eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszyce › Modernizacja obiektu sportowego przy Szkole Podstawowej w Książnicach Wielkich wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu sportowego przy Szkole Podstawowej w Książnicach Wielkich wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413514048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df838c9e-1593-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu sportowego przy Szkole Podstawowej w Książnicach Wielkich wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df838c9e-1593-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014063/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja obiektu sportowego przy Szkole Podstawowej w Książnicach Wielkich wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279384

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406770,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: „ Modernizacja obiektu sportowego przy Szkole Podstawowej w Książnicach Wielkich wraz z infrastrukturą towarzyszącą ” .Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację kompleksu sportowego w postaci boiska wielofunkcyjnego do koszykówki oraz piłki ręcznej oraz boiska do piłki siatkowej wraz z przylegającą do obiektu bieżnią sportową do skoku w dal. Parametry: boisko do piłki ręcznej i koszykówki 15x26m, boisko do siatkówki 13x22m, bieżnia 1,5x65m, piaskownica 3x7 , lokalizacja działka nr. 807/2, obręb 0007 Książnice Wielkie. W zakres robót wchodzą:
1. Boisko do piłki siatkowej
- prace przygotowawcze
- demontaż istniejącej asfaltowej nawierzchni na boisku do piłki siatkowej
- zebranie podbudowy
- wykonanie drenażu
- wykonanie zasypu z kruszywa kamiennego wraz z geowłókniną
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o max wysokości do 15mm
- montaż piłkochwytu
- demontaż istniejącego ogrodzenia wzdłuż długości boiska, od strony drogi dojazdowej
- montaż nowego ogrodzenia wzdłuż długości boiska, od strony drogi dojazdowej
- montaż lamp LED/solarne
- montaż ławek
- montaż pełnego wyposażenia boiska
- prace techniczno – porządkowe
2. Boisko wielofunkcyjne do koszykówki/piłki ręcznej
- prace przygotowawcze
- demontaż istniejącej asfaltowej nawierzchni na boisku do koszykówki/piłki ręcznej
- zebranie podbudowy
- wykonanie drenażu
- wykonanie zasypu z kruszywa kamiennego wraz z geowłókniną
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o max wysokości do 15mm
- montaż nowych piłkochwytów
- montaż ogrodzenia wzdłuż długości boiska, od strony drogi wewnętrznej dojazdowej
- montaż lamp LED/solarne
- montaż ławek
- montaż kompletnego wyposażenia boiska
- prace techniczno – porządkowe

3. Bieżnia do skoku w dal
- prace przygotowawcze
- demontaż istniejącej nawierzchni na rozbiegu bieżni oraz demontaż istniejącej piaskownicy
- zebranie starej podbudowy i usunięcie jej z placu budowy
- niwelacja terenu prac oraz terenu bezpośrednio przyległego naruszonego w skutek realizacji prac na rozbiegu
- wykonanie warstwy podbudowy z uwzględnieniem użycia kruszywa i geowłókniny
- wykonanie nowej wylewanej, dwuwarstwowej, bezspoinowej nawierzchni tartanowej na rozbiegu
- wykonanie nowej piaskownicy wraz z wypełnieniem jej wsadu świeżym piaskiem oraz montaż łapacza piasku
- wykonie poziomego oznaczenia na rozbiegu bieżni ( linie)
- prace techniczno – porządkowe

Ponadto na terenie obiektu należy wykonać nowy chodnik prowadzący do boisk, boiska powinny być oznakowane, miejsce montażu lamp solarnych i ławek po uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wszystkie wymiary należy bezwzględnie sprawdzić na budowie.

Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w : dokumentacji uproszczonej – załącznik do zgłoszenia robót budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót - stanowiące załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654415,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654415,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 654415,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma FRANCUZ Bogdan Francuz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6820001272

7.3.4) Miejscowość: Żębocin

7.3.5) Kod pocztowy: 32-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 654415,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.