eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Kompleksowe wykonanie usługi Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego Obiekt: Bydgoszczy, przy ul. Gimnazjalnej 2 (działka nr 9).



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe wykonanie usługi Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego Obiekt: Bydgoszczy, przy ul. Gimnazjalnej 2 (działka nr 9).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: K-PFP Sp. z o.o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871723445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: BIURO@KPFP.ORG.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpfp.org.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Celem działalności Spółki jest wspieranie powstawania i rozwoju przedsiębiorczości oraz rozwoju ekonomii społecznej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe wykonanie usługi Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego Obiekt: Bydgoszczy, przy ul. Gimnazjalnej 2 (działka nr 9).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6169184a-1a1b-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane ze środków unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020 w ramach projektu nr RPKP.01.04.03-04-0005/19 Rozwój infrastruk-tury biznesowej w regionie i stwarzanie lepszych warunków do rozwoju MŚP poprzez stworzenie inkubato-ra przedsiębiorczości w Bydgoszczy prowadzonego przez Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304175/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający, prowadził postępowanie w trybie podstawowym. W wyniku przeprowadzenia tego postępowania wyłoniono Wykonawcę i została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. W toku realizacji zamówienia doszło do ustania stosunku zobowiązaniowego między stronami. W konsekwencji konieczne stało się wyłonienie wykonawcy, który będzie sprawował dalszy nadzór nad robotami budowlanymi. W związku z tym, iż Zamawiający ma możliwość wykonania zamówienia siłami własnymi - w tym wypadku za pomocą osoby prawnej kontrolowanej przez ten sam podmiot, któremu kontroli podlega Zamawiający. W konsekwencji wystąpiła sytuacja faktyczna uzasadniająca zastosowanie przesłanki zastosowania trybu z wolnej ręki, o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOA.382.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe wykonanie usługi Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach wraz z przeprowadzeniem analizy i weryfikacji wszelkich dokumentów (w tym dokumentacji projekto-wej) dla Zadania inwestycyjnego: „Remont i przebudowa -rozbudowa obiektu” położonego w Bydgosz-czy, przy ul. Gimnazjalnej 2 (działka nr 9).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Regionalne sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562343419

7.3.3) Ulica: Pl. Teatralny 2

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.