Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268423/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00286877/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA ŁASIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radzyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Łasin
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 466 50 43
1.5.8.) Numer faksu: 56 466 50 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lasin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawda2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79aa9ac8-0816-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013399/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268423/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBG.271.15.2022.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 568718,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Zawdzie 14 wraz z mieszkaniami służbowymi na poddaszu. Inwestycja objęta jest nadzorem ornitologiczno-chiropterologicznym, który zapewniony jest przez Zamawiającego.
Roboty obejmują:
1) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
2) Izolację z folii kubełkowej i ocieplenie styropianem XPS ścian części podziemnej budynku,
3) Izolację ścian nadziemia styropianem wyprawą elewacyjną mineralną,
4) Izolację poddasza budynku granulatem z wełny mineralnej,
5) Wymianę rur spustowych i rynien oraz obróbek blacharskich.
Kubatura budynku 6.517 m3, powierzchnia użytkowa 1.536 m3, wysokość 7,12 m. Ilość kondygnacji 3.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, stanowiący element załącznika nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga:
1) aby rozpoczęcie wszelkich prac budowlanych uzgadniać z osobą sprawującą nadzór ornitologiczno-chiropterologiczny, szczególnie robót, które mogą nastąpić dopiero po okresie lęgowym ptaków, tj. po 31 sierpnia 2022r.,
2) uzgadniania prac w czasie nauki szkolnej z dyrektorem szkoły, szczególnie przy wejściu do budynku oraz odpowiedniego zabezpieczenia pod względem BHP,
3) największej intensywności robót nieingerujących w siedliska ptaków w okresie wakacji.
Wszelkie ekspertyzy ornitologiczno-chiropterologiczne oraz związane z nimi zabezpieczenia gniazd leżą po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 893000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1010035,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 893000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U "DAW-MAR" Dawid Markowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774011
7.3.3) Ulica: Grudziądzka 19b
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U "DAW-MAR" DAWID MARKOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U "DAW-MAR" DAWID MARKOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 893000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Remont sanitariatów zlokalizowanych na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.