eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023 - 2025



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023 - 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023 - 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f252e67-1b0c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023 - 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.24.2023.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245370,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w zakresie odcinka ww. drogi na długości 5,6 km.
2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
- mechaniczne koszenie terenów zielonych wzdłuż pasa drogi wojewódzkiej (wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm),
- przycinanie żywopłotów wzdłuż pasa drogi wojewódzkiej,
- oczyszczanie mechaniczne z zanieczyszczeń ulicy drogi wojewódzkiej i azyli, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości min. 1,0 mb od każdej z dwóch krawędzi jezdni wraz z opaskami, wysp rozdzielających, powierzchni wyłączonych z ruchu oraz azyli dla pieszych na całej szerokości raz w miesiącu,
- ręczne oczyszczenie innych miejsc, w których nie jest możliwe użycie sprzętu,
- sprzątanie chodników w ciągu drogi wojewódzkiej,
- wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca,
- usługę należy realizować w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach,
- wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze.
3. Jednorazowe zlecenie (cykl) obejmuje:
1) sprzątanie – 5410 m2,
2) koszenie- 8400 m2,
3) przycinanie żywopłotów – 200 mb.
4. W związku z podpisaniem umowy w połowie 2023 roku Zamawiający przewiduje następującą ilość zleceń:
- 3 zlecenia w 2023 roku,
- 4 zlecenia w 2024 roku,
- 4 zlecenia w 2025 roku
Przyjmuje się, że zlecenia będą wykonywane w miesiącach wiosenno-letnich, w latach 2024 i 2025 w okresie od 1 marca do 30 listopada.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 13.07.2023 r. do godz. 10.00 złożono dwie oferty. Obie oferty złożył ten sam wykonawca, tj. ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W STRZEGOMIU SP. Z O.O., 58-150 Strzegom, Aleja Wojska Polskiego 75, NIP 884-27-46-514. Ceny złożonych ofert są różne.
Zgodnie z art. 218 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie. Przypadki te określa art. 92, dotyczą one możliwości składania ofert wariantowych. W przedmiotowym postępowaniu nie dopuszczano składania ofert wariantowych. Ze względu na fakt, że zaproponowane przez Wykonawcę ceny ofertowe są różne nie można potraktować przypadku jako złożenie jednej oferty. W związku z powyższym, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3, w związku z art. 118 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia obu ofert złożonych przez Wykonawcę.
Odrzucenie wszystkich ofert złożonych w postępowaniu powoduje, iż Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.