eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Budowa i przebudowa przejść dla pieszych oraz przejazdu dla rowerów na drogach powiatowych w powiecie leszczyńskim



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa przejść dla pieszych oraz przejazdu dla rowerów na drogach powiatowych w powiecie leszczyńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa przejść dla pieszych oraz przejazdu dla rowerów na drogach powiatowych w powiecie leszczyńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd252f4-2c0f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001745/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa i przebudowa przejść dla pieszych oraz przejazdu dla rowerów na drogach powiatowych w powiecie leszczyńskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231306/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/p.n/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 3823P w miejscowości Boszkowo- Letnisko (ul. Dworcowa)- poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych.
Inwestycja przewiduje budowę przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie infrastruktury punktowej dla pieszych z obniżonym krawężnika, z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni. Ponadto zaprojektowano hybrydowe oświetlenie przejścia dla pieszych oraz na jezdni przed przejściem po obu jego stronach zaprojektowano pasy wibracyjno-akustyczne. Przejście dla pieszych zostanie oznakowane aktywnymi znakami pionowymi, a na jezdni wykonane zostanie oznakowanie poziome, grubowarstwowe. Dodatkowo zamontowany zostanie radar z tablicą aktywną informujący o prędkości ruchu pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 6263P przy szkole podstawowej w m. Pawłowice- poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych
Inwestycja przewiduje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie infrastruktury punktowej dla pieszych z obniżeniem krawężnika, z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni. Ponadto zaprojektowano hybrydowe oświetlenie przejścia dla pieszych oraz na jezdni przed przejściem po obu jego stronach zaprojektowano pasy wibracyjno-akustyczne, zaplanowano również piktogramy. Przejście dla pieszych zostanie oznakowane aktywnymi znakami pionowymi, a na jezdni wykonane zostanie oznakowanie poziome, grubowarstwowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na drodze powiatowej
nr 4790P przy budynku szkoły podstawowej w m. Kąkolewo- poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych
Inwestycja przewiduje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie infrastruktury punktowej dla pieszych z obniżeniem krawężnika, z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni. Ponadto zaprojektowano hybrydowe oświetlenie przejścia dla pieszych oraz na jezdni przed przejściem po obu jego stronach zaprojektowano pasy wibracyjno-akustyczne, zaplanowano również piktogramy. Przejście dla pieszych zostanie oznakowane aktywnymi znakami pionowymi, a na jezdni wykonane zostanie oznakowanie poziome, grubowarstwowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na drodze powiatowej
nr 4760P przy skrzyżowaniu ul. Leszczyńskiej z ul. Kosmonautów
w m. Święciechowa- poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych
Inwestycja przewiduje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie infrastruktury punktowej dla pieszych z obniżeniem krawężnika, z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni. Ponadto zaprojektowano hybrydowe oświetlenie przejścia dla pieszych oraz na jezdni przed przejściem po obu jego stronach zaprojektowano pasy wibracyjno-akustyczne. Przejście dla pieszych zostanie oznakowane aktywnymi znakami pionowymi, a na jezdni wykonane zostanie oznakowanie poziome, grubowarstwowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na drodze powiatowej
nr 4803P przy szkole na ul. Wolności 14a w m. Rydzyna- poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych
Inwestycja przewiduje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie infrastruktury punktowej dla pieszych z obniżeniem krawężnika, z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni. Ponadto zaprojektowano hybrydowe oświetlenie przejścia dla pieszych oraz na jezdni przed przejściem po obu jego stronach zaprojektowano pasy wibracyjno-akustyczne, zaplanowano również piktogramy. Przejście dla pieszych zostanie oznakowane aktywnymi znakami pionowymi, a na jezdni wykonane zostanie oznakowanie poziome, grubowarstwowe. Dodatkowo zamontowany zostanie radar z tablicą aktywną informujący o prędkości ruchu pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na drodze powiatowej
nr 3903P przy szkole podstawowej (ul. Powstańców Wlkp.) w m. Wijewo- poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych
Inwestycja przewiduje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie infrastruktury punktowej dla pieszych z obniżeniem krawężnika, z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni. Ponadto zaprojektowano hybrydowe oświetlenie przejścia dla pieszych oraz na jezdni przed przejściem po obu jego stronach zaprojektowano pasy wibracyjno-akustyczne, zaplanowano również piktogramy. Przejście dla pieszych zostanie oznakowane aktywnymi znakami pionowymi, a na jezdni wykonane zostanie oznakowanie poziome, grubowarstwowe. Dodatkowo zamontowany zostanie radar z tablicą aktywną informujący o prędkości ruchu pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Przebudowa istniejącego przejścia i przejazdu dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 4770P w m. Mórkowo- poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych
Inwestycja przewiduje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych oraz przejazdu dla rowerów poprzez zastosowanie infrastruktury punktowej dla pieszych z obniżeniem krawężnika, z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni. Ponadto zaprojektowano hybrydowe oświetlenie przejścia dla pieszych oraz na jezdni przed przejściem po obu jego stronach zaprojektowano pasy wibracyjno-akustyczne. Przejście dla pieszych zostanie oznakowane aktywnymi znakami pionowymi, a na jezdni wykonane zostanie oznakowanie poziome, grubowarstwowe. Dodatkowo zamontowany zostanie radar z tablicą aktywną informujący o prędkości ruchu pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81081,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101507,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81081,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: W. Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81081,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71923,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93979,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71923,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: W. Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71923,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69825,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91150,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69825,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: W. Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69825,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67992,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87551,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67992,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWZNAK sp. z o. o, sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991960513

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 10,

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM KRZYSZTOF ROGALA
SOBIAŁKOWO 140, 63-910 MIEJSKA GÓRKA


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67992,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83445,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109597,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83445,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ sp. z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: W. Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83445,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84294,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108309,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84294,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: W. Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84294,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82545,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108011,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82545,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: W. Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82545,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.