Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262927/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie MusicXML i Humdrum źródeł muzyki polskiej - 12 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a721f00-0a92-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa instytutucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie MusicXML i Humdrum źródeł muzyki polskiej - 12 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a721f00-0a92-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107927/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie MusicXML i Humdrum źródeł muzyki polskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.25.19.2023.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 306000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 22600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 22600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 22600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 22600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji i edycji krytycznych o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji i edycji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz transkrypcje w formacie XML i Humdrum dostarczone przez Instytut.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25100 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji i edycji krytycznych o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji i edycji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz transkrypcje w formacie XML i Humdrum dostarczone przez Instytut.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25100 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji i edycji krytycznych o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji i edycji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz transkrypcje w formacie XML i Humdrum dostarczone przez Instytut.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25100 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji i edycji krytycznych o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji i edycji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz transkrypcje w formacie XML i Humdrum dostarczone przez Instytut.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25100 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji i edycji krytycznych o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji i edycji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz transkrypcje w formacie XML i Humdrum dostarczone przez Instytut.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25100 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji i edycji krytycznych o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji i edycji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz transkrypcje w formacie XML i Humdrum dostarczone przez Instytut.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25100 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i redakcji cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia transkrypcji i edycji krytycznych o łączonej liczbie znaków w zakresie 48 000–50 000 w wymiarze 100 godzin pracy. Podstawą tworzenia transkrypcji i edycji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz transkrypcje w formacie XML i Humdrum dostarczone przez Instytut.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25100 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na redakcji edycji nutowych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej. Miesięcznie Wykonawca będzie zobowiązany do wywiązywania się z obowiązków w wymiarze 150 godzin pracy Podstawą redakcji i korekty transkrypcji i edycji są zdigitalizowane obiekty dostępne w domenie publicznej lub źródła zdigitalizowane przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz transkrypcje w formacie XML dostarczone przez Instytut.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 39900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anastazja Marusiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90040106923
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 21/6
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berenika Jozajtis-Kubiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73062700489
7.3.3) Ulica: Dantego 1a/23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-914
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Gręziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88071804158
7.3.3) Ulica: Anieli Krzywoń 4/22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-391
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filip Voros
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94120207050
7.3.3) Ulica: Unisław Śląski 140
7.3.4) Miejscowość: Unisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 58-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kubiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77033100474
7.3.3) Ulica: Dantego 1a m 23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-914
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Serwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83041618122
7.3.3) Ulica: Kolejowa 108
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Borzym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79111200331
7.3.3) Ulica: Podhalańska 7
7.3.4) Miejscowość: Komorów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQmuz Andrzej Kubiczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160186934
7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-940
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Lawrence
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77040100621
7.3.3) Ulica: Potocka 8 m.1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-652
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24895 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24895 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24895 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Chmielewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 85020306785
7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 83A/21
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-503
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24895 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN BARAKAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94042103797
7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego 121/12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-232
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emilia Ziętek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94111411400
7.3.3) Ulica: Turmoncka 22/906
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-254
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- System benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala na okres 36 miesięcy
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.