eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 10, 685 45 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.radomsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-980381b8-2b2a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001079/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Budowa ogólnodostępnego wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Radomsku - w formule zaprojektuj i wybuduj , CPV 45212220-4, 71200000-0 ponowne ogłoszenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229065/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6650889,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie ogólnodostępnego wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Radomsku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej PFU) opracowany przez: INVEST Grzegorz Piwnik Usługi w zakresie architektury i inżynierii, ul. Architektów 26a, 97-500 Radomsko wraz z załącznikiem nr 1 do PFU wprowadzającym zmiany zapisów treści PFU na stronie 9 i 10 w zakresie dot. Podstawowych parametrów charakteryzujących nawierzchnię z trawy syntetycznej oraz zapisów dotyczących parametrów korka oraz umową (wzór umowy stanowi dodatek nr 10 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (dalej PFU) wraz z załącznikiem nr 1 do PFU wprowadzającym zmiany zapisów treści PFU na stronie 9 i 10 w zakresie dot. Podstawowych parametrów charakteryzujących nawierzchnię z trawy syntetycznej oraz zapisów dotyczących parametrów korka,obejmuje w szczególności: 1. sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy boiska wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą spełniającej wymagania zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zwanym dalej w skrócie PFU wraz z załącznikiem nr 1 do PFU oraz zapisami wzoru umowy wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, w tym zgłoszeniu robót budowlanych; 2. wykonanie robót budowlanych oraz zakup i realizację dostaw fabrycznie nowego wyposażenia wraz z jego montażem zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego dokumentacją projektową, która będzie obejmowała m.in.: 1) budynek zaplecza szatniowo – sanitarno – magazynowego wraz z wyposażeniem; 2) boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, o wymiarach około 90,00 m x 52,00 m, wyposażone m.in. w piłkochwyty, oświetlenie, drenaż odwadniający i system nagłośnienia; 3) bieżnię okrężną z nawierzchnią poliuretanową o max. czterech torach; 4) rzutnię do rzutu młotem i dyskiem; 5) rzutnię do rzutu oszczepem; 6) skocznię do skoku w dal i trójskoku; 7) skocznię do skoku wzwyż;
8) trybunę zadaszoną z miejscami siedzącymi na ok. 130 osób; 9) dwie wiaty dla zawodników, ustawione na utwardzonych placach, o wymiarach około 6,50 / 1,30m;10) ciągi piesze o nawierzchni z płyt betonowych; 11) oświetlenie terenu kompleksu; 12) przebudowę placu do zawracania istniejącej drogi pożarowej zlokalizowanej wzdłuż hali sportowej; 13) przyłącze wody do planowanego budynku zaplecza wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową wyposażoną w studnię pomiarową i dwa punkty czerpalne na terenie kompleksu; 14) przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku zaplecza; 15) przyłącze elektroenergetyczne wraz z liniami zasilającymi zewnętrznymi;16) instalację elektryczną oświetleniową płyty boiska wraz z linią zasilającą; 17) kompleksowe wyposażenie projektowanych obiektów sportowych zgodnie z PFU; 18) wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza); 19) wykonanie rozbiórek istniejących nawierzchni i innych obiektów oraz robót przygotowawczych. 20) ogrodzenie kompleksu sportowego; 21) urządzenie terenów zielonych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ, 2) Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikiem nr 1 do PFU – stanowiące dodatek nr 11 do SWZ
3) Opinia geotechniczna – stanowiąca dodatek nr 12 do SWZ; 4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikiem nr 1 do PFU – stanowiącym dodatek nr 11 do SWZ i wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 10 do SWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracownika budowlanego na każdym etapie wykonywania całego zakresu rzeczowego robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: projektantów, kierownika budowy, kierowników robót budowlanych poszczególnych branż, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, urządzeń, wyposażenia.
Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób; 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 14 wzoru umowy złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Uzasadnienie : Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie ogólnodostępnego wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Radomsku. Ze względu zastosowaną formułę zaprojektuj i wybuduj, charakter oraz organizację, podział zamówienia na części jest bezzasadny i utrudni realizację przedmiotu zamówienia dla potencjalnego wykonawcy i nadzór nad zamówieniem przez zamawiającego. Podział spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz  wystąpiłyby nadmierne trudności związane z terminowością wykonania zadania. Również ze względu na bezsporność odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz rękojmi za wady, bezzasadne jest podzielenie zamówienia na części. Jednocześnie nie ograniczono w żaden sposób zakresu podwykonawstwa.
Zamówienie nie zostało podzielone na części również z uwagi na możliwość utrudnionej koordynacji robót prowadzonych przez niezależnych Wykonawców znajdujących się na tym samym placu budowy. Ponadto ze względu na wielkość zamówienia wskazać należy, że zamówienie jest skierowane do podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
7. Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szcunkowej zamówienia tj. podmiot który wykonał Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Zestawienie Kosztów.

W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:

- na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://bip.radomsko.pl publikuje wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dot. przedmiotu zamówienia tj. Program Funkcjonalno-Użytkowy (Dodatek nr 11 do SWZ), Opinię Geotechniczą (dodatek nr 12 do SWZ) oraz Zestawienie Kosztów (dodatek nr 13 do SWZ).
- ujawnia poniżej szacunkową wartość zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu,
- wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert

8. Wartość szacunkowa przedmiotu niniejszego zamówienia została ustalona na podstawie Zestawienia kosztów opracowanego w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy na kwotę 4 433 926,00 zł netto (bez podatku VAT), w tym:
wartość zamówień podobnych ustalona została na kwotę 2 216 963,00 zł netto, co w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 grudnia 2019r. (Dz.U. z 2019r. poz. 2453), gdzie 1 euro = 4,2693 PLN stanowi równowartość 519 280,21 euro.
Całkowita wartość zamówienia ustalona została na kwotę 6 650 889,00 zł netto, co w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 grudnia 2019r. (Dz.U. z 2019r. poz. 2453), gdzie 1 euro = 4,2693 PLN stanowi równowartość 1 557 840,63 euro.
9. Zadanie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3962586,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5658000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3962586,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORT-TRACK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020737400

7.3.3) Ulica: ul. Mińska 38,lok.310,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-610

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3962586,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.