Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00284745/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul.Żeromskiego i przebudowa ul.Reymonta od skrzyżowania z ul.Żeromskiego do posesji przy ul. Reymonta 43 w Radomsku - cz.I zadania rozbudowa ul.Żeromskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.radomsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul.Żeromskiego i przebudowa ul.Reymonta od skrzyżowania z ul.Żeromskiego do posesji przy ul. Reymonta 43 w Radomsku - cz.I zadania rozbudowa ul.Żeromskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb8a453-4ddf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001079/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Rozbudowa ul. Żeromskiego i przebudowa ul. Reymonta od skrzyżowania z ul. Żeromskiego do posesji przy ul. Reymonta 43 w Radomsku. część I, CPV45233100-0, 45310000-3, 45231300-8, 45232332-8, 45112710-5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284745/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5750000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3700525,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy ul. Żeromskiego- część I zadania pn. „ Rozbudowa ul. Żeromskiego i przebudowa ul. Reymonta od skrzyżowania z ul. Żeromskiego do posesji przy ul. Reymonta 43 w Radomsku”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: umową, projektem budowlanym Tom I (Część formalno – prawna. Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), projektem budowlanym Tom II (Projekt zagospodarowania terenu), projektem budowlanym Tom III (branża drogowa), projektem budowlanym Tom IV (branża sanitarna), projektem budowlanym Tom V (branża elektryczna – usunięcie kolizji), projektem budowlanym Tom VI (branża elektryczna – oświetlenie uliczne), inwentaryzacją dendrologiczną, projektem wykonawczym (branża architektura krajobrazu), projektem stałej organizacji ruchu, opinią geotechiczną, projektem technicznym systemu nawodnienia kropelkowego, dokumentacją techniczną linii kablowej zasilającej nawodnienie, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót zwanymi szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (branże: architektura krajobrazu, drogowa, elektryczna, sanitarna) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót zwanymi szczegółowymi specyfikacjami technicznymi dla systemu nawodnienia kropelkowego oraz linii kablowej zasilającej nawodnienie, opracowanymi przez firmę: PROFIL Inżynieria Lądowa, Kamil Ziółkowski, ul. Św. Jadwigi Królowej 8/57, 97-500 Radomsko, projektami budowlanymi budowy linii kablowej zasilającej przystanki autobusowe na ul. Żeromskiego, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót zwanymi szczegółowymi specyfikacjami technicznymi dla zasilenia przystanków autobusowych wykonanymi przez firmę: PRO-OVER Jarosław Zarębski, Projektowanie i Nadzory Elektroenergetyczne, 97-500 Radomsko, ul. Piastowska 41/17, a także zgodnie z zamiennym projektem zagospodarowania terenu, rysunkiem dotyczącym gospodarki drzewostanem ( zieleń do wycinki), fotografią przedstawiającą sposób ułożenia nawierzchni chodnika, fotografią przedstawiającą sposób ułożenia nawierzchni ciągu pieszo – rowerowego, uszczegółowieniem wiat przystankowych, uzgodnieniami, decyzjami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności m.in.: 1) wykonanie nowej konstrukcji jezdni ul. Żeromskiego,
2) wykonanie chodników, ciągów pieszo rowerowych (sposób ułożenia nawierzchni zgodny z projektem i dodatkami nr 36 i 37, 3) wykonanie zatok autobusowych, 4) dostawę i montaż dwóch nowych wiat autobusowych (wiatę ujętą w projekcie po stronie numerów nieparzystych, tj.: wiata na działce o nr 175/1, zmienia się na czteromodułową, bez ścian bocznych, w jednym z modułów podświetlana witryna dwustronna, tj.: tablica led (tablica informacyjna do zamieszczania ogłoszeń miejskich); (wiatę ujętą w projekcie po stronie numerów parzystych, tj.: wiata na działce o nr 175/7, zmienia się na wiatę dwumodułową, bez ścian bocznych). Wiaty przystankowe należy zasilić z słupów oświetleniowych. Uwaga: Po stronie numerów nieparzystych należy zamontować nową wiatę. Informacja w projekcie o zdemontowaniu wiaty z Placu 3 Maja jest nieaktualna, 5) wykonanie kanalizacji deszczowej, 6) demontaż opraw oświetlenia ulicznego,przy czym zdemontowane oprawy wraz z słupami należy przekazać Właścicielowi tj. PGE Dystrybucja S.A. co zostanie potwierdzone protokołem przekazania sporządzonym przez Wykonawcę,
7) budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z montażem i stawianiem słupów oświetleniowych oraz opraw oświetleniowych, 8) rozbiórkę i budowę sieci wodociągowej, 9) wycinkę kolidujących drzew i krzewów z zastrzeżeniem: topola berlińska zgodnie z projektem zagospodarowania terenu (zamiennym) pozostaje, 10) wykonanie nasadzeń zgodnych z projektem zieleni (wszystkie nasadzenia muszą mieć etykiety lub inne oznaczenia potwierdzające gatunek i odmianę, istniejące drzewa – ich pnie i korzenie należy zabezpieczyć na czas prowadzonych robót budowlanych). Drzewa liściaste przewidziane w projekcie wykonawczym zieleni odmiany klon zwyczajny należy zastąpić odmianą: klon polny odmiany Elsrijk (zgodnie z projektem zagospodarowania – zamiennym),
11) wykonanie nawodnienia, 12) montaż obiektów małej architektury zgodnie z projektami z zastrzeżeniem: obiekty małej architektury (kosze, ławki, donice) ujęte w projekcie są odzwierciedleniem tych jakie wykonane są na zrewitalizowanej części ul. Reymonta na odcinku od ul. Krakowskiej do ul. Żeromskiego. Obiekty małej architektury, o których mowa w projekcie (słupki) są odzwierciedleniem tych jakie wykonane są na zrewitalizowanej części ul. Piłsudskiego na odcinku od Miejskiego Domu Kultury do ul. Targowej. W celu zachowania ładu i spójności przestrzeni miejskiej, obiekty małej architektury na ul. Żeromskiego nie powinny się różnić od obiektów już istniejących zlokalizowanych w w/w miejscach. Ostateczny wybór obiektów małej architektury leży po stronie inwestora, 13) istniejące obiekty małej architektury: ławki, kosze na śmieci należące do Miasta Radomska należy zabezpieczyć na czas prowadzonych robót budowlanych, po realizacji inwestycji obiekty zostaną zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub przewiezione w inne miejsce w promieniu do 10 km od ul. Żeromskiego, 14) budowę linii kablowych zasilających przystanek autobusowy. Uwaga: Zakres zamówienia objęty projektem zagospodarowania ternu tj. Rysunek PZT, który znajduje się w projekcie budowlanym Tom II, zastępuje się projektem zagospodarowania terenu – zamiennym oznaczonym jako dodatek nr 34 PZT (zamienny). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dod. nr 9 do SWZ oraz dod. od 11 do 38.- szczegóły w SWZ. 5 Załączone do niniejszej SWZ przedmiary robót branży: drogowej, teletechnicznej, sanitarnej, elektrycznej (kolizja), elektrycznej (oświetlenie), elektrycznej- przystanek 1, elektrycznej- przystanek 24, dotyczące zieleni, nawodnienia kropelkowego i linii kablowej zasilającej nawodnienie ( stanowiące dodatek nr 39 do SWZ) ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) pełnią jedynie funkcję informacyjną. 6. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych lub usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego zakres rzeczowy robót ( w tym zieleń ) opisanych w Projektach budowlanych, projekcie technicznym, projekcie wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (prac), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, materiału roślinnego i urządzeń. Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone we wzorze umowy.Powyższe wymagania określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia; 2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 13 wzoru/projektu umowy złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty).
7. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do elementów składających się na przedmiot zamówienia - zostały określone w SWZ.
8. Podział zamówienia na części- uzasadnienie zostało zawarte w SWZ.
9.Zamówienie jest objęte dofinansowaniem: z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
10. Szacunkowa podstawowa wartość niniejszego zamówienia ( część I zadania): 2 467 017,31 zł netto, 3 034 431,29 zł brutto. Wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, i stanowi kwotę 1 233 508,66 zł netto 288 925,27 euro. Wartość niniejszego zamówienia z uwzględnieniem zamówień podobnych: 3 700 525,97 zł netto, 866 775,81 euro.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2980000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3926775,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2980000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150320725
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2980000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO PRACOWNI ELEKTROFIZJOLOGII DLA SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU /PROCEDURA POWTÓRZONA/
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Grzebień" realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych i melioracyjnych oraz cieku naturalnego rzeka Radomka w roku 2024
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.