eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łasin › Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawda



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA ŁASIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radzyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łasin

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 466 50 43

1.5.8.) Numer faksu: 56 466 50 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lasin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79aa9ac8-0816-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013399/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268423/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBG.271.15.2022.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 568718,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Zawdzie 14 wraz z mieszkaniami służbowymi na poddaszu. Inwestycja objęta jest nadzorem ornitologiczno-chiropterologicznym, który zapewniony jest przez Zamawiającego.
Roboty obejmują:
1) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
2) Izolację z folii kubełkowej i ocieplenie styropianem XPS ścian części podziemnej budynku,
3) Izolację ścian nadziemia styropianem wyprawą elewacyjną mineralną,
4) Izolację poddasza budynku granulatem z wełny mineralnej,
5) Wymianę rur spustowych i rynien oraz obróbek blacharskich.
Kubatura budynku 6.517 m3, powierzchnia użytkowa 1.536 m3, wysokość 7,12 m. Ilość kondygnacji 3.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, stanowiący element załącznika nr 1 do SWZ.

Zamawiający wymaga:
1) aby rozpoczęcie wszelkich prac budowlanych uzgadniać z osobą sprawującą nadzór ornitologiczno-chiropterologiczny, szczególnie robót, które mogą nastąpić dopiero po okresie lęgowym ptaków, tj. po 31 sierpnia 2022r.,
2) uzgadniania prac w czasie nauki szkolnej z dyrektorem szkoły, szczególnie przy wejściu do budynku oraz odpowiedniego zabezpieczenia pod względem BHP,
3) największej intensywności robót nieingerujących w siedliska ptaków w okresie wakacji.

Wszelkie ekspertyzy ornitologiczno-chiropterologiczne oraz związane z nimi zabezpieczenia gniazd leżą po stronie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 893000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1010035,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 893000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U "DAW-MAR" Dawid Markowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774011

7.3.3) Ulica: Grudziądzka 19b

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 893000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.