eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Remont części pomieszczeń I i II piętra oraz poddasza a także remont klatki schodowej oraz części pomieszczeń parteru budynku nr 7 Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń I i II piętra oraz poddasza a także remont klatki schodowej oraz części pomieszczeń parteru budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 672 23 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/643415

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części pomieszczeń I i II piętra oraz poddasza a także remont klatki schodowej oraz części pomieszczeń parteru budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1544761a-0bf3-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027825/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 wymiana nawierzchni schodów - szkoła podstawowa i 2 internaty

1.1.4 Remont toalety i pokoju nauczycielskiego - szkoła podstawowa

1.1.7 Remont pomieszczeń i sali wyciszeń budynek 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274377/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 643415

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 555781,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 374135,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń I i II piętra oraz poddasza budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
a) strop podwieszany z płyt GKF
b) okładzina ściany płytami GK
c) cekolowanie ścian
d) wymiana listew podłogowych z PCV na nowe z drewna iglastego malowane lakierobejcą
e) uzupełnienie fragmentu parkietu
f) lakierowanie parkietu z uprzednim cyklinowaniem
g) rozbiórka podłogi z paneli podłogowych.
h) podłoga w systemie suchego jastrychu
i) posadzka z wykładziny PCV
j) usunięcie lamperii olejnej ze ścian
k) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi z zeskrobaniem i zmyciem starej farby
l) malowanie ościeżnicy drewnianej z wcześniejszym opalaniem farby.
m) malowanie drzwi drewnianych płycinowych i naświetla drewnianego z wcześniejszym opalaniem farby
n) wymiana drzwi „90” na nowe drewniane, płycinowe
o) montaż nad sufitem belki stalowej z ceownika 240 z zawiesiami do montażu sprzętu rehabilitacyjnego.
p) wymiana zlewozmywaka na nowy ze stali kwasoodpornej wraz z baterią stojącą.
q) wymiana instalacji wod.-kan. na nową z PCV z obudową pionów kanalizacyjnych płytami GK na ruszcie.
r) roboty instalacyjne elektryczne
s) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 231209,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej oraz części pomieszczeń parteru budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie posadzek
c) wykonanie ścianek działowych
d) osadzenie parapetu okiennego z konglomeratu.
e) wykonanie tynków cem.wap. ścian pod glazurę
f) okładziny ścian płytkami glazurowanymi
g) osadzenie luster wtopionych nad umywalkami.
h) montaż stolarki drzwiowej
i) naprawa drzwi drewnianych płycinowych z uzupełnieniem ubytków,
j) osadzenie naświetla okiennego
k) oklejenie okien folią matową
l) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z zeskrobaniem i zmyciem starej farby
m) malowanie drzwi drewnianych z wcześniejszym opalaniem farby.
n) demontaż instalacji wod.-kan. wraz z białym montażem.
o) wykonanie nowych instalacji wod.-kan. układanych w wykutych bruzdach.
p) montaż umywalek, zlewu, misek wc z deską sedesową, zaworu czerpalnego z końcówką do węża oraz kratki ściekowej podłogowej
q) osadzenie uchwytów na papier toaletowy i dozowników mydła w płynie ze stali kwasoodpornej
r) okładziny stopni schodowych z płytek gresowych
s) wymiana pochwytów schodowych na nowe ze stali kwasoodpornej.
t) wymiana listew podłogowych z PCV na nowe z drewna iglastego malowane lakierobejcą.
u) okładziny ścian płytami GK.
v) cekolowanie ścian i sufitów.
w) montaż wycieraczki wewnętrznej aluminiowo-tekstylnej
x) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych.
y) roboty instalacyjne elektryczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 142925,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415259,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466255,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415259,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Woj-Mar Mariusz Gustowski Sopieszyno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5881391781

7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 8

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415259,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270128,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310500,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310500,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Woj-Mar Mariusz Gustowski Sopieszyno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5881391781

7.3.3) Ulica: Ul. Kwiatowa 8

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310500,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.