eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba Wyżna › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Raba Wyżna do specjalistycznych ośrodków w Nowym Targu, Jabłonce i Rabce-Zdroju w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Raba Wyżna do specjalistycznych ośrodków w Nowym Targu, Jabłonce i Rabce-Zdroju
w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raba Wyżna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raba Wyżna 41

1.5.2.) Miejscowość: Raba Wyżna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-721

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182691250

1.5.8.) Numer faksu: 182691251

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabawyzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Raba Wyżna do specjalistycznych ośrodków w Nowym Targu, Jabłonce i Rabce-Zdroju
w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec39aa9b-2fa7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058485/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Raba Wyżna do specjalistycznych ośrodków w Nowym Targu, Jabłonce i Rabce-Zdroju w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.rabawyzna.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej służący do elektronicznego składania ofert:
https://e-zp.rabawyzna.pl/
Zamawiający dopuszcza kontakt poprzez środek komunikacji elektronicznej:
• drogą elektroniczną (z wyłączeniem składania ofert):
przetargi@rabawyzna.pl (pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 20 MB)
• poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://e-zp.rabawyzna.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza kontakt poprzez środek komunikacji elektronicznej:
• drogą elektroniczną (z wyłączeniem składania ofert):
przetargi@rabawyzna.pl (pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 20 MB)
• poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://e-zp.rabawyzna.pl/.
Korespondencja między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z systemu teleinformatycznego opisane
zostały na stronie internetowej pod adresem:
https://pomoc.e-zp.finn.pl/pomoc/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z zapisami rozdziału III pkt 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z zapisami rozdziału III pkt 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Raba Wyżna do:
a) Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Jana Pawła II 85;
b) Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rabce-Zdroju, 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Podhalańska 42 B;
c) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Rabce-Zdroju, 34-700 Rabka-Zdrój, Słoneczna 11;
d) Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Jabłonce, 34-480 Jabłonka, ul. Tetmajera 4.
2. Dowóz dzieci i młodzieży (uczniów) odbywać się będzie w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024, ustalonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211 z późn. zm.):
a) w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w przypadku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu oraz Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla dzieci niewidomych i słabowidzących im. św. Tereski w Rabce, ul. Słoneczna 11 – łącznie przez 186 dni,
b) w okresie od 04.09.2023 r. do 31.08.2024 r. w przypadku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno - Wychowawczego w Rabce-Zdroju oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego w Jabłonce – łącznie przez 227 dni;
3. Usługa dowozu objęta niniejszym zamówieniem polega na wykonaniu kolejno następujących czynności:
a) odebraniu dziecka niepełnosprawnego spod opieki rodzica/opiekuna z miejsca zamieszkania,
b) przewiezieniu dziecka do specjalistycznej placówki/ośrodka,
c) przekazaniu dziecka pod opiekę przedstawiciela placówki/ośrodka,
d) odebraniu dziecka po zakończonych zajęciach spod opieki przedstawiciela placówki/ośrodka,
e) przewiezieniu dziecka do miejsca zamieszkania,
f) przekazaniu dziecka pod opiekę rodzica/opiekuna.
4. Opiekę nad uczniami, w czasie przewozów, za pomocą odpowiednich osób organizuje i zapewnia Wykonawca, przy czym osoby sprawujące opiekę muszą być pełnoletnie oraz przeszkolone pod kątem udzielania pierwszej pomocy i w zakresie przepisów BHP.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w przypadku awarii pojazdu na trasie przejazdu niezwłocznie zapewnił pojazd zastępczy. Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 45 min.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył
następujące kryteria oceny ofert :
Oferowana cena brutto (Cena) – 60% - max. 60 pkt
Czasu podstawienia pojazdu zastępczego (Czas) - 40 % - max. 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czasu podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z poźn. zm.).
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę cyklicznego dowozu uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek/ośrodków/szkół. o minimalnej wartości 200 000,00 zł brutto,
b) W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej pięcioma pojazdami w tym:
• jednym pojazdem przystosowanym do przewozu nie mniej niż 6 osób + 1 kierowca + 1 opiekun na trasie do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu,
• jednym pojazdem przystosowanym do przewozu nie mniej niż 4 osób + 1 kierowca + 1 opiekun na trasie Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego Koło w Rabce-Zdroju,
• jednym pojazdem przystosowanym do przewozu 1 osoby + 1 kierowca + 1 opiekun na trasie do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Jabłonce;
• jednym pojazdem przystosowanym do przewozu 1 osoby + 1 kierowca + 1 opiekun na trasie do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci Niewidomych i Słabowidzących im św. Tereski w Rabce-Zdroju;
• co najmniej jednym pojazdem zastępczym przystosowanym do przewozu nie mniej niż 6 osób + 1 kierowca + 1 opiekun,
Każdy pojazd musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NNW oraz aktualny przegląd techniczny. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w pasy bezpieczeństwa zgodnie z art. 39 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.) oraz foteliki i/lub inne urządzenia umożliwiające bezpieczny transport przewożonych osób zgodnie z art. 39 ust. 3 wspomnianej ustawy.
c) W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dysponować niezbędną kadrą pracowników do wykonania zamówienia:
• Osoba sprawująca opiekę nad uczniami dowożonymi musi być osobą pełnoletnią, powinna posiadać minimalne kwalifikacje - wykształcenie podstawowe – rozumie się przez to wykształcenie podstawowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.), a także umiejętność wykonywania czynności na stanowisku opiekuna, powinna być przeszkolona pod kątem udzielania pierwszej pomocy i w zakresie przepisów BHP;
• Osoba wyznaczona do prowadzenia pojazdu musi być osobą pełnoletnią i posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem.
Każdy wykonywany kurs musi mieć zapewnionego kierowcę i opiekuna. Opiekunami oraz kierowcami nie mogą być osoby, które widnieją w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym!

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca najwyżej oceniony zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca najwyżej oceniony zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego:
a) wykaz usług, wykonanych (co najmniej jedna usługa cyklicznego dowozu uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek/ośrodków/szkół), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7A do SWZ,
c) wykaz osób, skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7B do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta (wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ).
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym wykonawcy.
4. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).
5. Oświadczenie - zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 21 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości2.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank spółdzielczy Raba Wyżna
nr rachunku 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003
z dopiskiem „Wadium – ZP.271.16.2023 – Dowóz uczniów niepełnosprawnych ”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

Szczegóły dotyczące Wadium opisane są w rozdziale XIV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2.2 oraz 2.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi/dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 9).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zp.rabawyzna.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 22 w zw. z art. 7 przedstawionej ustawy Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia:
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dn. 13.04.2022 r. (Dz.U. 2022 poz. 835 z późn. zm.):
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.