eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Wyposażenie ośrodka Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara - Słobódzkiego 19 w Świdnicy" Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie ośrodka Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara - Słobódzkiego 19 w Świdnicy” Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposażenie ośrodka Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara - Słobódzkiego 19 w Świdnicy” Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfd9c6de-4dea-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 "Wyposażenie ośrodka Klub Senior + przy ul. Mieczysława Kozara - Słobódzkiego 19 w Świdnicy. Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284349/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-134/XII/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36585,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dostawa i montaż) wyposażenia Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara Słobódzkiego 19 w Świdnicy w ramach realizacji projektu określonego w Programie Wieloletnim „Senior+” na lata 2021-2025, edycja 2021r. moduł I – Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior+/ Klubu Senior + określonego w załączniku nr 1 do SWZ, zwanym dalej „Wyposażeniem”. Oferowane Wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2021). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny Wyposażenia. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. Wraz z wyposażeniem elektrycznym i elektronicznym Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w języku polskim.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup Wyposażenia wraz z jego dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3) Rodzaj zamówienia: dostawa;
4) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
- 33196000-0 – Pomoce medyczne
5) Opis przedmiotu zamówienia.
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ;
b) w przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego Wyposażenia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ przedziałach i zakresach tolerancji pod rygorem odrzucenia oferty.
c) wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje odnośnie Wyposażenia zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
d) wyspecyfikowane materiały i sprzęty nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i sprzętów innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) Adres dostawy: 58-100 Świdnica, ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 19.
2) Zamawiający może wyznaczyć inne miejsce dostawy na terenie miasta Świdnicy o czym powiadomi Wykonawcę.
3) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane Wyposażenie wynosi: 12 miesięcy (z wyłączeniem orbitreka, roweru treningowego i bieżni, dla których w opisie przedmiotu zamówienia określono 24 miesięczny okres gwarancji).
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie terminu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia.
1) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów społecznych, gospodarczych, środowiskowych, związanych z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia;
2) Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiający nie przewiduje obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.
3) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4) Zamawiający zachowuje prawo wstępu dla siebie i wskazanych przez siebie innych osób do pomieszczeń, w których Wykonawca realizuje dostawy wyposażenia;
5) Wykonawca jest zobowiązany do usuwanie odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia na odpowiednie wysypisko, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
UWAGA: Dostawy Wyposażenia wykonywane będą w trakcie końcowych prac remontowych budynku przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 19 w Świdnicy, zatem należy je przeprowadzać w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w tym budynku. Wszelkie prace związane z wniesieniem Wyposażenia należy uzgadniać z kierownikiem budowy. Wszelkie koszty związane ze stratami wynikającymi z niewłaściwego prowadzenia dostaw wyposażenia będą obciążać Wykonawcę
5. Warunki odbioru przedmiotu umowy
1) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego (pisemnie: e-mailem lub pocztą) o zakończeniu dostaw.
2) Zamawiający ustali datę protokolarnego odbioru końcowego w ciągu 2 dni roboczych od dnia zawiadomienia go przez Wykonawcę o zakończeniu realizacji zamówienia;
3) Z czynności odbioru wszystkich części zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego z udziałem Wykonawcy i Dyrektorem Wydziału Polityki Społecznej i Spraw Socjalnych Urzędu Miejskiego w Świdnicy;
4) W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń wyposażenia w trakcie dokonywania odbioru, dla każdej części zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyposażenie bez wad w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia wad;
5) Integralną częścią protokołu odbioru końcowego dla każdej części zamówienia będą dostarczone i przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę w dniu odbioru końcowego:
a) certyfikaty, atesty lub świadectwa na dostarczone wyposażanie, jeśli są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia,
b) karty gwarancyjne na dostarczone wyposażenie;
c) instrukcje obsługi
6) W protokole odbioru wpisane zostaną ustalenia dokonane w toku odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39887,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39887,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH Energia S.C. P. Wielgo, H. Widomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260779849

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39887,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.