Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu terenowego na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004308002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426641210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-lodzki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/uw-lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu terenowego na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df758bfa-67ef-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu uprzednio prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 zostały złożone dwie oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPB-V.272.36.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) pojazd fabrycznie nowy rok produkcji – co najmniej 2020 r., kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych;
2) pojazd powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu;
3) pojazd winien spełniać co najmniej Normę EURO 6;
4) pojazd nie musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z uwagi na to, że będzie użytkowany do zadań specjalnych Zamawiającego, bez udziału osób niepełnosprawnych;
5) dostarczony samochód powinien posiadać:
a) kartę gwarancyjną,
b) kartę pojazdu,
c) fabryczną instrukcję obsługi pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego, Katalog części zamiennych może być dostarczony w formie cyfrowej.
d) książkę gwarancyjną i przeglądów serwisowych,
e) inne dokumenty niezbędne do jego rejestracji i użytkowania na terenie RP.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) dostarczenie przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego pojazdu;
2) przeglądy gwarancyjne;
3) bezpłatną usługę serwisową zgodnie z kartą przeglądową pojazdu w okresie gwarancji.
3. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na dostawę. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 24 miesiące.
4. Ilekroć przedmiot zamówienia jest opisany:
1) ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania,
2) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
1) 34110000 - 1 samochody osobowe,
2) 34115200 - 8 pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.
6.Umowa z Wykonawcą zawarta zostanie w formie pisemnej, po osiągnięciu porozumienia co do wszystkich jej postanowień.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Łempicki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SATALL Tadeusz Łempicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7260125682
7.3.3) Ulica: Liściasta 104
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-357
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-22INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego dla Pozaszkolnej Placówki Specjalistycznej Młodzieżowego Ośrodka Edukacyjno-Wypoczynkowego ,,Zatoka Uklei'' w Gawrych Rudzie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up dla IUNG PIB w Puławach
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Dostawa pojazdu dla Straży Miejskiej w Mielnie
- Dostawa samochodu dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.