eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1d986d8-1010-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d986d8-1010-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065357/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa środków dezynfekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-26/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa środków dezynfekcyjnych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
Lp. Przedmiot zamówienia Poj. op. Jednostka miary Ilość(*)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych, małych powierzchni i miejsc trudnodostepnych odpornych na działanie alkoholi 1000 ml z atomizerem op. 50
2. Gotowe do użycia chusteczki do dezynfkecji wyrobów medycznych i powierzchni odpornych na działanie alkoholi. box - 90 szt. op. 20
3. Gotowe do użycia chusteczki do dezynfkecji wyrobów medycznych i powierzchni odpornych na działanie alkoholi. wkład - 90 szt. op. 500
4. Gotowe do użycia chusteczki do dezynfkecji wyrobów medycznych i powierzchni odpornych na działanie alkoholi. Flow pack - 100 szt. 500
5. Chusteczki do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych (w tym sond USG) a 100 szt. op. 300
6. Sporobójcze chusteczki do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych (w tym sond USG) a 50 szt. op. 900
7. Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfkecji wyrobów medycznych i powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. a 125 szt. op. 250
8. Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfkecji wyrobów medycznych i powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. a 200 sztuk op. 20
9. Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfkecji wyrobów medycznych i powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. a 100 szt. op. 20
10. Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfkecji wyrobów medycznych i powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. a 225 szt. op. 20
11. Pianka do mycia i dezynfekcji powierzchni medycznych i wyrobów medycznych (w tym sond USG) 750 ml Każde opakowanie z końcówką spieniającą op. 25
12. Gaziki do dezynfekcji wyrobów medycznych 100 szt. (saszetek) op. 14
13. Alkoholowy preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych 250 ml op. 60
14. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego w tym endoskopów giętkich 6 kg op. 70
15. Preparat na bazie enzymów przeznaczony do dezynfekcji i mycia powierzchni, sprzętu medycznego 5000 ml plus końcówka dozujaca op. 10
16. Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych 1000 ml plus końcówka dozujaca op. 30
17. 5000 ml plus końcówka dozujaca op. 15
18. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych (w tym wrażliwych na działanie alkoholi). 1000ml op. 24
19. 5000ml op. 35
20. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego 2000 ml z dozownikiem przelewowym op. 10
21. 6000 ml plus końcówka dozujaca op. 15
22. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego 1000 ml op. 16
23. 5000 ml op. 4
24. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego 100 ml op. 90
25. Gotowy do użycia preparat przeznaczony do wstępnej dezynfekcji i mycia narzędzi. 750 ml z końcówką spieniającą op. 40
26. Preparat do dezynfekcji rozlanych płynów ustrojowych i wydalin. 160 g op. 2
27. Preparat do dezynfekcji rozlanych płynów ustrojowych i wydalin. 200g op. 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 142362,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa środków dezynfekcyjnych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
Lp. Przedmiot zamówienia Poj. op. Jednostka miary Ilość(*)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Preparat do maszynowej dezynfekcji narzedzi i sprzętu 5 l op. 5
2. Preparat do maszynowej dezynfekcji narzedzi i sprzętu 5 l op. 4
3. Preparat do maszynowej dezynfekcji narzedzi i sprzętu 5 l op. 20
4. Preparat do maszynowej dezynfekcji narzędzi i sprzętu 5 l op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 4769,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa środków dezynfekcyjnych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
Lp. Przedmiot zamówienia Poj. op. Jednostka miary Ilość(*)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Doskonale myjący preparat  o działaniu dezynfekcyjnym do  narzędzi  i endoskopów.  1 l op. 300
2. Preparat do dezynfekcji endoskopów giętkich, wideoendoskopów, sprzętu i oprzyrządowania okulistycznego. 5 l op. 200
3. paski testowe 100 op. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 60080,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiet

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5554,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5554,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5554,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GETINGE POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012328754

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5554,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45076,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70135,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45076,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDILAB Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. Z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008125592

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45076,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.