 114,3/2mm.
6. Ułożenie przewodu tłocznego o średnicy PCV 160 mm na długości 6 mb od studni
7. Wykonanie badań laboratoryjnych: 2 próby wody do analiz fizyko – chemicznych i bakteriologicznych.
8. Wykonanie inwentaryzacji projektowanego otworu w nawiązaniu do państwowej sieci niwelacyjnej.
9. Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej i złożenie wniosku o zatwierdzenie jej wydajności do Starostwa Powiatowego w Toruniu.
10. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód głębinowych.
11. Zapewnienie nadzoru geologicznego, opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej wraz z badaniami wody oraz wykonanie innej dokumentacji wymaganej trakcie realizacji robót geologicznych, jak i inwentaryzacji zapewnia na swój koszt Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części postępowania, stanowi odpowiednia dokumentacja techniczna, zawarta w Załączniku nr 8 SWZ.
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3835140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4445867,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3835140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631861838

7.3.3) Ulica: Kościuszki 97

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane, roboty związane z siecią wodociągową i roboty studniarskie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3835140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357684,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357684,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762383995

7.3.3) Ulica: Huta-Strzelce 35A

7.3.4) Miejscowość: Łasin

7.3.5) Kod pocztowy: 86-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357684,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.