eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec - Minkowice



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bd256eb-461b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bd256eb-461b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268887/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.272.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice” obejmuje roboty na odcinku o łącznej długości 897 m od skrzyżowania z droga gminną nr 105533L do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2106 L. Przebudowa obejmuje 2 odcinki robót: od km 0+000,00 do km 0+406,30 oraz od km 0+544,08 do km 1+035,40 tworzące spójny ciąg drogi.
3.2. Przebudowa drogi powiatowej nr 2105L Krępiec - Minkowice (na ODCINKU A-B i ODCINKU C-D) swoim zakresem obejmuje:
- roboty rozbiórkowe,
- wycinkę drzew i krzewów,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni jezdni w technologii mas bitumicznych o szerokości jezdni 5,5 m z lokalnymi poszerzeniami na łukach,
- utwardzenie poboczy gruntowych kruszywem łamanym gr. 15 cm na szerokości 1,0 m,
- wykonanie chodnika usytuowanego przy krawędzi jezdni drogi powiatowej (wraz z peronem przy przystanku autobusowym) o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szerokości 2,0 m na odcinkach:
• od km 0+644,65 do km 0+670,35 po lewej stronie drogi powiatowej (przystanek autobusowy w km 0+657,45),
• od km 0+701,75 do km 0+765,75 po prawej stronie drogi powiatowej (przystanek autobusowy w km 0+750,75),
- wykonanie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szerokości 1,5 m oddzielonego od jezdni pasem zieleni o szerokości 1,75 m na odcinku od km 0+670,35 do km 0+705,75,
- wykonanie zjazdów indywidulanych w granicach pasa drogowego drogi powiatowej poprzez uzupełnienie nawierzchni zjazdu kruszywem łamanym 0,31/5 mm stabilizowanym mechanicznie grubości 0,15 m,
- regulację wysokościową zjazdów „do góry” w przypadku zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, płyt betonowych, chodnikowych lub płyt ażurowych w granicy pasa drogowego drogi powiatowej,
- wykonanie odwodnienia przedmiotowego odcinka drogi powiatowej w postaci rowu przydrożnego zlokalizowanego po prawej stronie drogi powiatowej wraz z profilowaniem skarp,
- wykonanie krawężnika odwadniającego i wpustu deszczowego z króćcem odpływowym, odprowadzających wody opadowe z nawierzchni jezdni do projektowanego rowu,
- wykonanie przepustów z rur PP Ø50 pod zjazdami w ciągu projektowanego rowu,
- wykonanie w obrębie najniższych lokalnych punktów niwelety ścieków trójkątnych wraz ze ściekami skarpowymi:
• od km 0+177,93 do km 0+187,93 strona prawa - ściek długości 10,0 m
• od km 0+182,15 do km 0+198,15 strona lewa - ściek długości 16,0 m
• od km 0+728,75 do km 0+749,75 strona lewa - ściek długości 21,0 m
• od km 1+008,93 do km 1+028,93 strona prawa - ściek długości 20,0 m
• od km 1+008,93 do km 1+028,93 strona lewa - ściek długości 20,0 m,
- wykonanie umocnień skarp i dna rowów poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw,
- wykonanie lokalnych umocnień skarp rowów płytami ażurowymi o wymiarach 60x40x8 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm,
- zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej rurami osłonowymi dwudzielnymi A120 PS,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- ustawienie latarni ulicznych hybrydowych z zastosowaniem oprawy typu LED, doświetlających projektowane przejście dla pieszych oraz dojścia do przystanków komunikacji zbiorowej. Latarnie uliczne zaprojektowano:
• w km 0+660,95 oraz w km 0+705,75 po lewej stronie jezdni dp 2105L,
• w km 0+701,75 oraz w km 0+747,25 po prawej stronie jezdni dp 2105L.
- wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci balustrad.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) projekt budowlany,
b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),
c) przedmiar robót.
3.4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
3.5. Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Podczas prowadzenia robót nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyjątkiem wykonywania bitumicznej warstwy ścieralnej).
3.6. Bitumiczna warstwa ścieralna winna być wykonywana całą szerokością jezdni przy całkowitym wyłączeniu ruchu.
3.7. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) unieważnia niniejsze postępowanie ponieważ środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Zamawiający wskazuje, że taka możliwość unieważnienia postępowania została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1704495,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2036808,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.