Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310872/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na
terenie powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291054250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 3C
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413576129
1.5.8.) Numer faksu: 413576129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skobus@pzd.pinczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pinczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_pinczow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych naterenie powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2022-2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c926bfc0-1ee4-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044161/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.3321.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 362719,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu pługopiaskarki”Usługi polegają na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżania dróg powiatowych.
Wykonawca zapewni samochód ciężarowy - nośnik do piaskarki NPS G-P i pługa odśnieżnego PO97.D w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych (piaskarka i pług odśnieżny – własność Zamawiającego). Przedmiot zamówienia obejmuje również zamontowanie urządzenia GPS stanowiących własność Wykonawcy.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 1 to około 4000 km w sezonie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 77400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciupługopiaskarki”
Usługi polegają na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżania dróg powiatowych.
Wykonawca zapewni samochód ciężarowy - nośnik do piaskarki NPS G-P i pługa odśnieżnego
PO97.D w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton z napędem minimum na dwie osie tylne wraz
z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg
powiatowych (piaskarka i pług odśnieżny – własność Zamawiającego). Przedmiot zamówienia
obejmuje również zamontowanie urządzenia GPS stanowiących własność Wykonawcy. Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 1 to około 4000 km
w sezonie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 77400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi polegają na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżania dróg powiatowych.Wykonawca zapewni samochód ciężarowy - nośnik do piaskarki NPS G-P i pługa odśnieżnego
PO97.D w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton z napędem minimum na dwie osie tylne wraz
z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg
powiatowych (piaskarka i pług odśnieżny – własność Zamawiającego). Przedmiot zamówienia
obejmuje również zamontowanie urządzenia GPS stanowiących własność Wykonawcy.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 1 to około 4000 km
w sezonie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 77400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych (odśnieżanie) przy użyciupługa ciężkiego”
Wynajem samochodu ciężarowego - nośnika wraz z pługiem ciężkim dwustronnym (szpic) o
ładowności powyżej 12 ton z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą
(operatorem) do świadczenia usługi związanej z odśnieżaniem dróg powiatowych.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 1 to około 2000 km
w sezonie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 60640 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu równiarki”Wynajem równiarki samojezdnej minimum 150 KM w ilości 1 szt. wyposażona w dwa lemiesze
w tym minimum 1 o zmiennej geometrii wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 5 to około 100
godzin w sezonie
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 17325 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: „Usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarkąo pojemności łyżki min. 0,6 m3 o wysokości załadunku pow. 3,5 m (załadunek i wykonanie
mieszanki piaskowo – solnej; materiały – własność Zamawiającego)”
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 5 to około 300
godzin w sezonie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 52554 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia ponieważ cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136080 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia ponieważ cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139104 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149040 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia ponieważ cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139104 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149040 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia ponieważ cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia ponieważ cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24840 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w/w postępowaniu przez Usługi Transportowe Piaskownia Sylwester Kowalczyk ul. 3 Maja 165B, 28-400 Pińczów zawiera niewłaściwe zastosowanie stawki VAT .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.